Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001209-c b4750163da0c4fa187403c1fe7bb6024
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Амельченко Руслан Євгенович

380626416871 doncpto@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 37295835
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова, б.3
Контактна особа: Амельченко Руслан Євгенович
380626416871
doncpto@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:11
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне) Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару ДК 021:2015:30190000-7 Канцелярія (Офісне устаткування та приладдя різне) Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 15:04
КАНЦЕЛЯРІЯ ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго Дня! Дякуємо за запитання!
Ні, не допускаємо Товари, марки яких відрізняються від тих, які вказані в тендерній документації.
Так, всі Учасники, в обов'язковому порядку, вказують назву фірми та виробника Товару у своїй ціновій пропозиції.
Так, ми співпрацюємо з ФОП, які не є платником ПДВ.
Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цінова пропозиція розглядається, як остаточна (без урахування ПДВ).
Якщо учасник є платником ПДВ, то Цінова пропозиція враховує ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 4 617,12
UAH з ПДВ
4 617,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА" 4 700,95
UAH з ПДВ
4 700,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 5 854,14
UAH з ПДВ
5 082,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 5 928,00
UAH з ПДВ
5 082,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:48
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 13:48
Морозова паспорт 4.jpg
30 жовтня 2019 13:48
Морозова паспорт 3.jpg
30 жовтня 2019 13:48
Морозова паспорт 2.jpg
30 жовтня 2019 13:48
Морозова паспорт 1.jpg
30 жовтня 2019 13:48
Морозова Витяг.pdf
30 жовтня 2019 13:48
Морозова Виписка 2.pdf
30 жовтня 2019 13:48
Морозова Виписка 1.pdf
30 жовтня 2019 13:48
Контактні дані.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 03:19
Електронний підпис
31 жовтня 2019 03:17
АрхівPDF.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 18:10
Витяг_22.10.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Протокол №26.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Св_доцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Статут.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Паспорт_Коврига І.М..pdf
30 жовтня 2019 18:10
Довіреність_2019.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Відомості з ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 18:10
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 4 617,12
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:35

Документи

04 листопада 2019 12:26
Протокол 20 Канцелярія.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
4 617,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 12:26
Протокол 20 Канцелярія.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_0004.pdf укладений
05 грудня 2019 14:06
IMG_0002.pdf укладений
05 грудня 2019 14:06
IMG_0003.pdf укладений
05 грудня 2019 14:06
IMG_0001.pdf укладений
05 грудня 2019 14:06
IMG_0005.pdf укладений
05 грудня 2019 14:06
IMG_0006.pdf укладений
05 грудня 2019 14:05