Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000101-c fc742b5a4e804a41b37b9266e861259a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андреєв Володимир Володимирович

380442483093 v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Андреєв Володимир Володимирович
380442483093
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 Одиниця
Інвентар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, місто Київ, Київ, Солом'янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерелофінансування -власні кошти Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає документів
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:50
Знову немає документів. Відремонтуйте, будь ласка, комп'ютер.
Відповідь: додано
Немає документів
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:44
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:49
Ви до 25/10/2019 ще не надали документів по тендеру - ані кваліфікаційних вимог, ані технічних даних. В учасників не залишається часу для ознайомлення та уточнення. Вимагаємо подовжити термін уточнення та подання пропозицій, інакше будемо звертатися до АМКУ зі скаргою.
Відповідь: Технічну документацію додано . вибачте за технічні проблеми які не з вини Замовника
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:58
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядаються все згідно технічних вимог закупівлі в оголошені. читайте уважно документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНАТ" 142 848,00
UAH з ПДВ
142 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:29
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:16
ПРОПОЗИЦІЯ Знаряддя.pdf
31 жовтня 2019 10:16
опис документів.pdf
31 жовтня 2019 10:16
наказ2 директор.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Код доступу.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Договор суборенди.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Довіреність.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Довідка Укрсиббанк.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Довідка грошові кошти.pdf
31 жовтня 2019 10:16
витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 10:16
виписка з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 10:16
виписка з ЄДР 2стр.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Аналог. ДОГОВІР.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Аналог. договір ВІДГУК.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Statut новий.pdf
31 жовтня 2019 10:16
Rishennya-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
Переможець 142 848,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
142 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 14.11.2019 № 769_2019.pdf укладений
14 листопада 2019 11:08