Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (джерело фінансування: за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
271 650,00 UAH
UA-2019-10-24-001433-c b22352eebbb74f82bbabadba0f1d61ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хвостова Світлана Олександрівна

+380534331386 kpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189239
Місцезнаходження: 39234, Україна , Полтавська обл., ЛІСНЕ, вул. Миру, 63
Контактна особа: Хвостова Світлана Олександрівна
+380534331386
kpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:16
Очікувана вартість: 271 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 358,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


картопля для заготівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22635 кг.
картопля для заготівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39234, Україна, Полтавська область, ЛІСНЕ, вул. Миру, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 15 банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:42
ТД-Картопля24.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001433-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КУПЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3312609967
Дата подання: 15 листопада 2019 10:33
Безпідставність дискваліфікації
14.11.2019р. згідно протоколу № 116 тендерного комітету Кобеляцького психоневрологічного інтернату було відхилено тендерну пропозицію ФОП Купцова Ю.О. відповідно до п.п.4 п. 1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" так як тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Рішення тендерного комітету є не законним та безпідставним таким, що не відповідає вимогам власної тендерної документації зі слідуючих підстав: тендерний комітет не розуміється на правописі української мови, а саме щодо застосування умовних відмінків, з допомогою яких викладається той чи інший документ. Зміна відмінків щодо слів "має супроводжуватись(супроводжується)" "повинен бути(буде)""повинен відповідати(відповідає)""повинна проводитися(буде проведена)""повинні мати(мають)""повинні здійснюватись(буде здійснено)" "повинен складати(буде складати)" не змінює сутінаданого документа, а саме документа "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" в додатку 2 до тендерної документації Замовника. Згідно додатку 4 п.2 тендерної документації Учасник надає довідку складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ФОП Купцова Ю.О. надала таку довідку за № 56 від 08.11.2019р. та додаткову довідку за № 91 від 14.11.19р.,в тому числі про оренду потужностей. Необхідно зазначити, що втендерній документації Замовник не вимагав підтвердження інформації щодо оренди будь-яких потужностей, а отже в дискваліфікації ФОП Купцової Ю.О. за відсутності реєстрацій потужностей в державному реєстрі операторів ринку при умові, що є договір оренди зареєстрованих потужностей є безпідставним та таким, що порушує вимоги діючого законодавства та не передбачений тендерною документацією замовника. З метою уникнення оскарження процедури закупівлі до уповноважених органів та неможливості завершення процедури закупівлі у 2019році просимо переглянути незаконне та необгрунтоване рішення тендерного комітету Замовника згідно Протоколу № 116 від 14.11.2019р. та скасувати його, як безпідставне.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 09:29
Тендерний комітет Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату розглянувши вимогу про усунення порушення від учасника ФОП Купцова Юлія Олександрівна, від 15 листопада 2019 року, дійшов до висновку, що дана вимога є необґрунтованою та такою що не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
1) Тендерною документацією замовника встановлена вимога щодо наявності матеріально-технічної бази, на підтвердження чого учасник подає замовнику до закінчення кінцевого строку подання пропозицій (08.11.2019 р.) підтверджуючий документ, а саме довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник ФОП Купцова Юлія Олександрівна надала дві довідки, а саме довідка № 56 в якій вказано, що учасник має власну матеріальну-технічну базу та обладнання, транспорт, складські приміщення для виконання умов договору, у той же час ФОП Купцова Юлія Олександрівна додає довідку № 91, що суперечить довідці № 56, а саме нею констатується факт відсутності у ФОП Купцова Юлія Олександрівна власного транспорту, та власного складського приміщення. В подальшому учасник на підтвердження орендованої матеріально-технічної бази надає договір оренди приміщень, та довідку, яка вказує, що транспортні засоби також залучені на договірній основі, але дані підтверджуючі документи подано 14.11.2019 року, а кінцевий строк подання тендерної пропозиції визначено 08.11.2019 року, тому документи подані 14.11.2019 року тендерним комітетом не можуть бути розглянуті, оскільки, статтею 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
2. Тендерною документацією замовника передбачено надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Картопля врожаю 2019 р (заготівельна). Має бути свіжою, 1 класу, середня маса картоплини 70-140 г, з ніжною м'якоттю, у розрізі повинно бути без порожнин, форма бульби здебільшого округла або овальна. Картопля має бути вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Бульби мають бути цілими, здоровими, сухими, чистими. Смак та запах – без сторонніх домішок. Товар повинен бути упакований у сітки. Без ГМО. Товар повинен бути розфасований у мішках (сітках) по 20 - 30 кг. Транспортується згідно «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (п.19.2.) № 363.
Натомість Учасник ФОП Купцова Юлія Олександрівна на підтвердження вищевказаної вимоги подала інформаційну довідку № 55 від 08.11.2019 р. зміст якої жодним чином не визначає(описує) технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме дана довідка не встановлює факту , що учасник поставить картоплю саме 1 класу, свіжою, масою 70-140 г, з ніжною м'якоттю, у розрізі без порожнин, форма бульби здебільшого округла або овальна. Картопля вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Бульби будуть цілими, здоровими, сухими, чистими, що вимагалося тендерною документацією замовника. Надалі ФОП Купцова Юлія Олександрівна на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі все таки подала інформаційну довідку № 94 від 14.11.2019 року, яка дійсно встановлює опис та характеристику предмету закупівлі, але дана довідка не може бути розглянута тендерним комітетом, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» та сама тендерна документація замовника встановлює кінцевий термін подання підтверджуючих документів. А саме 08.11.2019 року.
Керуючись роз‘ясненнями Міністерства економіки , торгівлі та сільського господарства України, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату діяв в межах чинного законодавства, тому підстави для скасування або перегляду рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом № 116 від 14.11.2019 року відсутні.


Голова тендерного комітету Хвостова С.О.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУПЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 239 931,00
UAH з ПДВ
201 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 267 545,70
UAH з ПДВ
201 451,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 250 116,75
UAH з ПДВ
213 674,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕСТЕРЕНКО МАРИНА ОЛЕГІВНА" 247 853,25
UAH з ПДВ
214 579,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 253 512,00
UAH з ПДВ
222 728,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХАРТЕК 260 302,50
UAH з ПДВ
223 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 270 261,90
UAH з ПДВ
270 261,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:42
Інформаційна довідка.PDF
14 листопада 2019 09:59
потужності.PDF
14 листопада 2019 09:59
договір оренди.PDF
14 листопада 2019 09:57
лист 91 потужності.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10059.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10066.PDF
08 листопада 2019 15:54
довідка МВС.PDF
08 листопада 2019 15:54
Виписка.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10062.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10058.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10065.PDF
08 листопада 2019 15:54
аналогічний договір _2_.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10060.PDF
08 листопада 2019 15:54
Протокол.PDF
08 листопада 2019 15:54
Виписка.PDF
08 листопада 2019 15:54
витяг.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10064.PDF
08 листопада 2019 15:54
паспорт код.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10063.PDF
08 листопада 2019 15:54
Scan10061.PDF

Публічні документи

07 листопада 2019 12:54
Електронний підпис
07 листопада 2019 12:53
ПРОПОЗИЦІЯ - картопля.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:06
Довідка податкова.jpg
21 листопада 2019 12:06
Довідка МВС.pdf
08 листопада 2019 11:59
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:58
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 11:58
Свідоцтво реєстрація авто.pdf
08 листопада 2019 11:58
Протокол досліджень проб.pdf
08 листопада 2019 11:58
Проект договору.pdf
08 листопада 2019 11:58
Персональні дані.pdf
08 листопада 2019 11:58
Паспортні дані та код.pdf
08 листопада 2019 11:58
Медкнижка.pdf
08 листопада 2019 11:58
Меддовідка водія.pdf
08 листопада 2019 11:58
Інформдовідка про учасника.pdf
08 листопада 2019 11:58
Документи переможця.pdf
08 листопада 2019 11:58
Договір Охтирська ЦРЛ.pdf
08 листопада 2019 11:58
Договір КПШХ МРІЯ.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідки ст.17.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідки захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідка щодо ліцензування.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідка санкції.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідка обладнання та МТБ.pdf
08 листопада 2019 11:58
Довідка з банку.pdf
08 листопада 2019 11:58
Відповідність техвимогам.pdf
08 листопада 2019 11:58
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:39
15 Аналог дог.pdf
08 листопада 2019 16:39
14 Відгук.pdf
08 листопада 2019 16:39
13 Виписка ориг.pdf
08 листопада 2019 16:39
12 Виписка коп.pdf
08 листопада 2019 16:39
11 ІПН коп.pdf
08 листопада 2019 16:39
10 Паспорт коп.pdf
08 листопада 2019 16:39
9 ІПН ориг.pdf
08 листопада 2019 16:39
8 паспорт ориг.pdf
08 листопада 2019 16:39
7 Витяг ДФС коп.pdf
08 листопада 2019 16:39
6 Витяг з ДСФ ориг.pdf
08 листопада 2019 16:39
5 Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 16:39
4 Проект договору.pdf
08 листопада 2019 16:39
3 Технічні вимоги.pdf
08 листопада 2019 16:39
2 Довідки.pdf
08 листопада 2019 16:39
1 Кваліфікаційні критерії.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 17:44
форма пропозиції.pdf
07 листопада 2019 17:44
Статут завірений.pdf
07 листопада 2019 17:44
сертифікати якості звірені.pdf
07 листопада 2019 17:44
протокол картопля.pdf
07 листопада 2019 17:44
проект договору.pdf
07 листопада 2019 17:44
Наказ Гурський.pdf
07 листопада 2019 17:44
лист згода з проектом.pdf
07 листопада 2019 17:44
копія паспорта Гурський.pdf
07 листопада 2019 17:43
декларація виробника.pdf
07 листопада 2019 17:43
відпов авто вимогам ст 44.pdf
07 листопада 2019 17:43
відомості з держреєстру.pdf
07 листопада 2019 17:43
відгук по договору _ 134.pdf
07 листопада 2019 17:43
відгук по договору _ 12.pdf
07 листопада 2019 17:43
Витяг НДС.pdf
07 листопада 2019 17:43
аналог-ий дог-ір картопля.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:49
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:43
Устав ХАРТЭК_2018 новый.pdf
04 листопада 2019 17:43
Лист-згода_Договір.pdf
04 листопада 2019 17:43
Лист-згода обробка даних.pdf
04 листопада 2019 17:43
Заявка на тендер.pdf
04 листопада 2019 17:43
Договор-картошка-Агромакс.pdf
04 листопада 2019 17:42
Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 17:42
Вытяг НДС.pdf
04 листопада 2019 17:42
Витяг 2019.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 09:33
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:31
цінова.pdf
08 листопада 2019 09:31
технічні характеристики.pdf
08 листопада 2019 09:31
статут .pdf
08 листопада 2019 09:31
стаття 17 .jpg
08 листопада 2019 09:31
СПЕЦИФІКАЦІЯ .pdf
08 листопада 2019 09:31
протокол копія.jpg
08 листопада 2019 09:31
проект.pdf
08 листопада 2019 09:31
про сес.pdf
08 листопада 2019 09:31
про санкції.pdf
08 листопада 2019 09:31
про мед книжки.pdf
08 листопада 2019 09:31
про захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 09:31
про відсутність підстав.jpg
08 листопада 2019 09:31
про 4 опп.jpg
08 листопада 2019 09:31
пояснення про підпис.jpg
08 листопада 2019 09:31
пояснення про ліцензування.jpg
08 листопада 2019 09:31
посвідчення про якість.jpg
08 листопада 2019 09:31
підпис.jpg
08 листопада 2019 09:31
Паспорт_ код .pdf
08 листопада 2019 09:31
наказ копія.jpg
08 листопада 2019 09:31
мат база.pdf
08 листопада 2019 09:31
Конча-Заспа- картопля.pdf
08 листопада 2019 09:31
згода з проектом договору.pdf
08 листопада 2019 09:31
витяг пдв копія.jpg
08 листопада 2019 09:31
витяг з єдр.pdf
08 листопада 2019 09:31
виписка з єдр.pdf
08 листопада 2019 09:31
аналогічний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУПЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ФОП "НЕСТЕРЕНКО МАРИНА ОЛЕГІВНА"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ ХАРТЕК

ТОВ "МАРІ ФУДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КУПЦОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3312609967
Відхилено 201 450,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 14:11
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 201 451,50
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 09:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 201 451,50
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 09:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
Переможець 213 674,25
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 09:25

Документи

14 листопада 2019 14:10
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:09
Протокол №116.pdf
14 листопада 2019 14:05
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:02
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:00
Протокол №115.pdf
11 листопада 2019 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 листопада 2019 09:17
Протокол №123.pdf
19 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
213 674,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 08:51
Договір №541.pdf укладений
03 грудня 2019 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 213 448,05
UAH