Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-12 Shostka - Yampil' ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Очікувана вартість
232 591 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001124-c d550e8ef3a99468aad601974720760fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 15:45
Очікувана вартість: 232 591 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465 182,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1162955 UAH
Publication date: 24 жовтня 2019 14:41
Enquiries until: 25 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 232 591 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 465 182 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-12 Shostka - Yampil' ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, Відповідно до документації, 3, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) на ділянці км 0+669 - км 20+545
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-12 — Шостка - Ямпіль

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-12 Shostka - Yampil' ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( Purchasing financing source - state budget )
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:52
Електронний підпис
22 січня 2020 13:44
Електронний підпис
16 січня 2020 16:34
Електронний підпис
09 січня 2020 15:11
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис
27 січня 2020 14:13
++++Нова ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 27.01.docx
22 січня 2020 13:42
+++Нова ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 22.01.docx
16 січня 2020 13:33
++ Нова ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 16.01.docx
16 січня 2020 13:32
++ Нова ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 16.01.docx
09 січня 2020 15:00
+ Нова ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 09.01.20.docx
24 жовтня 2019 14:43
ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 24.10.19.docx
27 січня 2020 14:13
Закреслена ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 22.01 (2).docx
22 січня 2020 13:42
Закреслена ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 16.01.docx
16 січня 2020 13:31
Закреслена ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 09.01.docx
09 січня 2020 15:00
Закреслена ПУБЛ ПСР ТД Т-19-12 24.10.19.docx
27 січня 2020 14:13
Перелік змін ТД по Т-19-12 2020 27.01.docx
22 січня 2020 13:42
Перелік змін ТД по Т-19-12 2020 22.01.docx
16 січня 2020 13:31
Перелік змін ТД по Т-19-12 2020 16.01.docx
09 січня 2020 15:00
Перелік змін ТД по Т-19-12 2020.docx
22 січня 2020 13:41
Проект Договору Т 19-12 22.01.docx
24 жовтня 2019 14:42
Публ Проект Дог Шостка Ямп 24.10.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 23 січня 2020 08:35
Дата відповіді: 25 січня 2020 16:17
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:23
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:42
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-24-001124-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 20 листопада 2019 22:56
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2019 20:23
рішення від 22.11.2019 № 17190 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 20:23
рішення від 10.12.2019 № 18349.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2020 15:14
Номер скарги: UA-2019-10-24-001124-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 02 березня 2020 23:24
Скарга Т-19-12
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:02
рішення від 05.03.2020 № 4226 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:02
рішення від 23.03.2020 № 5512.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:57

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 11:10
табличка досвід

Документи подані замовником

02 грудня 2019 17:29
Скан 1521 від 02.12.pdf
02 грудня 2019 17:29
Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf
02 грудня 2019 17:29
Рішення від 27.03.2019 № 3591.pdf
02 грудня 2019 17:29
Рішення від 19.03.2019 № 3103.pdf
02 грудня 2019 17:29
Рішення від 11.06.2018 № 5549.pdf
02 грудня 2019 17:29
Рішення від 27.03.2019 № 3612.pdf
02 грудня 2019 17:29
рішення від 29.09.2017 № 6834.pdf
02 грудня 2019 17:30
Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf

Документи подані скаржником

02 березня 2020 23:24
Скарга Т-19-12.pdf
02 березня 2020 23:24
26479.pdf
23 березня 2020 14:09
Доповнення Т-19-12.pdf

Документи подані замовником

06 березня 2020 11:38
Т 19-12 Автомагістраль 1124.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000058 ● d38d2526920f42f39ab111cadf27b0e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 № 190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

