Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Детектор вибухових речовин (Код ДК 021:2015: код 385400000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати, а саме 38546100-5 Детектори вибухових пристроїв)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000187-c ● 3e9e14b42db9475487771e8ccd55a76e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський район, село Баловне, вулиця Київське шосе, будинок 9 |
Контактна особа: |
Миколаївський міжнародний аеропорт 380675166321 mukolaivairport@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Ціна включає безпосередньо ціну Товару в комплектації відповідно тендерної документації, поставку до пункту призначення, гарантію, митне оформлення, всі необхідні податки та збори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Детектор вибухових речовин (Код ДК 021:2015: код 385400000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої та апарати, а саме 38546100-5 Детектори вибухових пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56664, Україна, Миколаївська область, Новоодеський район, с. Баловне, Київське шосе 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 10:04 |
Оголошення.doc | |
24 жовтня 2019 10:04 |
1 тд.doc | |
24 жовтня 2019 10:04 |
4 Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.doc | |
24 жовтня 2019 09:59 |
3 Додаток 2.doc | |
24 жовтня 2019 09:59 |
2 Додаток 1.doc | |
24 жовтня 2019 09:58 |
7 Додаток 6 Зміни в договір.doc | |
24 жовтня 2019 09:58 |
6 Новий Додаток ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
24 жовтня 2019 09:58 |
8 Зразок проект додаткової угоди.doc | |
24 жовтня 2019 09:56 |
5 ДОДАТОК 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до умов тендерної документації
Дата подання: 29 жовтня 2019 16:26
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 16:07
Детально вивчивши умови тендерної документації, просимо внести настпуні зміни:
1. Видалити вимогу «3) відсутність джерела іонізуючого випромінювання» як дискримінаційну та таку, що обмежує коло потенційних учасників.
З огляду на те, що використання ізотопного джерела має ряд суттєвих переваг перед іншими технологіями (такими як коронарний розряд та ультрафіолетовий випромінювач) та беручи до уваги, що всі виробники приладів з ізотопним джерелом дають гарантію на це джерело на весь строк використання приладу, що на сьогодні не може забезпечити жодна інша технологія, пропонуємо замінити видалену вимогу наступним формулюванням: « Іонізатор Нікель 63, з активністю не більше 1 x10^8 Бк».
2. Вважаємо дискримінаційної та такою, що обмежує коло потенційних учасників торгів вимогу: «7) готовність до роботи після включення: не більше 10 хвилин». З огляду на те, що прилади даного типу досягають своїх найкращих характеристик виявлення під час безперервної роботи, пропонуємо видалити цю вимогу, або змінити її наступним формулюванням: «7) готовність до роботи після включення: не більше 30 хвилин».
3. Вважаємо нереальною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників торгів вимогу та просимо видалити її: «12) відсутність спеціалізованих витратних матеріалів окрім серветок для проб (вказати вартість серветки: одного забору проби)».
4. У зв'язку з тим, що даний вид товару потребує оформлення експортної ліцензії, строк оформлення якої становить від двох до трьох місяців, просимо внести зміни до строку поставки товару та викласти його по тексту всієї тендерної документації в наступній редакції: "строк поставки товару: 120 календарних днів."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По 1 питанню. Використання радіоактивного ізотопного джерела на рівні з тим, що має ряд переваг, також має ряд недоліків. Серед яких треба виділити постійну потенційну загрозу життю та здоров’ю персоналу, який буде використовувати детектор вибухових речовин. Очевидно, що оператор буде піддаватися опроміненню хоч і невеликими дозами, але постійно. Ізотопне джерело з часом втрачає активність, що веде до зниження ефективності іонізації, а, отже, і до зниження ефективності з часом детектора вибухових речовин в цілому. Крім того відповідно до чинного законодавства діяльність по використанню радіоактивних ізотопних джерел регулюється Державною інспекцією ядерного регулювання, що передбачає отримання певних дозволів, ліцензій та навчання персоналу. Це в свою чергу веде до зростання витрат по використанню детектора вибухових речовин. На сьогодні Державною авіаційною службою України сертифіковано декілька моделей детекторів вибухових речовин, які не мають джерел радіоактивних ізотопів, які відповідають усім вимогам міжнародних організацій, міжнародним правилам перевезення пасажирів та тендерної документації. При написанні тендерної документації був врахований досвід ДП МА Бориспіль, який в останні роки закуповував виключно детектори вибухових речовин без радіоактивних ізотопів.
По 2 питанню. Час готовності до роботи після включення детектора вибухових речовин є критично важливою характеристикою, яка визначає оперативність дій служби авіаційної безпеки. Збільшення часу до 30 хв негативно вплине на швидкість реагування та процес контролю на безпеку.
По 3 питанню. При написанні тендерної документації був врахований досвід ДП МА Бориспіль, який в останні роки закуповував виключно детектори вибухових речовин, для яких відсутні спеціалізовані витратні матеріали. Закупівля детектора вибухових речовин, який потребує спеціалізованих витратних матеріалів, порушує принципи закупівель, передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема максимальна економія та ефективність. Оскільки закупівля дороговартісних спеціалізованих матеріалів, вартість який за декілька років може досягнути вартості детектора вибухових речовин, призведе до перевитрати бюджетних коштів.
По 4 питанню. У зв’язку з невідкладною потребою закупівлі детектора вибухових речовин строк поставки не може бути збільшений. Оформлення дозвільної на поставку документації є обов’язком постачальника
По 2 питанню. Час готовності до роботи після включення детектора вибухових речовин є критично важливою характеристикою, яка визначає оперативність дій служби авіаційної безпеки. Збільшення часу до 30 хв негативно вплине на швидкість реагування та процес контролю на безпеку.
По 3 питанню. При написанні тендерної документації був врахований досвід ДП МА Бориспіль, який в останні роки закуповував виключно детектори вибухових речовин, для яких відсутні спеціалізовані витратні матеріали. Закупівля детектора вибухових речовин, який потребує спеціалізованих витратних матеріалів, порушує принципи закупівель, передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема максимальна економія та ефективність. Оскільки закупівля дороговартісних спеціалізованих матеріалів, вартість який за декілька років може досягнути вартості детектора вибухових речовин, призведе до перевитрати бюджетних коштів.
По 4 питанню. У зв’язку з невідкладною потребою закупівлі детектора вибухових речовин строк поставки не може бути збільшений. Оформлення дозвільної на поставку документації є обов’язком постачальника
Інформація про відміну
Дата відміни
15 листопада 2019 13:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі