Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (для харчоблоків закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти).
Очікувана вартість
372 112,00 UAH
UA-2019-10-24-000964-b 6b6e4575f9f8492f9efe077b44afcc70
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:50
Очікувана вартість: 372 112,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 860,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1385 штука
Тарілка обідня плоска (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2280 штука
Стакани (за рахунок місцевого бюджету0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2200 штука
Вилка столова (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
14 штука
Каструля з кришкою 50 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
8 штука
Каструля з кришкою 40 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
30 штука
Каструля з кришкою 30 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
33 штука
Каструля з кришкою 20 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
16 штука
Каструля з кришкою 15 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
21 штука
Каструля з кришкою 10 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Каструля з кришкою 5 л (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
21 штука
Сковорода з литого чугуну (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
21 штука
Картоплем`ялка (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 штука
Відро з нержавіючої сталі (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 11:25
ТД посуда шк., дс 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Яммін Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2911120629
Дата подання: 14 листопада 2019 10:24
Оскарження
Шановний тендерний комітет ФОП Орлов на момент подачі пропозиції були відсутні аналогічні договори, а також листи відгуки.
Аналогічні договори були додані тільки після аукціону з остаточною пропозицією ( невідповідність тендерної документації відкриті торги).
В пропозиції посуд чавуний а сертифікат відповідності алюміній.
Довідка заборгованості видана для Київського метрополітена ( 17 закон України невідповідність).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 11:16
Рішення тендерного комітету №180 від 14.11.2019 про намір укласти договір з учасником ФОП Орлов Ю.І скасовано, пропозиція учасника повернута на кваліфікацію
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Яммін Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2911120629
Дата подання: 14 листопада 2019 10:58
Оскарження
Хочемо наголосити, що вищезазначені листі Учасник надав Замовнику після проведення аукціону та кваліфікації учасників, а саме, 11 листопада 2019 року. На підставі пункту 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали, а це означає, що Замовник не має права брати до уваги надані Учасником Листи, подані ним 11 листопада 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 11:18
Рішення тендерного комітету протокол №180 від 14.11.2019 про намір укласти договір з учасником ФОП Орлов Ю.І. скасовано, пропозиція учасника певернута на кваліфікацію
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 21 листопада 2019 14:38
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Висловлюємо Вам свою незгоду з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. Перелічені Вами факти не є суттєвими, та таким, що можуть вплинути на якість запропонованої нами продукції або на нашу спроможність виконати поставку цієї продукції. Нами у складі нашої тендерної пропозиції була надана довідка про наявність у нас досвіду виконання аналогічних договорів. Замовниками, які зазначені у цій довідці, є бюджетні установи, договори з ними були укладені по ітогах проведеного в Прозорро аукціону. Файл з копіями цих договорів та з листом-відгуком з якоїсь невідомої нам причини не заванатажився в систему на момент подачі нами нашої пропозиції. Це могло бути технічною помилкою електронної системи Прозорро, а не нашою. Але, інформація, яка зазначена нами у нашій довідці про досвід виконання аналогічного договору, є публічною та міститься у відкритих джерелах. Будь-хто, у т.