Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород»
Очікувана вартість
50 311 641,63 UAH
UA-2019-10-24-000757-a 27bdfa15c25e436a91fbbf0a07650bf9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойленко Катерина Анатоліївна

+380963005551 kpbudproekt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Координаційний центр з будівництва та земельних питань Вишгородської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 20589236
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгород, площа Шевченка, 1
Контактна особа: Самойленко Катерина Анатоліївна
+380963005551
kpbudproekt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
12.09.2017 року Комунальним підприємством «Координаційний центр з будівництва та земельних питань Вишгородської міської ради» (далі – Замовник) за результатами проведення процедури відкритих торгів за №UA-2017-07-17-000491-a було укладено Договір №18/09/17 від 12.09.2017р. на виконання робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт (код ДК 021:2015 – 45000000–7)) (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» (далі – Підрядник, учасник) на загальну суму 47 250 000 грн. 00 коп. (сорок сім мільйонів двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з терміном виконання до 31.12.2020р. Роботи за вказаним Договором виконувались протягом 2017, 2018 та 2019 років і були виконані в грошовому еквіваленті на суму 22 988 455 грн. 14 коп. (Двадцять два мільйона дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 14 коп.). Тобто, Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» було виконано більше 48% робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією і Договором. Однак, своїм листом від 27.06.2019р. №187-06/19 Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» поставило до відома Замовника, що при виконанні Підрядником робіт за Договором, виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією і які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання умов Договору, та про потребу у внесенні змін в архітектурні рішення, також в проект організації будівництва і зовнішнє електропостачання. Додатково Підрядник повідомив, що станом на початок 2019 року значне удорожчання матеріалів, збільшення мінімальної заробітної плати в 2019 році та інші фактори призвели до неможливості подальшого виконання Підрядником робіт за Договором. Зазначеним листом Підрядник звернувся до Замовника з проханням забезпечити проведення проектною організацією ТОВ «Центробудпроект.» коригування проектно-кошторисної документації та затвердження змін до завдання на проектування для подальшої подачі на державну експертизу проектної документації по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород». Враховуючи неможливість подальшого виконання Підрядником робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород», Замовник і Підрядник, керуючись положеннями пункту 20.1 та нормами ст. 651 Цивільного кодексу України, нормами ст. 188 Господарського кодексу України і нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», розірвали Договір №18/09/17 від 12.09.2017р. В результаті виникнення непередбачуваних обставин, потреби у внесенні змін в архітектурні рішення, в проект організації будівництва і зовнішнє електропостачання та необхідності виконання даних робіт з метою завершення будівельних робіт по даному об’єкту в повному обсязі та введення об’єкту в експлуатацію, Замовником було затверджено зміни до завдання на проектування від 17.05.2019р., відповідно до яких проектною організацією ТОВ «Центробудпроект.» забезпечено коригування проектно-кошторисної документації. В результаті коригування проектно-кошторисної документації, проектною організацією ТОВ «Центробудпроект.» було забезпечено коригування проектно-кошторисної документації та зроблено перерахунок залишку робіт які ще необхідно виконати за проектом в поточні ціни. Замовником було забезпечено проведення державної експертизи проектної документації по даному об’єкту, відповідно до Експертного звіту від 05.07.2019 року №С0022-4299-19/УЕБ/А кошторисна вартість залишку будівельних робіт у поточних цінах станом на 04.07.2019 року складає – 54 751 953,00 грн. Перелік внесених змін в проектну документацію наведено у додатку до експертного звіту від 05.07.2019 року №С0022-4299-19/УЕБ/А. Разом з цим, залишок робіт за якими відбулося коригування проектно-кошторисної документації в частині перерахунку в поточні ціни та які ще необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород», і технічно та економічно пов'язані з вже виконаними Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» роботами , які вже були виконані згідно Договору №18/09/17 від 12.09.2017р.. Отже, додаткові роботи та зміни в архітектурних рішеннях, зміни в проекті організації будівництва і зовнішньому електропостачанні пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з роботами, які вже були виконані згідно Договору №18/09/17 від 12.09.2017р.. А тому зміна підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення. Зазначений факт підтверджується листом проектної організації ТОВ «Центробудпроект.» від 17.10.2019р. №212. Крім того, Замовник, з метою отримання незалежної точки зору, звернувся до Науково-технічного центру «Будівельна експертиза» з проханням переглянути матеріали по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» та надати свої рекомендації стосовно них. 18.10.2019 р. було отримано лист Науково-технічного центру «Будівельна експертиза» від 18.10.2019р. №232/15 в якому наведено рекомендації в частині продовження будівельних робіт по скоригованій проектно-кошторисній документації попереднім підрядником ТОВ «КРЕМЕНЬ-1». Додатково НТЦ «Будівельна експертиза» зауважила, що зміна підрядника призведе до збільшення терміну виконання робіт, зміни проекту виконання робіт і технологічних карт. Зазначене ще раз свідчить про доцільність застосування переговорної процедури саме з Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1». Також до Комунального підприємства «Координаційний центр з будівництва та земельних питань Вишгородської міської ради» звернулася листом від 15.10.2019р. №2-26/1479 Виконавчий комітет Вишгородської міської ради з проханням якнайшвидше провести процедуру закупівлі робіт з будівництва комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород. Зазначене вище свідчить про доцільність та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі на здійснення додаткової закупівлі в того самого підрядника Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» за робочим проектом: Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» на підставі пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - експертний звіт від 05.07.2019 року №С0022-4299-19/УЕБ/А. - проектно-кошторисна документація на об’єкт «Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» - лист ТОВ «КРЕМЕНЬ-1» від 27.06.2019р. №187-06/19. - лист ТОВ «Центробудпроект.» від 17.10.2019р. №212. - лист Виконавчого комітету Вишгородської міської ради від 15.10.2019р. №2-26/1479 - лист Науково-технічного центру «Будівельна експертиза» від 18.10.2019р. №232/15

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 04 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія “Замовник” протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Дозволу на виконання будівельних робіт та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я “Підрядника” в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, попередню оплату/аванс у розмірі - 30% вартості річного обсягу робіт відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами). “Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються “Замовнику”. “Підрядник” підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3 Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін, протягом 5 робочих днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

24 жовтня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:12
РІШЕННЯ ПРО НАМІР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000021 ● 81deffb7a11e48b9be6088932985b55a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-10-24-000757-a 24.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 13:34:22

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
1. З яких причин виникла необхідність в додаткових роботах з коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород»?
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
3. Якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-06 14:39:54

Щодо надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби замовнику на запит від 2019-12-03

03.12.2019 року через електронну систему закупівель від Північного офісу Держаудитслужби до Замовника в рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2019-11-26-000021 надійшов запит про надання пояснення стосовно таких питань:
«1. З яких причин виникла необхідність в додаткових роботах з коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород»?
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
3. Якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника?»

З приводу заданих питань повідомляємо наступне.
1. Необхідність в коригуванні проектно-кошторисної документації робочого проекту по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» виникла в зв’язку з потребою у внесенні змін в архітектурні рішення, внесенні змін в проект організації будівництва і внесенні змін в зовнішнє електропостачання та, як наслідок цього, появу додаткових робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією та які стали необхідними для виконання робіт по об’єкту в цілому. Коригування робочого проекту знадобилося через зміну типів та матеріалів огороджуючих конструкцій і типу опорядження, через зміну будівельних механізмів та організації руху по ділянці будівництва, через зміну зовнішнього електропостачання - Зміни №1 від 21.03.2018р. до технічних умов №К-00-17-0092 від 26.02.2017р., оскільки:
- змінено матеріал огороджуючих конструкцій будівлі: замість керамічної цегли КРПв 1нф-М100-1650-Б15 застосовується керамічний блок КРПв-2нф-М100-900-Е50;
- поліпшену штукатурку (цементним) розчином по каменю і бетону стін вручну замінено на високоякісну штукатурку стін з механізованим нанесенням суміші;
- скоригована вага арматури по будівлі та скоригований об’єм бетону по будівлі;
- скоригована площа фасаду з утепленням, для уникнення «містків холоду» в місцях примикання мінераловатного утеплювача до пілонів, згідно теплотехнічного розрахунку, прийнята товщина мінераловатного утеплювача 150 мм замість попередньо врахованого 100 мм;
- скоригована площа оздоблення фасаду без утеплення (декоративне фарб\вання), зовнішнє оздоблення вхідних груп не були враховані у попередньому кошторисі;
- скоригована площа оздоблення фасаду без утеплення (декоративна штукатурка), збільшення не було враховано у попередньому кошторисі;
-скориговано об’єм розчину мурування по будівлі, витрати збільшилися за рахунок стяжки Baumit Solido, яка застосовується в підлогах з підігрівом;
- скориговані загальні витрати керамічної плитки для підлоги, витрати збільшились після внесення змін до складу підлоги, в якій був виключений лінолеум;
- відкориговані загальні витрати керамічної плитки для стін, витрати збільшились на після зміни типу опорядження приміщень (на плитку) і перерахунку геометричних характеристик приміщень будівлі;
- скоригована площа покриття з лінолеуму, витрати зменшилися після внесення зміни до складу підлоги (з заміною лінолеуму на керамічну плитку);
- скоригована площа покриття з ламінатної дошки, витрати збільшилися після коригування складу підлоги в адміністративних приміщеннях та приміщеннях персоналу (з заміною лінолеуму на ламінатну дошку);
- відкоригована кількість стінових блоків ФБС, витрати зменшилися після коригування конструкції естакади під кран у зв’язку зі зміною марки крана в проекті організації будівництва;
- скоригована площа високоякісної штукатурки укосів, збільшились обсяги робіт, які не були враховані у попередньому кошторисі;
- скориговані обсяги робіт з підготовки бетонних стін під опорядження, збільшені обсяги робіт через зміну технології опорядження;
- скориговані обсяги робіт з поліпшеного фарбування стін, збільшені обсяги робіт через зміну технології опорядження.
- скориговані обсяги робіт з розробки котловану під споруду, збільшені обсяги робіт виникли після опрацювання вхідних груп споруди і не були враховані у попередньому кошторисі;
- скориговані обсяги робіт зі зрубування оголовків існуючих на будівельному майданчику залізобетонних паль на довжину 1,5 м згідно планувального рішення, враховані додаткові палі розташовані під вхідною групою та пожежними приямками, що не були враховані у попередньому кошторисі;
- скориговані обсяги робіт і матеріали для влаштування естакади під кран, враховані зміни у будівельні механізми (заміна крана КБ-403 на кран Eurogru 36.10), що не були враховані у попередньому кошторисі.
- скориговані обсяги робіт і матеріали відповідно до Зміни №1 від 21.03.2018р. до технічних умов №К-00-17-0092 від 26 лютого 2017 р. Зміни не були враховані у попередньому кошторисі.

2. Відповідно до норм ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які встановлені норм ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи зміни проектно-кошторисної документації робочого проекту, що відбулися за результатами коригування та беручи до уваги норми ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не мав законних підстав та можливості внести зміни до Договору №18/09/17 від 12.09.2017р. на виконання робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт (код ДК 021:2015 – 45000000–7)), укладеного за результатами проведення процедури відкритих торгів за №UA-2017-07-17-000491-a.
В зв’язку з зазначеним вище, у Замовника і виникла необхідність у здійснені додаткової закупівлі, в тому числі додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали необхідними для виконання проекту.

3. Відповідно до норм п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Водночас, згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку від 22.11.2016 N 3302-06/37709-06 замовник самостійно в залежності від предмета закупівлі визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Тому, на думку Замовника, експертними документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, є лист ТОВ «Центробудпроект.» від 17.10.2019р. №212. та лист Науково-технічного центру «Будівельна експертиза» від 18.10.2019р. №232/15
Додатково зауважимо, що оскільки в коригованій проектно-кошторисній документації присутні додаткові роботи, які не враховані початковою проектно-кошторисною документацією та які стали необхідними для виконання робіт по об’єкту, Замовнику під час визначення процедури закупівлі та запрошення учасника на переговори слід також брати до уваги положення п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких повинна дотримуватись сукупність таких умов, як: договір повинен укладатися з попереднім виконавцем робіт і такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Отже, зазначене вище також стало однією з причин, чому Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі та запросив на переговори саме товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1».

Надання інформації про усунення порушення замовником

13.12.2019 через електронну систему закупівель від Північного офісу Держаудитслужби до Комунального підприємства «Координаційний центр з будівництва та земельних питань Вишгородської міської ради» (далі – Замовник) у рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2019-11-26-000021 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі «Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород»» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-24-000757-a) (далі – висновок). У висновку Північного офісу Держаудитслужби зазначено, що за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником не дотримано умови проведення переговорної процедури, чим порушено ч. 1 ст. 35, п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, надані Замовником під час здійснення моніторингу пояснення та інформація, що міститься у повідомленні про намір укласти договір, не підтверджують необхідність закупівлі робіт в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Керуючись нормами ч. 6 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до норм п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Тобто, для застосування даної підстави, на наш погляд, повинно виконуватися три умови: закупівля повинна здійснюватися в того самого постачальника, що й первинна закупівля; повинна забезпечуватися уніфікація, стандартизація або забезпечуватися сумісність з наявними роботами; заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Водночас, згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку від 22.11.2016 N 3302-06/37709-06 замовник самостійно в залежності від предмета закупівлі визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Зауважимо, що Замовником в 2017 році було проведено процедуру відкритих торгів за № UA-2017-07-17-000491-a на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт (код ДК 021:2015 – 45000000–7)). За результатами торгів 12.09.2017 Замовником було укладено Договір від 12.09.2017 № 18/09/17 (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» (далі – Підрядник, учасник) на виконання робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт (код ДК 021:2015 – 45000000–7)) на загальну суму 47 250 000 грн 00 коп. (сорок сім мільйонів двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) з терміном виконання до 31.12.2020. Роботи за вказаним Договором виконувались протягом 2017, 2018 та 2019 років і були виконані в грошовому еквіваленті на суму 22 988 455 грн 14 коп. (двадцять два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 14 коп.), що складало на момент початку переговорної процедури закупівлі 48% робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією і Договором. Враховуючи зазначене вище, зважаючи на норми частини 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та задля виконання умов п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було запрошено до участі у переговорах, проведено переговори та прийнято рішення про намір укласти договір саме з Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1». Зазначений суб’єкт господарювання в даному випадку є «тим самим постачальником», а тому Замовником дотримано одну з умов застосування переговорної процедури закупівлі через підставу п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівля буде здійснюватися в того самого постачальника, що й первинна закупівля. При виконанні Підрядником робіт за Договором, виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектно-кошторисною документацією, та потреба у внесенні змін в архітектурні рішення, в проект організації будівництва і зовнішнє електропостачання. В результаті виникнення потреби у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектно-кошторисною документацією, потреби у внесенні змін в архітектурні рішення, в проект організації будівництва і зовнішнє електропостачання та необхідності виконання даних робіт з метою завершення будівельних робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» та введення об’єкту в експлуатацію, Замовником було затверджено зміни до завдання на проектування від 17.05.2019, відповідно до яких проектною організацією ТОВ «Центробудпроект.» забезпечено коригування проектно-кошторисної документації. Додаткові роботи та зміни в архітектурних рішеннях, в проекті організації будівництва і зовнішньому електропостачанні є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород». Також, додаткові роботи, не враховані проектно-кошторисною документацією, та зміни в архітектурних рішеннях, в проекті організації будівництва і зовнішньому електропостачанні пов’язані між собою у технологічному процесі будівництва та виконуються в межах одного будівельного майданчику, в рамках одного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з роботами, які передбачені Договором. Тому такі будівельні роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва об’єкту «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород», вимагають стандартизації та завершення технологічної сумісності з вже виконаними роботами. Зазначений факт підтверджується листом проектної організації Товариства з обмеженою відповідальністю «Центробудпроект» від 17.10.2019 № 212 як організацією, що володіє авторськими правами на проект «Будівництво комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород» (додаток № 1 до листа). Отже, Замовником дотримано ще одну з умов застосування переговорної процедури закупівлі через підставу п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - повинна забезпечуватися уніфікація, стандартизація або забезпечуватися сумісність з наявними роботами. Крім цього, зміна (заміна) попереднього виконавця робіт Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ-1» є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. Передача функцій підрядника іншій організації, як правило, викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає внаслідок заміни машин, механізмів та обладнання, а це в свою чергу призводить до уточнення проекту організації робіт. Для підписання акта приймання – передачі виконаних робіт між попереднім виконавцем, замовником та другим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця, як правило, призводить до несумісності виконання технології робіт різними виконавцями та виникнення проблем технічного характеру через використання новим виконавцем іншого технологічного обладнання. Вищезазначене підтверджується листом від 18.10.2019 № 232/15 директора Науково-технічного центру «Будівельна експертиза» Заслуженим будівельником України, Лауреатом державної премії, Професором Ярмоленком М. Г. який є атестованим судовим експертом з дослідження об'єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів. (додаток 2 до листа). Зміна попереднього виконавця призводить також до несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи з будівництва об’єкту є технологічно пов’язаними між собою. В свою чергу, роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень; несумісності нових інженерних мереж та архітектурних рішень з тими, що вже виконані, а при закінченні робіт неможливості проведення належним чином усіх випробувальних та налагоджувальних робіт та, як наслідок, неможливості здачі об`єкта в експлуатацію в цілому; виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи з будівництва, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором від 12.09.2017 № 18/09/17, тобто призведе до втрати гарантій на виконані будівельно-монтажні роботи згідно з Договором від 12.09.2017 № 18/09/17, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. Таким чином, Замовником дотримано останню з умов застосування переговорної процедури закупівлі через підставу п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Зважаючи, що на сьогоднішній день в м. Вишгород склалася соціально напружена ситуація у зв’язку із нестачею місць у дитячих садочках та у черзі в дошкільні навчальні заклади міста знаходяться більше ніж півтисячі дітей, майже половина з них потрапити в комунальні садочки цього року не змогли, а дошкільна освіта – обов’язкова первинна складова системи неперервної освіти і дошкільний віковий базовий етап – основи фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини, Виконавчий комітет Вишгородської міської ради листом від 15.10.2019 № 2-26/1479 просить забезпечити якнайшвидше будівництво Комунального дошкільного дитячого навчального закладу по вул. Шкільній в місті Вишгород, як найважливіше завдання соціально-економічного розвитку громади (додаток 3 до листа). Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником жодним чином не було порушено норми ч. 1 ст. 35, п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» і переговорну процедуру закупівлі проведено за наявності законодавчо визначених підстав та процедуру закупівлі обрано правомірно.

