Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області
Очікувана вартість
21 153 876,00 UAH
UA-2019-10-24-000594-c 9857f45117584dd78d3c42ccbad747a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:41
Очікувана вартість: 21 153 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105769 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Бочківці, Бочківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:26
ТД_ ремонт Бочківці 2-1.docx
08 листопада 2019 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:26
ТД_ ремонт Бочківці 2-1.docx
24 жовтня 2019 11:55
ТД_ ремонт Бочківці 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо терміну дії договору та строку виконання робіт
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:09
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 15:11
Відповідно до змісту п.п. 4.4. п. 4 розділу I Загальні положення Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) встановлено до 31 грудня 2020 року. Разом з тим, п. 16.1 Додатку до тендерної документації “Проекту договору” зазначено, що даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань по договору. Враховуючи, що термін дії договору не може бути меншим ніж строк виконання робіт, прошу зазначити, який термін дії договору, а також який строк поставки робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, проект договору показує суттєві умови даного договору, а саме реквізити, порядок оплати, порядок розірвання, тощо. Договір по результатам торгів містить інформацію з тендерної документації і буде відповідати всім вимогам.
Прошу надати роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:35
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 15:09
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено 2 можливості використання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції (ст. 24 Закону); забезпечення виконання договору про закупівлю (ст. 26 Закону). В оголошені про закупівлю робіт “Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області" зазначено забезпечення у вигляді електронної гарантії, однак безпосередньо у тендерній документації, в порушення ст. 24 Закону, чітко не прописані вимоги надання забезпечення тендерної пропозиції. Так, відповідно до абз.2 ч.1 ст. 24 Закону в разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на вищенаведене, керуючись ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз'яснення надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, зокрема виду, розміру, строку дії та застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, рекомендуємо вам детально ознайомитись з п.2 розділу 3 ТД. Відповіді на ваші питання там є. Якщо ви так безвідповідальо будете ставитись до вивчення ТД то шансів на підготовку якісної документації буде мало.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000007 ● 9b0adb9c49074c99b04408c573f9584e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.11.2019 № 48

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 листопада 2019 року №48

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-10-24-000594-c від 24.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» Повідомляємо наступне: 1. Замовником вказано всю необхідну інформацію щодо тендерного забезпечення. Оголошення про проведення закупівлі на сайті Прозоро є офіційною інформацією, а там вказано наступне: Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія; Сума тендерного забезпечення: 105 769,00 UAH; Подвійне тлумачення неможливе. Крім того ЗУ 922-VIII ст.24 встановлює вимоги то тендерного забезпечення. Наша документація підготовлена повністю в відповідності до Закону. Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. 2. Оголошення про проведення закупівлі на сайті Прозоро є офіційною інформацією, а там вказано наступне: Очікувана вартість: 21 153 876,00 UAH з ПДВ. Якщо орган контролю вважає що інформація щодо ПДВ не вказана - просимо ще раз ознайомитись з тендерним оголошенням і тендерною документацією. Можливо щось нове для себе відкриєте. Силка на оголошення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-24-000594-c Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. 3. Щодо аналогічних договорів за різні роки. Згідно ЗУ 922-VIII Стаття 16. Кваліфікаційні критерії, 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Вимагав: Довідка в довільній формі з зазначенням кількості аналогічних виконаних договорів датами укладення таких договорів, які укладені в 2016-2019 роках. Так як Закон чітко вимагає щоб наданий договір був один, то за не подачу інших договорів учасника не можна відхиляти. Така позиція підтверджена рішеннями Антимонопольного комітету України №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року та багатьма іншими. Крім того, питання щодо одного або декількох договорів є питанням обмеження, або не обмеження конкуренції, а це є виключними повноваженнями АМКУ, а не ДАСУ. Ми, як замовник, не відхиляли учасників через надання чи не надання певної кількості аналогічних договорів, відповідно порушення немає. Вважаємо що зауваження органу контролю безпідставне. Хочемо зазначити що органи контролю повинні чітко керуватися законами України, і проводити моніторинг на основі своїх знань і досвіду, а не копіювати безпідставні листи з поліції. Поліція не є органом контролю, і моніторить закупівлі виключно згідно ст. 9 Громадський контроль у сфері публічних закупівель.

2019-11-28 22:59:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-04-24 11:37:13

  • UA-M-2020-02-11-000002 ● 9a3c7609005942c4bcae23386c80a454
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.02.2020 № 5

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.02.2020 року № 5
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-10-24-000594-c від 24.10.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 12:37:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-24-000594-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
З яких причин змінено предмет договору від 06.12.2019 №286 з «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» на «Прибудова спортивного залу Бочковецького навчально-виховного комплексу в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-02-24 12:24:41

пояснення

Закупівля «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області» відбулася виключно в рамках ЗУ 922-VIII.
Згідно Господарського кодексу України Стаття 180. Істотні умови господарського договору
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Основні умови договору це: сторони, строки, вили робіт, порядок оплати, ціна, умови заключення і розірвання договору, тощо.
Всі ці умови не мінялися від моменту публікації оголошення до моменту підписання договору.
Відповідно ніякі суттєві умови не порушені.
ЗУ 922-VIII каже що закупівля здійснюється на основі плану, планування здійснюється на основі кодів ДК 021:2015. В даному коді будівництво, реконструкція, ремонт іде по одному коду 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Дане кодування необхідне для того щоб не було уникнення від відкритих торгів. У нас уникнення не було.
Закупівля планувалася на основі назви і коду виділених коштів, а це було «Реконструкція загальноосвітньої школи …». При проходженні державної експертизи, було вказано на доцільність зміни назви на «Прибудову спортивного залу загальноосвітньої школи …».
Види, кількість, якість і обʹєми робіт в кошторисі не мінялися. Вимоги до постачальників також. Інформація про необхідні зміни була отримана вже після підписання договору, і відповідно законних причин розірвати тендерний договір не було. Ми внесли зміни в назву.
Причин для розірвання договору не бачимо, вважаємо що порушень при проведені закупівель не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 17 346 168,00
UAH з ПДВ
14 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 17 794 314,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД 20 395 235,00
UAH з ПДВ
20 395 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 21 101 179,30
UAH з ПДВ
21 101 179,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:26
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 12:25
Реєстр документів.pdf
15 листопада 2019 12:25
Проект договору підряду.pdf
15 листопада 2019 12:25
Пояснювальна записка.pdf
15 листопада 2019 12:25
Підтвердження повноважень.pdf
15 листопада 2019 12:25
Підсумкова відомість.pdf
15 листопада 2019 12:25
Локальні кошториси.pdf
15 листопада 2019 12:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 листопада 2019 12:25
Кошторисний прибуток.pdf
15 листопада 2019 12:25
Копія статуту.pdf
15 листопада 2019 12:25
Копія балансу.pdf
15 листопада 2019 12:25
Копій трудових книж. 2 част..pdf
15 листопада 2019 12:25
Копій трудових книж. 1 част..pdf
15 листопада 2019 12:25
Копії паспортів 2 част..pdf
15 листопада 2019 12:25
Копії паспортів 1 част..pdf
15 листопада 2019 12:25
Картка ТОВ Будторгінвест.pdf
15 листопада 2019 12:25
Календарний графік.pdf
15 листопада 2019 12:24
Дозвільні документи.pdf
15 листопада 2019 12:24
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2019 12:24
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 листопада 2019 12:24
23.imd

Публічні документи

15 листопада 2019 21:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 21:14
Електронний підпис
15 листопада 2019 21:09
Кошторис Бочківці.rar
15 листопада 2019 21:09
ІІ Відповідність ст. 16.rar
15 листопада 2019 21:09
V Інші документи.rar
15 листопада 2019 21:09
FW_ зміни до гарантії 15668.zip
15 листопада 2019 21:09
FW_ гарантія 15668.zip
15 листопада 2019 21:09
IV Відсутність підстав ст. 17.rar
15 листопада 2019 21:09
І Відомості про учасника.rar

