Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для автомобілів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000507-b b00e811b91f049f0a8292f0de60f51b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хоменко

+380444864076 atp.n-ka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Тетяна Хоменко
+380444864076
atp.n-ka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штука
Шини для автомобілів (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Некрасівська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 15 банківських днів банківських днів з моменту отримання партії товару. У разі затримки або скорочення бюджетного фінансування Покупця оплата отриманого товару здійснюється протягом семи банківських днів, з моменту отримання бюджетного призначення Покупцем для розрахунків за поставлений товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:28
Зміни до тендерної документації .docx
01 листопада 2019 10:28
ТД із змінами .doc
24 жовтня 2019 10:01
Проект договору.docx
01 листопада 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:28
Зміни до тендерної документації .docx
01 листопада 2019 10:28
ТД із змінами .doc
24 жовтня 2019 10:01
ТД шини 2019.docx
24 жовтня 2019 10:01
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:30
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:00
24.10.2019 року Автопідприємством Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України код ЄДРПОУ 03538993 (далі - Замовник), було оголошено закупівлю, а саме: - Процедура закупівлі: Відкриті торги; - КОД згідно ДК: 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності; - Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-24-000507-b Згідно тендерної документації, а саме: Додаток 3 Примітка: 1, Замовник зазначає наступне: «1. Учасник у своїй тендерній пропозиції може запропонувати еквівалент шин того самого виробника.» Звертаємо Вашу увагу що: Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити: …. «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;» Таким чином Замовник всупереч чинному законодавству, без жодного обгрунтування, вимагає від учасників надання конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції, типу предмета закупівлі, джерело його походження та виробника та, на власний розсуд, перефразовує вимоги чинного законодавства. Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо! Припинити порушувати норми чинного законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до контролюючого органу та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом підприємства вашу вимогу розглянуто. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-000507-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Базис Основа-50, Код ЄДРПОУ:35645266
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:31
Вимога!!!
24.10.2019 року Автопідприємством Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України код ЄДРПОУ 03538993 (далі - Замовник), було оголошено закупівлю, а саме:
- Процедура закупівлі: Відкриті торги;
- КОД згідно ДК: 021:2015 – 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності;
- Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-24-000507-b

Згідно тендерної документації, а саме: Додаток 3 Примітка: 1, Замовник зазначає наступне:
«1. Учасник у своїй тендерній пропозиції може запропонувати еквівалент шин того самого виробника.»
Звертаємо Вашу увагу що:

Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити:
…. «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;»

Таким чином Замовник всупереч чинному законодавству, без жодного обгрунтування, вимагає від учасників надання конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції, типу предмета закупівлі, джерело його походження та виробника та, на власний розсуд, перефразовує вимоги чинного законодавства.

Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо! Припинити порушувати норми чинного законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до контролюючого органу та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 12:59
Тендерним комітетом підприємства вашу вимогу розглянуто. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 13:21
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Глобал Систем Груп" 248 640,00
UAH з ПДВ
247 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД» 249 600,00
UAH з ПДВ
247 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 16:39
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf.p7s
07 листопада 2019 16:39
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf (1).p7s
07 листопада 2019 16:39
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
07 листопада 2019 16:39
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
07 листопада 2019 16:39
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
07 листопада 2019 16:39
Dovirenist_Savchenko.pdf
07 листопада 2019 16:39
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
07 листопада 2019 16:39
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
07 листопада 2019 16:39
Dovidka pro nazvu.pdf
07 листопада 2019 16:39
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
07 листопада 2019 16:39
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
07 листопада 2019 16:39
Bankivska Licenzia.pdf
07 листопада 2019 16:39
201456_ГР_953_7_000.pdf.p7s
07 листопада 2019 16:39
201456_ГР_953_7_000.pdf (1).p7s
07 листопада 2019 16:39
201456_ГР_953_7_000.pdf
07 листопада 2019 16:26
Техвимоги літо250.pdf
07 листопада 2019 16:23
Техвимоги літо250.pdf
07 листопада 2019 16:23
Гарантия250.zip
07 листопада 2019 16:00
Реквизиты.pdf
07 листопада 2019 15:46
Лист реквізити.pdf
07 листопада 2019 15:46
ст.17.pdf
07 листопада 2019 15:46
Лист_НАУ.PDF
07 листопада 2019 15:46
Відомості про учасника.PDF
07 листопада 2019 15:46
Витяг_ЭДР_210618.pdf
07 листопада 2019 15:46
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
07 листопада 2019 15:46
_Статут_2017.PDF
07 листопада 2019 15:46
_Статистика 2017.PDF
07 листопада 2019 15:46
НаказДиректор.pdf
07 листопада 2019 15:46
Виписка_ЄДРЮО.PDF
07 листопада 2019 15:46
Реквізити.pdf
07 листопада 2019 15:46
лист відгук.pdf
07 листопада 2019 15:46
Договір250.pdf
07 листопада 2019 15:46
Довідка 1,2,3.pdf
07 листопада 2019 15:46
Техвимоги зима250.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 11:58
Реквизит-ТС.pdf
08 листопада 2019 11:58
Статистика.PDF
08 листопада 2019 11:58
Витяг_ЄДРЮО.PDF
08 листопада 2019 11:58
Наказ_директор.PDF
08 листопада 2019 11:58
Витяг_єдиний_податок.pdf
08 листопада 2019 11:58
ЛетоШина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Глобал Систем Груп"

ТОВ «ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Глобал Систем Груп"
#31781391
Переможець 247 390,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Глобал Систем Груп"
#31781391
247 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:29
Звіт догов. №168-19.PDF укладений
02 січня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 08:43
Договір шини.PDF укладений
02 грудня 2019 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 226 423,58
UAH (в тому числі ПДВ 37 737,26 UAH)