36 UA-2019-10-24-001124-c 24.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-24-001124-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація містить посилання на тип та марку (суміші крупнозернистий тип А), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «суміші крупнозернистий тип А» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що Учасниками «Автомагістраль-Південь» та Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківські гарантії, в яких зазначено вимоги тендерної документації в редакції, яка на час відкриття пропозицій вже була скасована. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію «Автомагістраль-Південь» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з ч. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац другий п.1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 ст.23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД додатково до початкової редакції ТД. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в новій редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. При цьому, в даній процедурі закупівлі учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі своєї тендерної пропозиції подавало іншу банківську гарантію, аніж зазначено у Висновку, а саме - № 016-001-45741-2019 від 22.11.2019 року зі зміною № 1 від 16.01.2020 року із посиланням на ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.01.2020 № 09.01, та на номер і назву процедури закупівлі № UA-2019-10-24-001124-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)». У Висновку також вказується, що учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (із змінами від 16.01.2020 № 1), в якій зазначено вимоги ТД від 23.10.2019 № 23.10 (із змінами від 09.01.2020 № 09.01). Однак, в даній процедурі закупівлі учасник Консорціум «МІКСТРАНСБУД» у складі своєї тендерної пропозиції подавав іншу банківську гарантію, аніж зазначено у Висновку, а саме - № 2677-19/Т1 від 22.11.2019 року зі зміною № 1 від 16.01.2020 року із посиланням на ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 № 24.10 зі зміною № 1 від 16.01.2020 із посиланням на ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.01.2020 № 09.01. Разом з тим, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 № 24.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 22.01.2020 № 22.01 та від 27.01.2020 № 27.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 1 162 955,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. Тобто, враховуючи, що вимоги ТД в усіх її редакціях щодо надання забезпечення тендерної пропозиції були ідентичними і не встановлювали жодних додаткових вимог зі змінами її редакції, тому висновки про те, що банківські гарантії учасників не враховують вимоги ТД (в останній редакції), у відповідності до якої учасники повинні надати свої пропозиції, не відповідають дійсності. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45741-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», та банківська гарантія № 2677-19/Т1 від 22.11.2019 року зі зміною № 1 від 16.01.2020, надана Консорціумом «МІКСТРАНСБУД», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містить усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначає безвідкличні та безумовні зобов’язання банків-гарантів сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 1 162 955,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених ч. 3 ст. 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-10-24-001124-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-12 Шостка - Ямпіль (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід також відзначити, що банківські гарантії містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до ТД, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківської гарантії учасниками процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» і Консорціум «МІКСТРАНСБУД» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення їх тендерних пропозицій були відсутніми. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та Консорціума «МІКСТРАНСБУД» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.

2020-10-21 16:33:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 28 жовтня 2020

Документи:

28 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2019-10-24-001124-cd550e8ef3a99468aad601974720760fa
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:21
Відгук САД Одеса 2.pdf
01 лютого 2020 15:44
Тех.завдання 1.PDF
01 лютого 2020 15:44
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:44
РДС_15587-15-2_p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
РДС 15587-15-1 p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
РДС 15587-15 p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:44
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:44
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:44
Довідки про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:44
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:44
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:44
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:44
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:43
Асфальт тендер.pdf
01 лютого 2020 15:43
15587-15-3 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:43
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:43
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:20
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:27
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 14:27
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 лютого 2020 14:27
Проект договору Т-19-12.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка ст. 17.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка МТБ Т-19-12.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка АБЗ (2).pdf
03 лютого 2020 14:26
16346-1 ШБУ-77 p7s.rar

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 19:51
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:48
Проект договору Т-19-12.pdf
03 лютого 2020 19:47
Підтвердження досвіду.pdf
03 лютого 2020 19:47
Довідки товариства.pdf
03 лютого 2020 19:47
Довідка про МТБ.pdf
03 лютого 2020 19:47
Fwd_ документы банка (1).zip
03 лютого 2020 19:47
Fwd_ (11).zip

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:28
Довідка ЗВВ.pdf
20 квітня 2020 22:22
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:22
Електронний підпис
20 квітня 2020 20:35
Довідка МТБ Т 19-12.PDF
06 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:13
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:42
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:41
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:40
ДОГОВІР 2677.pdf
04 лютого 2020 09:40
Зміни до гарантії 2677.pdf
04 лютого 2020 09:40
Гарантія 2677-19.zip
04 лютого 2020 09:40
Підтвердження Планум.pdf
04 лютого 2020 09:40
Підтвердження Шляхбуд.pdf
04 лютого 2020 09:40
Довідка про досвід.pdf
04 лютого 2020 09:39
4. Установчі документи.PDF
04 лютого 2020 09:39
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
04 лютого 2020 09:39
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
04 лютого 2020 09:39
Атестат Лабораторія.pdf
04 лютого 2020 09:39
Сертифікати.pdf
04 лютого 2020 09:39
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 09:39
Лист-згода на ОПД.PDF
04 лютого 2020 09:39
Довідка про учасника.PDF

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ Миколаївбудцентр

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" 216 000 000,00
UAH з ПДВ
187 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 221 200 000,00
UAH з ПДВ
188 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 230 195 312,70
UAH з ПДВ
206 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 230 730 000,00
UAH з ПДВ
215 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:28
Довідка ЗВВ.pdf
20 квітня 2020 22:22
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:22
Електронний підпис
20 квітня 2020 20:35
Довідка МТБ Т 19-12.PDF
06 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:13
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:42
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:41
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:40
ДОГОВІР 2677.pdf
04 лютого 2020 09:40
Зміни до гарантії 2677.pdf
04 лютого 2020 09:40
Гарантія 2677-19.zip
04 лютого 2020 09:40
Підтвердження Планум.pdf
04 лютого 2020 09:40
Підтвердження Шляхбуд.pdf
04 лютого 2020 09:40
Довідка про досвід.pdf
04 лютого 2020 09:39
4. Установчі документи.PDF
04 лютого 2020 09:39
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
04 лютого 2020 09:39
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
04 лютого 2020 09:39
Атестат Лабораторія.pdf
04 лютого 2020 09:39
Сертифікати.pdf
04 лютого 2020 09:39
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 09:39
Лист-згода на ОПД.PDF
04 лютого 2020 09:39
Довідка про учасника.PDF

Публічні документи

03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:20
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:27
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 14:27
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 лютого 2020 14:27
Проект договору Т-19-12.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 14:26
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка ст. 17.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка МТБ Т-19-12.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 14:26
Довідка АБЗ (2).pdf
03 лютого 2020 14:26
16346-1 ШБУ-77 p7s.rar

Публічні документи

03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:21
Відгук САД Одеса 2.pdf
01 лютого 2020 15:44
Тех.завдання 1.PDF
01 лютого 2020 15:44
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:44
РДС_15587-15-2_p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
РДС 15587-15-1 p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
РДС 15587-15 p7s.7z
01 лютого 2020 15:44
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:44
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:44
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:44
Довідки про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:44
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:44
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:44
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:44
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:43
Асфальт тендер.pdf
01 лютого 2020 15:43
15587-15-3 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:43
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:43
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:43
Відгук САД Вінниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
#43115352
Рішення скасоване 187 999 999,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:23
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
#43115352
Відхилено 187 999 999,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:14
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 188 000 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:21

Документи

24 квітня 2020 15:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
188 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:16
Скан ДУ 7 14.01. АМП Т-19-12.pdf зміни до договору
15 січня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 14:38
Скан Дог 17-05-01 ПСР Т-19-12 Автомагістр.pdf укладений
18 травня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Технічної ради САД у Сумській області від 23.12.20 №20 щодо погодження уточнення проектної документації у частині зменшення обсягів земляних робіт, робіт з примикань та пересічень, а також по деяких позиціях штучних споруд з урахуванням фактичної потреби, що призвело до зменшення ціни Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг); Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. пункт 3.1. Договору викласти в редакції: Ціна цього Договору становить 182 126 116,00 гривень (сто вісімдесят два мільйона сто двадцять шість тисяч сто шістнадцять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, що дорівнює загальній вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 17/05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 182 126 116,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 268 552,68 UAH)