Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001209-c ● b4750163da0c4fa187403c1fe7bb6024
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості" |
Код ЄДРПОУ: | 37295835 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова, б.3 |
Контактна особа: |
Амельченко Руслан Євгенович 380626416871 doncpto@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне) | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 15:04 |
КАНЦЕЛЯРІЯ ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго Дня! Дякуємо за запитання!
Ні, не допускаємо Товари, марки яких відрізняються від тих, які вказані в тендерній документації.
Так, всі Учасники, в обов'язковому порядку, вказують назву фірми та виробника Товару у своїй ціновій пропозиції.
Так, ми співпрацюємо з ФОП, які не є платником ПДВ.
Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цінова пропозиція розглядається, як остаточна (без урахування ПДВ).
Якщо учасник є платником ПДВ, то Цінова пропозиція враховує ПДВ.
Ні, не допускаємо Товари, марки яких відрізняються від тих, які вказані в тендерній документації.
Так, всі Учасники, в обов'язковому порядку, вказують назву фірми та виробника Товару у своїй ціновій пропозиції.
Так, ми співпрацюємо з ФОП, які не є платником ПДВ.
Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цінова пропозиція розглядається, як остаточна (без урахування ПДВ).
Якщо учасник є платником ПДВ, то Цінова пропозиція враховує ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
4 617,12
UAH з ПДВ
|
4 617,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА" |
4 700,95
UAH з ПДВ
|
4 700,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
5 854,14
UAH з ПДВ
|
5 082,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
5 928,00
UAH з ПДВ
|
5 082,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
4 617,12
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_0004.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:06
|
IMG_0002.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:06
|
IMG_0003.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:06
|
IMG_0001.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:06
|
IMG_0005.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:06
|
IMG_0006.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:05
|