Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка малярна
Очікувана вартість
680,00 UAH
UA-2019-10-24-001003-c e9aee36fe7da4996bb270eab69accc86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодка Юлія Володимирівна

+380958069724 bugsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Солодка Юлія Володимирівна
+380958069724
bugsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Стрічка малярна 38мм*40м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Стрічка малярна 38мм*40м

(16 1 Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету. Оплата за даним Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткових накладних обома сторонами. У разі недостатності коштів на реєстраційних рахунках Покупця, оплата за товар повинна бути здійснена впродовж 10 (десяти) банківських днів після отримання Покупцем на реєстраційні рахунки відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 жовтня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кунченко Євген Володимирович
#3305907073
Переможець 680,00
UAH
24 жовтня 2019 14:28

Документи

24 жовтня 2019 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 14:35
Договір 240 від 24.10.19.PDF укладений
24 жовтня 2019 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 680,00
UAH