Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення внутрішніх дверей
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001335-c ● ad7b38524f6942c4a66bd2ff9c63229e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38946192 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 04215, Україна , Київська обл., Київ, проспект Свободи,22 |
Контактна особа: |
Адміністратор Олександр Васильович 380444346177 knpcpmsd2pod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 62 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Встановлення внутрішніх дверей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Встановлення внутрішніх дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04215, Україна, місто Київ, Київ, проспект Свободи,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
—
22 листопада 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Встановлення внутрішніх дверей | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 15:25 |
Оголошення з Додатками.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001335-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черняк Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:3040221871
Дата подання: 12 листопада 2019 16:53
НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ
ФОП Черняк О.М.
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
ЄДРПОУ:3040221871
Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району, оскільки пропозиція ФОП Черняк О.М. відповідає кваліфікаційним вимогам:
Учасником закупівлі виконані всі умови п.1 Додатку 1 технічних вимог до предмету закупівлі, а саме до подачі тендерної пропозиції ФОП Черняк провів контрольні заміри для визначення розміру виробів та об’єму робіт.
В період уточнень з відповідальною особою зв’язатися було неможливо. Особа була у відпустці. Було перенаправлено для уточнення питань, що виникали по даній закупівлі до Матвійчук Тетяни Василівни. Велися довгі переговори по телефону для уточнення виду шпонованих дверей та кольору, писалися листи на електронну адресу. Коли було домовлено про зустріч з самою пані Матвійчук, то її не було на робочому місці. Показувати об’єм робіт , якщо висловлюватися своїми словами «встала жіночка (каб. 617) і просто показала на двері, які мають закуповуватися». Чому не було затверджено підписом та печаткою документацію нам невідомо. Чому не було відповідальних осіб теж невідомо.
Тому, дискваліфікувавши нас, Ви порушуєте преамбулу Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації-декілька чинників порушуєте одночасно. Тому, вимагаємо переглянути своє рішення і визначити переможцем ФОП Черняк, так як заміри було зроблено. Або ж відмінити закупівлю, так як відповідальна особа за дану закупівлю знаходилася у відпустці.
Виникає питання, - «Для чого створювати закупівлю, якщо вона відбуваються не прозоро? Корупція?-мабуть, таки да»
Дане питання вирішується другий день. На електронну адресу було відправлено лист з фото Вашого об’єкта. Співробітники Вашої організації розводять руками. ФОП Черняк має наміри звернутися до Суду.
ФОП Черняк О.М.
Розгорнути
Згорнути
Рівненська обл. м. Острог вул. Сагайдачного, 47 а
ЄДРПОУ:3040221871
Вимога
Прошу оскаржити рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району, оскільки пропозиція ФОП Черняк О.М. відповідає кваліфікаційним вимогам:
Учасником закупівлі виконані всі умови п.1 Додатку 1 технічних вимог до предмету закупівлі, а саме до подачі тендерної пропозиції ФОП Черняк провів контрольні заміри для визначення розміру виробів та об’єму робіт.
В період уточнень з відповідальною особою зв’язатися було неможливо. Особа була у відпустці. Було перенаправлено для уточнення питань, що виникали по даній закупівлі до Матвійчук Тетяни Василівни. Велися довгі переговори по телефону для уточнення виду шпонованих дверей та кольору, писалися листи на електронну адресу. Коли було домовлено про зустріч з самою пані Матвійчук, то її не було на робочому місці. Показувати об’єм робіт , якщо висловлюватися своїми словами «встала жіночка (каб. 617) і просто показала на двері, які мають закуповуватися». Чому не було затверджено підписом та печаткою документацію нам невідомо. Чому не було відповідальних осіб теж невідомо.
Тому, дискваліфікувавши нас, Ви порушуєте преамбулу Закону України «Про публічні закупівлі», метою якої є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В даній ситуації-декілька чинників порушуєте одночасно. Тому, вимагаємо переглянути своє рішення і визначити переможцем ФОП Черняк, так як заміри було зроблено. Або ж відмінити закупівлю, так як відповідальна особа за дану закупівлю знаходилася у відпустці.
Виникає питання, - «Для чого створювати закупівлю, якщо вона відбуваються не прозоро? Корупція?-мабуть, таки да»
Дане питання вирішується другий день. На електронну адресу було відправлено лист з фото Вашого об’єкта. Співробітники Вашої організації розводять руками. ФОП Черняк має наміри звернутися до Суду.
ФОП Черняк О.М.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 16:58
Згідно п.2. розділу II «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. №10 та змінами до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженими Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. №11 Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщена актуальна та достатня інформація для проведення даної процедури згідно визначених нормативних актів.
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».
Розгорнути
Згорнути
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».
Згідно п.2. розділу II «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. №10 та змінами до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженими Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. №11 Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщена актуальна та достатня інформація для проведення даної процедури згідно визначених нормативних актів.
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».
Учасником закупівлі не виконані умови п.1, Додатку 1, технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: «До моменту подачі тендерної пропозиції Учасник повинен в обов’язковому порядку зробити контрольні заміри для визначення розміру виробів, та письмово погодити їх з Замовником».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Черняк Олег Миколайович #3040221871 |
Відхилено |
47 604,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:26
|
ФОП Готюр Олена Миколаївна #3150707061 |
Переможець |
59 040,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 09:53
|
ВСТАНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНІХ ДВЕРЕЙ.pdf | укладений |
26 листопада 2019 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА |
Номер договору про закупівлю: | 59040 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |