Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
100 100,00 UAH
UA-2019-10-24-000919-c e281aca5307a46eba6399278e7aa1d42
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чередниченко Олена Юріївна

098-236-31-29 kmkshvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01994008
Місцезнаходження: 04209, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Чередниченко Олена Юріївна
098-236-31-29
kmkshvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:34
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:34
Очікувана вартість: 100 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 001,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
344 штуки
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-000919-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:20
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! В технічних вимогах до товару по закупівлі UA-2019-10-24-000919-c встановлено: «Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів; … Показники гострої токсичності за ГОСТ 12.1.007-76 при інгаляційній дії і при нанесенні на шкіру - 4 клас небезпеки (мало небезпечна речовина)…».
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Технічні вимоги містять вимогу, згідно якої «Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів».

Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тому норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Пунктом 3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 встановлено, що Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників.
До технічних вимогах до товару слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо стандартів ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 і ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
На підставі вказаного вище, вимагаємо виключити з вимог технічних вимогах до товару вимогу щодо сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.

Пунктом 1 Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів від 10.07.2017 № 169 встановлено: «1. Перенести термін скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів з 01 січня 2018 року на 01 січня 2019 року: … 9 ГОСТ 12.1.007-76 ССБТ. Вредные вещества. Классификация и общие требования безопасности…», тобто з 01 січня 2019 року ГОСТ 12.1.007-76 скасований, а тому є не чинним. Зважаючи на скасування ГОСТ 12.1.007-76 вимагаємо видалити з вимог технічних вимогах до товару (Рідке мило з антимікробними властивостями для видалення забруднень і гігієнічної обробки рук медичного персоналу та Дезінфекційний засіб на основі композицій настінних поверхонь активних речовин) вимогу щодо ГОСТ 12.1.007-76, як таку яка не відповідає діючому законодавству України.

З метою приведення технічних вимогах до товару у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1) виключити із технічних вимогах до товару вимогу з усіх найменувань засобу: «Засіб має бути виготовлений на підприємстві, сертифікованому за стандартами ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 в галузі сертифікації «Розробка і виробництво дезінфікуючих і миючих засобів, як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги;
2) виключити технічних вимогах до товару вимогу з найменувань Рідке мило з антимікробними властивостями для видалення забруднень і гігієнічної обробки рук медичного персоналу та Дезінфекційний засіб на основі композицій настінних поверхонь активних речовин: «ГОСТ 12.1.007-76».

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 17:12
надана відповідь
Шановний Заявник! З приводу поставлених запитань і вимог повідомляємо наступне.
1. Сертифікація виробництва продукції за стандартами ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 не можливо віднести до дискримінаційних вимог, адже впровадження цих стандартів не є виключною особливістю одного виробника. Національні стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015 є перекладами відповідних стандартів ISO і прийняті, як національні стандарти України.Тому Тендерний комітет буде розглядати сертифікацію виробництв за національними стандартами як таку, що відповідає вимогам Оголошення.
Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виготовлятися товари та надаватися послуги. Саме стандартизаціядає споживачеві більше впевненості у належній якості продукції та її екологічності.
Підстав для скасування вимоги не вбачаємо.

2. На даний час в Україні є легальними дезінфекційні засоби, які пройшли процедуру державної реєстрації починаючи ще з 2014 року. Тоді і до 01.01.2019 р. ГОСТ 12.1.007 був чинним, що знайшло відображення у нормативно-методичних документах щодо використання дезінфекційних засобів (пункт 1.7 методичних вказівок або інструкцій), а також у Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінфекційні засоби, на підставі яких здійснювалась державна реєстрація дезінфекційних засобів.
Будь який користувач орієнтується у властивостях дезінфекційного засобу, перш за все, виходячи зі змісту методичних вказівок або інструкцій із застосування засобу. Зазначення в нормативно-методичному документі класу небезпеки засобу (чи 3 клас небезпеки, чи, наприклад, 4 клас небезпеки при певному шляху впливу) без згадування документу, в якому ці класи визначені, позбавлено будь-якого сенсу. Зазначення в методичних вказівках або інструкції класу небезпеки з посиланням на ГОСТ 21.1.007 - це загальноприйнята і всім зрозуміла практика.
При оцінці відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам тендерний комітет не буде брати до уваги відсутність визначення класу небезпеки засобу згідно ГОСТ 12.1.007 в нормативно-методичному документі (методичні вказівки або інструкція) за умови, що така характеристика відсутня у висновку державної санітарно-епідеміологічної характеристики на цей дезінфекційний засіб. В іншому випадку, між цими документами буде наявна невідповідність.
Крім того, в Україні є чинним ГОСТ 12.1.005-88 «ССБТ. Общиесанитарно-гигиеническиетребования к воздухурабочейзоны», у якому визначення терміну «шкідлива речовина»привязано до ГОСТ 12.1.007 і вказано класи небезпеки шкідливих речовин.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-000919-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:57
Дискримінаційні вимоги
Упереджені дії замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 17:15
Надана відповідь
Шановний Заявник! З приводу поставлених запитань і вимог повідомляємо наступне.
Пункт 6.1 Оголошення стосується документів, які Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції. В зв’язку з цим, останній підпункт пункту 6.1, щодо надання зразків запропонованих засобів - не приймати до виконання.

В Додатку 1 Оголошення «Технічні вимоги до товару» в частині 4 предмет закупівлі читати як «Дезінфекційний засіб на основі композицій катіонних поверхнево активних речовин».

Закупівля здійснюється з урахуванням всіх вимог, які передбачені в Наказі ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Заявник закупівлі не обмежений чинним законодавством у праві визначення характеристик і властивостей предмету закупівлі. Заявник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб, сфери застосування, та наявного досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників. Навпаки, учасники закупівель мають надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Сумісність препарату для миття рук, який використовується на першому етапі обробки рук хірургів зі спиртовим засобом для дезінфекції рук на другому етапі є важливою, адже залишки компоненти мила на руках можуть нейтралізувати речовини з пролонгуючою антимікробною дією спиртового дезінфектанту на другому етапі обробки.
До речі, ПГМГ і полігексаметиленбігуанідугідрохлорид є різними речовинами (переконайтесь за номером CAS на ці речовини).
Можливість використання теплих робочих розчинів (використання для приготування розчинів теплої води) це можливість не тільки суттєво підвисити антимікробні і мийні властивості розчинів без збільшення їх концентрації, але й можливість створити більш комфортні умови роботи персоналу теплим розчином. Для багатьох засобів така можливість відсутня через наявність летких речовин з різким запахом.
Працівники нашого закладу добре розуміються на питаннях професійних контактних дерматитів, тому для закупівлі обрані засоби з характеристиками, які вказані в Оголошенні.

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 16:57
вимоги1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 85 002,00
UAH з ПДВ
85 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна 99 706,00
UAH з ПДВ
99 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:37
Документи.rar
30 жовтня 2019 15:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:06
МВ Неостерил.pdf
29 жовтня 2019 15:06
МВ ДезЕкон Ом.pdf
29 жовтня 2019 15:06
МВ Неостерил М.pdf
29 жовтня 2019 15:06
ISO 14001 2015 переклад.pdf
29 жовтня 2019 15:06
ISO 9001 2015 переклад.pdf
29 жовтня 2019 15:06
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
29 жовтня 2019 15:06
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
29 жовтня 2019 15:06
Витяг з ЄДР від 24102019.pdf
29 жовтня 2019 15:06
Виписка ЄДР.pdf
29 жовтня 2019 15:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Сєра Катерина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 85 002,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 11:53
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
Переможець 99 706,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
99 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ФОП Сєра К.Ю.(дезінфекційні засоби)13.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 12:08