2019-12-20 12:36:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто

порушення не усунуто

2019-12-24 13:55:50

Оскарження в суді

Опис: Замовник, керуючись нормами частини 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", оскаржує висновок за результатами моніторингу №UA-M-2019-11-26-000021 до суду.
Дата публікації: 27 грудня 2019

Документи:

27 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:17
Суд_3.pdf
27 грудня 2019 16:17
Підтвердження подання.pdf
27 грудня 2019 16:17
Позовна заява.pdf
27 грудня 2019 16:17
Суд_2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМЕНЬ-1»
#38514789
Переможець 50 311 641,63
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:37

Документи

24 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:34
НАМІР.pdf
24 жовтня 2019 16:34
РІШЕННЯ ПРО НАМІР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМЕНЬ-1»
#38514789
50 311 641,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:34
НАМІР.pdf
24 жовтня 2019 16:34
РІШЕННЯ ПРО НАМІР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:32
Додаткова угода 2 від 30.12.2020.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 18:24
Додаткова угода 1 Кремень.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк договору продовжується в зв'язку з невиконанням Підрядником своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: №17-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 23 059 206,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 843 201,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 5.2.1. та п. 5.2.9. Договору Замовник має право: 5.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у місячний строк; 5.2.9. Відмовитися від Договору, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим, або якщо наявне відставання більше ніж у сім календарних днів від строків визначених в календарному графіку виконання робіт для окремих видів робіт та/або для об’єкта в цілому. Відповідно до п. 14.6. Договору Підрядник має передати будівельний майданчик та Об’єкт в обсязі виконаних робіт Замовнику згідно Акта за формою, наведеною в додатку № 5 до Договору, до закінчення терміну дії Договору або перед його розірванням.