Публічні документи

19 листопада 2019 10:08
Довідка з МВС.pdf
19 листопада 2019 10:08
Довідка з податкової.pdf
15 листопада 2019 17:34
Банківська гарантія.rar
15 листопада 2019 17:34
Довідка з податкової.pdf
15 листопада 2019 17:34
Довідка з МВС.pdf
15 листопада 2019 17:34
Реєстр.pdf
15 листопада 2019 17:34
наявність працівників.rar
15 листопада 2019 17:34
36. Ліцензія ПП АЛЕКС-БУД.pdf
15 листопада 2019 17:34
Підсумкова відомість.pdf
15 листопада 2019 17:34
35. Лист від ПП АЛЕКС-БУД.pdf
15 листопада 2019 17:34
Підсумкова відомість 1.pdf
15 листопада 2019 17:34
31. довідка про уповн особу.pdf
15 листопада 2019 17:34
30 Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 17:34
29. Декларація учасника.pdf
15 листопада 2019 17:34
28. Картка учасника.pdf
15 листопада 2019 17:34
38 .Календарний графік.pdf
15 листопада 2019 17:34
24. Гарантійний лист санкції.pdf
15 листопада 2019 17:34
23. Лист згода Рахмістрюк.pdf
15 листопада 2019 17:34
21. Додаток 1.pdf
15 листопада 2019 17:33
20 Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 17:33
19. Проект договору.pdf
15 листопада 2019 17:33
17. Про відсутність підстав.pdf
15 листопада 2019 17:33
16. Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 17:33
Підсумкова відомість 3.pdf
15 листопада 2019 17:33
Підсумкова відомість 2.pdf
15 листопада 2019 17:33
Установчі документи.rar
15 листопада 2019 17:33
Протокол узгодження цін.pdf
15 листопада 2019 17:33
Обєктний кошторис.pdf
15 листопада 2019 17:33
Локальні кошториси.pdf
15 листопада 2019 17:33
Локальні кошториси 1.pdf
15 листопада 2019 17:33
Договірна ціна.pdf
15 листопада 2019 17:33
Дефектні акти.pdf
15 листопада 2019 17:33
61 (20 395 235).imd

Публічні документи

15 листопада 2019 13:35
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:33
Розрахунок 1.pdf
15 листопада 2019 13:33
public_doc(1).pdf
15 листопада 2019 13:33
public_doc(1).p7s
15 листопада 2019 13:33
Пропозиція ч2.pdf
08 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:27
Розахунок 2.pdf
08 листопада 2019 17:27
Розрахунок 1.pdf
08 листопада 2019 17:27
201600_ГР_959_105 769_38.zip
08 листопада 2019 17:27
Bankivska Licenzia.zip
08 листопада 2019 17:27
Dovidka pro nazvu.zip
08 листопада 2019 17:27
Dovirenist_Savchenko.zip
08 листопада 2019 17:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 листопада 2019 17:27
public_doc.pdf
08 листопада 2019 17:27
public_doc.p7s
08 листопада 2019 17:27
Пропозиція ч2.pdf
08 листопада 2019 17:27
Пропозиція ч1.pdf
08 листопада 2019 17:27
Реєстр.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Відхилено 14 999 900,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 01:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Відхилено 15 000 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 01:30
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД
#40489736
Переможець 20 395 235,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 01:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 01:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД
#40489736
20 395 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 00:09
Дод.угод.№2 - 19.03.2020УКР-КАПІТАЛ-БУД.pdf зміни до договору
20 березня 2020 00:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 21:46
Дод.угод.№1Прибуд.спорт.залуБочківціНВК.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 21:45
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 21:44
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 17:29
IMG-d0fcad3d66aca6b7781f83ea3298967c-V.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 17:23
IMG-033ca0dada6de5e82ce457872560cfc3-V.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 17:23
IMG-e3d338e18c9393feca9a65aeb620c7b9-V.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 06:50
проект договору (2).docx зміни до договору
16 грудня 2019 06:48
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 21:26
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 21:25
договір вірний.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 21:24
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 08:44
Дог.286.pdf укладений
09 грудня 2019 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розміщення вірного екземпляру договору
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 286
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Просимо читати правильну назву договору: "Прибудова спортивного залу Бочковецького навчально-виховного комплексу в с. Бочківці Хотинського району Чернівецької області"
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 286
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Добавлена календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 286
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML