Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3-2014 - "Поточний ремонт приміщень I поверху (заміна дверей) Мелітопольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 13 Мелітопольської міської ради Запорізької області (м. Мелітополь, вул. Вишнева,84)"
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000209-a 2e6a4cb00509454786e9d383819794f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3-2014 - "Поточний ремонт приміщень I поверху (заміна дверей) Мелітопольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 13 Мелітопольської міської ради Запорізької області (м. Мелітополь, вул. Вишнева,84)"(Джерело фінансування: кошти програми сприяння виконанню депутатських повноважень детутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Осипенко, 96 (вул. Вишнева,84)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Попередня оплата здійснюється згідно п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за державні кошти» від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) , на термін не більше ніж на 1 місяць. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Оплата виконаного ремонту здійснюється протягом 10 днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-передачі робіт та наданого рахунку «Підрядником» Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

24 жовтня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
#35596261
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:19

Документи

24 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:17
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 11:21
договір укладений
24 жовтня 2019 11:20