Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39967399 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович 380993056626 5.938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 21 153 876,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105769 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 21:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 21:26 |
ТД_ ремонт Бочківці 2-1.docx |
08 листопада 2019 21:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2019 21:26 |
ТД_ ремонт Бочківці 2-1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-20-000007 ● 9b0adb9c49074c99b04408c573f9584e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2019 № 48
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 листопада 2019 року №48
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-24-000594-c від 24.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Реагуючи на висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» Повідомляємо наступне: 1. Замовником вказано всю необхідну інформацію щодо тендерного забезпечення. Оголошення про проведення закупівлі на сайті Прозоро є офіційною інформацією, а там вказано наступне: Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія; Сума тендерного забезпечення: 105 769,00 UAH; Подвійне тлумачення неможливе. Крім того ЗУ 922-VIII ст.24 встановлює вимоги то тендерного забезпечення. Наша документація підготовлена повністю в відповідності до Закону. Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. 2. Оголошення про проведення закупівлі на сайті Прозоро є офіційною інформацією, а там вказано наступне: Очікувана вартість: 21 153 876,00 UAH з ПДВ. Якщо орган контролю вважає що інформація щодо ПДВ не вказана - просимо ще раз ознайомитись з тендерним оголошенням і тендерною документацією. Можливо щось нове для себе відкриєте. Силка на оголошення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-24-000594-c Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. 3. Щодо аналогічних договорів за різні роки. Згідно ЗУ 922-VIII Стаття 16. Кваліфікаційні критерії, 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Вимагав: Довідка в довільній формі з зазначенням кількості аналогічних виконаних договорів датами укладення таких договорів, які укладені в 2016-2019 роках. Так як Закон чітко вимагає щоб наданий договір був один, то за не подачу інших договорів учасника не можна відхиляти. Така позиція підтверджена рішеннями Антимонопольного комітету України №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року та багатьма іншими. Крім того, питання щодо одного або декількох договорів є питанням обмеження, або не обмеження конкуренції, а це є виключними повноваженнями АМКУ, а не ДАСУ. Ми, як замовник, не відхиляли учасників через надання чи не надання певної кількості аналогічних договорів, відповідно порушення немає. Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. Хочемо зазначити що органи контролю повинні чітко керуватися законами України, і проводити моніторинг на основі своїх знань і досвіду, а не копіювати безпідставні листи з поліції. Поліція не є органом контролю, і моніторить закупівлі виключно згідно ст. 9 Громадський контроль у сфері публічних закупівель.
2019-11-28 22:59:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2020-04-24 11:37:13
- UA-M-2020-02-11-000002 ● 9a3c7609005942c4bcae23386c80a454
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2020 № 5
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.02.2020 року № 5
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-10-24-000594-c від 24.10.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 12:37:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-24-000594-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
З яких причин змінено предмет договору від 06.12.2019 №286 з «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» на «Прибудова спортивного залу Бочковецького навчально-виховного комплексу в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-02-24 12:24:41
пояснення
Закупівля «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» відбулася виключно в рамках ЗУ 922-VIII.
Згідно Господарського кодексу України Стаття 180. Істотні умови господарського договору
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Основні умови договору це: сторони, строки, вили робіт, порядок оплати, ціна, умови заключення і розірвання договору, тощо.
Всі ці умови не мінялися від моменту публікації оголошення до моменту підписання договору.
Відповідно ніякі суттєві умови не порушені.
ЗУ 922-VIII каже що закупівля здійснюється на основі плану, планування здійснюється на основі кодів ДК 021:2015. В даному коді будівництво, реконструкція, ремонт іде по одному коду 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Дане кодування необхідне для того щоб не було уникнення від відкритих торгів. У нас уникнення не було.
Закупівля планувалася на основі назви і коду виділених коштів, а це було «Реконструкція загальноосвітньої школи …». При проходженні державної експертизи, було вказано на доцільність зміни назви на «Прибудову спортивного залу загальноосвітньої школи …».
Види, кількість, якість і обʹєми робіт в кошторисі не мінялися. Вимоги до постачальників також. Інформація про необхідні зміни була отримана вже після підписання договору, і відповідно законних причин розірвати тендерний договір не було. Ми внесли зміни в назву.
Причин для розірвання договору не бачимо, вважаємо що порушень при проведені закупівель не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
17 346 168,00
UAH з ПДВ
|
14 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
17 794 314,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД |
20 395 235,00
UAH з ПДВ
|
20 395 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" |
21 101 179,30
UAH з ПДВ
|
21 101 179,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Відхилено |
14 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 01:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Відхилено |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 01:30
|
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД #40489736 |
Переможець |
20 395 235,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 01:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 00:09
|
Дод.угод.№2 - 19.03.2020УКР-КАПІТАЛ-БУД.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 00:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 21:46
|
Дод.угод.№1Прибуд.спорт.залуБочківціНВК.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 21:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 21:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:29
|
IMG-d0fcad3d66aca6b7781f83ea3298967c-V.jpg | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:23
|
IMG-033ca0dada6de5e82ce457872560cfc3-V.jpg | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:23
|
IMG-e3d338e18c9393feca9a65aeb620c7b9-V.jpg | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 06:50
|
проект договору (2).docx | зміни до договору |
16 грудня 2019 06:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 21:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 21:25
|
договір вірний.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 21:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 08:44
|
Дог.286.pdf | укладений |
09 грудня 2019 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розміщення вірного екземпляру договору |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Просимо читати правильну назву договору: "Прибудова спортивного залу Бочковецького навчально-виховного комплексу в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області" |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Добавлена календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |