Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000457-c f68facb868ed4af0b8a1914b18f7173d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логацька Світлана Ігорівна

380363425404 vololikbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01999804
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, вулиця Грушевського, 39
Контактна особа: Логацька Світлана Ігорівна
380363425404
vololikbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:14
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування 336 405,00
UAH
336 405,00
UAH
Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" 498 560,00
UAH
498 560,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:25
Пояснювальна записка.PDF
08 листопада 2019 16:25
Відгук Довговоля.PDF
08 листопада 2019 16:25
Відгук Володимирець.PDF
08 листопада 2019 16:25
Довіреність.PDF
08 листопада 2019 16:25
Інформація про Сертифікат.PDF
08 листопада 2019 16:25
Довідка про наявність ТЗ.PDF
08 листопада 2019 16:25
Меню харчування породіль.PDF
08 листопада 2019 16:25
Меню харчування вагітних.PDF
08 листопада 2019 16:25
Лист санкції.PDF
08 листопада 2019 16:25
Лист про сертифікацію.PDF
08 листопада 2019 16:25
Сертифікат ISO.PDF
08 листопада 2019 16:25
Експлуатаційни дозвіл.PDF
08 листопада 2019 16:25
Статут підприємства.PDF
08 листопада 2019 16:25
Інформація по ст 17 Закону.PDF
08 листопада 2019 16:25
Довідка ст 17 Закону.PDF
08 листопада 2019 16:25
Гарантійний лист санкції.PDF
08 листопада 2019 16:25
Контракт з директором.PDF
08 листопада 2019 16:25
Проект договору.PDF
08 листопада 2019 16:25
Договір оренди автомобіля.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 09:44
24 Витяг_ПДВ.pdf
04 листопада 2019 09:44
22 Відомості статистика.pdf
04 листопада 2019 09:44
21 Виписка_з_EДР.pdf
04 листопада 2019 09:44
20 Статут_вiд_07.09.2018р..pdf
04 листопада 2019 09:44
12 код ІПН Глущенко В.С..pdf
04 листопада 2019 09:44
11 паспорт Глущенко В.С..pdf
04 листопада 2019 09:44
10 наказ про призначення.pdf
04 листопада 2019 09:44
3 штатний розпис.pdf
04 листопада 2019 09:44
2 договір оренди обладнання.pdf
04 листопада 2019 09:44
1 договір оренди складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Володимирецький комбінат громадського харчування

ПП "ШКОЛЯРИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
Переможець 336 405,00
UAH
18 листопада 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
336 405,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 13:48
скан ДУ№3 харчування 20%.docx зміни до договору
02 січня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2019 18:39
Скан ДУ №2 харчування.docx зміни до договору
22 грудня 2019 18:37
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 11:26
Скан ДУ по харчуванню.docx зміни до договору
02 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:48
Скан-договір №627.docx укладений
29 листопада 2019 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору не є істотними змінами умов договору, що підпадають під сферу дії ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а є уточненнями, пов'язаними із зазначенням суми бюджетних асигнувань Замовника. Технічно на електронному майданчику не передбачено у розділі "Тип причин додання змін до договору" інших підстав для внесення змін до договору, окрім передбачених ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак згідно з ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, без вказівки на те, чи такі зміни мають бути істотними, чи неіcтотними, а також ч. 1 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства. Оскільки заповнення вказаного розділу є обов'язковим, тому в даному випадку для оприлюднення додаткової угоди обирається наступна причина: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору та обсяги постачання після внесення змін не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 627
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору не є істотними змінами умов договору, що підпадають під сферу дії ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а є уточненнями, пов'язаними із зазначенням суми бюджетних асигнувань Замовника. Технічно на електронному майданчику не передбачено у розділі "Тип причин додання змін до договору" інших підстав для внесення змін до договору, окрім передбачених ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак згідно з ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору, без вказівки на те, чи такі зміни мають бути істотними, чи неіcтотними, а також ч. 1 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства. Оскільки заповнення вказаного розділу є обов'язковим, тому в даному випадку для оприлюднення додаткової угоди обирається наступна причина: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору та обяги посуг після внесення змін не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 627
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 627
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 07 січня 2020
Сума оплати за договором: 67 281,00
UAH