ч. і Ви, можете перевірити надану нами інформацію або подививишись на сайті Прозорро ітоги цих закупівель, або звернувшись до цих замовників беспосередньо. У відповідності до Закуону "Про публічні закупівлі" замовник взагалі не має права та не зобовязаний вимагати від учасників інформацію, яку він може отримати з відкритих джерел. Тим паче, що мова йде не про те, що ми не відповідаємо вимогам ст. 16, а лише про відсутність копії документу, який це підтверджує. Ці копії надані нами пізніше. Такий документ, як відгук від замовників, взагалі є документом, який замовники-покупці не зобовязані надавати постачальнику. У постачальника немає жодних правових підстав вимагати від своїх покупців такий документ або примусити їх його надати. Тому вимагати від учасників тендеру наявністьтакого документу, як лист-відгук, взагалі є неправомірним. Однією із основних задач будь-якого бюджетного підприємства, який здійснює свою діяльність з використанням бюджетних коштів, є економія цих самих коштів. Різниця в ціні між нашою пропозицією та пропозицією інших учасників є настільки суттєвою, що можна було б незважати на дрібниці, які послужили обставинами нашої дискваліфікації. Жодного зауваження до якості запропонованої нами продукції у вас немає. Просимо Вас дослухатися здорового глузду та норм діючого законодавства, відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки. Для цього Вим маєте всі юридичні підстави.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:26
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» статті 16 «Кваліфікаційні критерії» частини 1. «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.»
Відповідно до частини 2 статті 16 «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв».
Замовником в тендерній документації у Додатку 2 встановлено критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та чітко визначено які документи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції.
Вами, як учасником закупівлі, документально не підтверджено досвід виконання аналогічного договору. В складі пропозиції (яка подається до встановленого кінцевого строку подання пропозицій – 08.11.2019 до 23год.00хв.) відсутня інформація щодо виконання аналогічних договорів, копії договорів, специфікацій, видаткових накладних та оригінал листа відгуку на постачання аналогічного товару предмету закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації.
Пункти 1, 4 частини 1 статті 30 Закону встановлює обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі якщо:
1)учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Оскарження умов тендерної документації в частині встановлених Додатком 2 кваліфікаційних критеріїв не було.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 26 листопада 2019 22:14
оскарження рішення про визначення переможця
Звертаємо увагу замовника, що пропозиція ТОВ Будівельно-торгова компанія Світ Будінвест" містить завідомо неправдиву інформацію (брехню). Виробник посуду кухонного під торговою маркою А-Плюс не виробляє каструлі нержавіючі з подвійним дном ємністю більше 15,5 літрів. На підтвердження цього надаємо посилання на сайт представництва цього виробника в Україні https://a-plus.ua/posuda-optom. Заявлена цим виробником каструля на 15,5 літрів каструля з кодом товару 1393 по факту має обєм 13,5 літрів. Тобто мінімум 5 товарних позицій (каструлі обємом 50, 40, 30, 20 та 15 літрів) цей учасник запропонував невідомого походження, невідомої торгової марки та невідомої якості. Враховуючи той факт, що першого учасника було дискваліфіковано на підставі нікчемних обставин (несвоєчасне надання копії документу), пропозиція якого дешевша на 70 тисяч гривень, таке рішення замовника виглядає більш ніж дивним. Окрім цього слід зазначити, що цим учасником не надано жоного документу з якості на запропонований ним стакан скляний. Запропонована цим учасником продукція індійського виробника ТМ "А-Плюс" - це одна з найдешевших та найменш якісних продукцій, що існують на українському ринку. Надати перевагу пропозиції цього учасника в замін пропозиції першого учасника, який запропонував професійні каструлі турецького виробника, є абсурдом. Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ТОВ "Світ Будінвест" та дискваліфікувати його пропозицію як таку, що містить завідомо неправдиву інформацію та не відпоідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 13:19
Для більш детального розгляду питань, зазначених у вимогах, пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» повернуто на перекваліфікацію.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 27 листопада 2019 15:28
Оскарження рішення про визначення переможця
ТОВ "СМАРТТОРГ" не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця закупівлі. Обгрунтована вимога додається в окремому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 13:23
Для більш детального розгляду питань, зазначених у вимогах, пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» повернуто на перекваліфікацію.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 29 листопада 2019 15:32
оскарження рішення про визначення переможця
Шановний замовнику! Висловлюємо Вам свою незгоду з вашим рішенням про визначення переможцем ТОВ "Смартторг", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а також Закону України "Про публічні закупівлі". По-перше, запропоновані цим учасником ціни жодним чином не є ринковими. Зазначені ним ціни, наприклад, на каструлі Lacor 50140 та 50139 вище середньоринкових як мінімум на 50%. Це легко перевірити, звернувшись до Інтернету. Ось деякі посилання: https://kitchen.ua/p/kastryulya-lacor-s-kryishkoy-50-l-50140-73921?gclid=Cj0KCQiAoIPvBRDgARIsAHsCw0_GbPQswAyb32PvkG1BC ObAxmcb4ewzamDPsfyzWl4OnMgmlFgKCHcaAiIhEALw_wcB - роздрібна ціна 4794 грн (а у учасника 6900 грн); каструля 50139 - по роздрібній ціні 4794 грн замість 6480 в пропозиції ТОВ Смартторг https://kitchen.ua/p/kastryulya-lacor-s-kryishkoy-40-l-50139-73916?gclid=Cj0KCQiAoIPvBRDgARIsAHsCw09pT5Z_N2GNzznppN8JaXemjSMsiH3SzAKDyo4bgSQnQroWOpAXxC8aAlL1EALw_wcB. По іншим товарам ситуація аналогічна. Не зрозуміло для яких цілей закладені ці дивні зайві відсотки. У відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" ціни мають бути середньоринковим. По-друге, запропновані учасникам каструлі Hascevher 4TTCLK3340002 та 4TTCLK2040001 не відповідають заявленому обєму 30 та 20 літрів. Фактично в них 28 та 18,5 л. Це неоднарозово було нами перевірено "в живу". Вимагаємо затребувати від цього учасника ці каструлі та самостійно в цьому переконатися. Умовами тендеру не передбачено можливості пропонувати каструлі з іншими характеристиками (відмінними ніж ті, що зазначені у тендерній документації). В-третіх, запропонований ТОВ "Смартторг" стакан Luminark фруті енерджі L1177/1 фактично виготовлений на ТОВ "Опытний стекольний завод", м. Гусь-Хрустальний, Росія. Ця інформація зазначена як в гігієнічному висновку на цю продукцію, так і на кожній упаковці продукції. Це напряму протиречить вимогам Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Рішенню РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» із змінами та доповненнями. В котре наголошуємо, що купляти продукцію у учасників, які пропонують ціну на 70% вищу ніж запропнував перший учасник - є абсурдним та неправомірним. Це безглузде витрачання бюджетних коштів. Вимагаємо дискваліфікувати цього учасника як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 11:49
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника. З умовами технічного завдання учасник ТОВ «Смартторг» ознайомлений, з вимогами до постачання погодився та підтвердив свою можливість і готовність виконати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у технічному завданні.
Щодо походження товару: пропонуємо уважно ознайомитись з наданим у складі пропозиції учасника Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.11.2018 №602-123-20-3/46070, в якому чітко зазначено країну-виробника, де розташовані виробничі площі, і хто заявник експертизи, аніж вигадувати неіснуюче.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000964-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 02 грудня 2019 14:19
Оскарження рішення про визначення переможця.
Шановний замовнику. Ваша відповідь просто вражає! Тобто ви повідомляєте, що вірете наслово учасникам та жодним чином не зобовязані перевіряти надану ними у своїй пропозиції інформацію? Так навіщо тоді взагалі прописувати технічні вимоги? Нехай учасник дасть чесне піонерське слово, що його прозиція відповідає всім вимогам. Це абсурд. Якщо ви настільки ретельно прописуєт свої вимоги, це означає, що вони для вас мають якісь сенс. Вам від нас надішло конкретне повідомлення з переліком порушень в пропозиції цього учасника. Ви самі мали б їх виявити, а не писати гнівні відписки на наші зауваження. Повторно наголошую, що наданий ТОВ Смартторг гігієнічний висновок не стосується запропонованих ним стаканів. На стакани росповсюджується висновок, який ми додаємо да нашої скарги. На кожній упаковці стаканів зазначено, що ця продукція виготовлена в Росії. В Україні є представництво Luminark або їхні офіційни представники. Звяжіться з ними, вони вам підтвердять цю інформацію. Вимагаємо відмінти своє неправомірне рішення про визначення переможцем ТОВ Смартторг. Судячі по вашій відповіді на підтримку цього учасника, стає зрозумілим для чого саме він заклав у своїй пропозиції додаткові 40%.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 13:02
Тендерною документацією розділом 3 пунктом 1 встановлено, що "Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерних пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства." Після оцінки замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність тендерній документації. Учасником ТОВ "Стартторг" у складі пропозиції у файлі "технічна частина" надано довідку щодо відовідності товару технічним вимогам, копії Висновків держсанепідекспертизи на товар та гарантійний лист щодо дотримання норм чинного законодавства, які додаються. Підстав не довіряти наданим учасникам документам не має.У складі пропозиції учасником надано повний пакет документів. У разі, якщо учасник поставить продукцію іншого виробника, аніж зазначено ним у технічному завданні та наданому Висновку від 13.11.2018року, продукція не буде прийнята і оплачена з бюджетних коштів.

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 14:19
Certificate-184221 (1).jpg
02 грудня 2019 14:19
Certificate-184221 (2).jpg
02 грудня 2019 14:19
Certificate-184221-2.jpg

Документи

03 грудня 2019 13:02
Висновок стакани.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-24-000964-b.b8
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41879354
Дата подання: 06 грудня 2019 13:37
скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 21:54
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга не відповідає статті 18 Зокону.
Дата: 13 грудня 2019 11:42
Рішення від 10.12.2019 № 18220 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 21:54
рішенння від 24.12.2019 № 19251.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 16:26
Номер скарги: UA-2019-10-24-000964-b.b9
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 06 грудня 2019 19:53
Клопотання про пришвидшення розгляду скарги
Просимо пришвидшити розгляд скарги №15202 від 04.12.2019р. ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ” та призначити розгляд скарги на більш ранню дату, у зв’язку з закінченням бюджетного року та обмеженим терміном виконання вимог договору за результатом даної закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.12.2019 № 18322.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 00:49

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 13:36
скарга
06 грудня 2019 13:36
скарга ворд
06 грудня 2019 13:36
протокол відхилення №194

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 186 808,00
UAH
186 808,00
UAH
Документи
ФОП Яммін Світлана Олександрівна 243 806,00
UAH
243 806,00
UAH
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 257 440,00
UAH
257 440,00
UAH
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 323 670,00
UAH
319 948,00
UAH
Документи
ТзОВ Торговий дім РА 348 516,00
UAH
320 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 08:43
Електронний підпис
08 листопада 2019 08:43
СЭС_АЛЮМИНИЙ_Биол.pdf
08 листопада 2019 08:43
Посуда скло СЭС.pdf
05 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:59
Реестр ВО Лисичанської МР.pdf
05 листопада 2019 12:59
ЗавереноФОП pdf.rar
05 листопада 2019 12:59
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА ФОП.pdf
05 листопада 2019 12:59
Вытяг ДФС ФОП Орлов Ю.И..pdf
05 листопада 2019 12:59
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:33
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:32
Реєстр наданих документів.pdf
06 листопада 2019 15:32
Додаток 8.pdf
06 листопада 2019 15:32
Додаток 7.pdf
06 листопада 2019 15:32
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2019 15:32
17 Закон України та Додаток 4.pdf
06 листопада 2019 15:32
Документи.pdf
06 листопада 2019 15:32
Технічні вимоги.pdf
06 листопада 2019 15:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 19:23
Електронний підпис
08 листопада 2019 19:21
Реєстр.pdf
08 листопада 2019 19:21
12. Довідка захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 19:21
9. установчі_документи.pdf
08 листопада 2019 19:21
7.Паспорт та ІПН директора.pdf
08 листопада 2019 19:20
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:54
7.Технічна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 10:54
4.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП Яммін Світлана Олександрівна

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТзОВ Торговий дім РА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Рішення скасоване 186 808,00
UAH
15 листопада 2019 11:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Відхилено 186 808,00
UAH
21 листопада 2019 13:44
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
#2911120629
Відхилено 243 806,00
UAH
25 листопада 2019 15:11
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Рішення скасоване 257 440,00
UAH
28 листопада 2019 13:16
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Відхилено 257 440,00
UAH
29 листопада 2019 11:52
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Переможець 319 948,00
UAH
29 листопада 2019 13:34

Документи

21 листопада 2019 13:44
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:13
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 15:11
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2019 13:45
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
319 948,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 12:12
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі товару.
Документи:
08 січня 2020 12:12
Електронний підпис