Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Листи (будівельні) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44172000-6 (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-23-003284-b 8b70b380e9074a91a2857ba7eae5d26d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 21:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:47
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
Листи (будівельні) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44172000-6 (лист оцинковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
16 рулон
Листи (будівельні) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44172000-6 (плоский лист)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул . Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних або актами. Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до поставленого Товару. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 12:28
Зміни до ТД_Листи (будівельні).docx
31 жовтня 2019 12:28
TД_Листи будівельні_2019_Нова редакція.doc
23 жовтня 2019 21:50
TД_Листи будівельні_2019.doc
31 жовтня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 21:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 12:28
Зміни до ТД_Листи (будівельні).docx
31 жовтня 2019 12:28
TД_Листи будівельні_2019_Нова редакція.doc
23 жовтня 2019 21:50
TД_Листи будівельні_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доповнення Додаток №4
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:08
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 17:48
Шановний замовник. Уточнить товщину листа. Додаток №4 На Лист оцинкований. На Лист Плоский ( по двум позиціями) Плоский лист також оцинкований чи по RAL (в кольорі). В загалі Лист шириною 1250 мм рубається на гільйотині, або ріжеться на станку до 2500 мм. Но порізати навпіл та ще напевно з ров ними краями...... . Так ріжуть рулони (на штрипси та інакший продукт) вагою 3 500-10 000 кг. но щоб 18,75 м.кв. .... Ви точно купуєте не обої?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Уточнення додатку 4 до тендерної документації відбудеться шляхом внесення змін до ТД.
Лист плоский повинен бути оцинкований.
Дискримінація у вимогах
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:12
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 17:02
Змінить. Час усунення дефектів товару протягом 24 годин (але не більше 48 годин) з моменту звернення Покупця щодо дефекту продукції. Це є дискримінація учасників. Особливо тих що з іншого регіону. Це що наркоз для лікарні? Що ви прописуєте у ТД? Навіщо ви стільки прописали вимог до учасників? Хіба потрібно вимагати стільки документів що би купити металл? Ви не могли буди біль "лаконічними" до учасників тендеру не вимагаючи стільки документів? Люди в лікарні меньше аналізів здають, чим ви вимагаєте документів для учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вимоги до закупівлі сформовані відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема типової документації та з урахування усіх вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога про усунення дефектів жодним чином не є дискримінаційною, а гарантує замовнику заміну товару у найкоротші терміни з метою уникнення простою з виконання ремонтних робіт у навчальних корпусах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД СЕКВОЯ" 69 090,00
UAH з ПДВ
69 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКТИВИ ЛЬВОВА" 69 840,00
UAH з ПДВ
69 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:28
МВС_ЮСЛ_19_11.pdf
20 листопада 2019 17:28
Довідки ст. 17.pdf
07 листопада 2019 15:07
Технічка.pdf
07 листопада 2019 15:07
Статут.pdf
07 листопада 2019 15:07
Реєстр.pdf
07 листопада 2019 15:07
Пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:07
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 15:07
ПДВ.pdf
07 листопада 2019 15:07
Паспорт Довідки.pdf
07 листопада 2019 15:07
Наказ.pdf
07 листопада 2019 15:07
Відомості.pdf
07 листопада 2019 15:07
Виписка.pdf
07 листопада 2019 15:07
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:58
АЛ_ОРИГІНАЛ_СТАТУТУ.pdf
07 листопада 2019 15:58
АЛ Витяг ЄДРПОУ 150819.pdf
07 листопада 2019 15:58
АЛ Банк300819.pdf
07 листопада 2019 15:58
Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2019 15:58
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД СЕКВОЯ"

ПП "АКТИВИ ЛЬВОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД СЕКВОЯ"
#41714227
Рішення скасоване 69 090,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 20:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД СЕКВОЯ"
#41714227
Відхилено 69 090,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 20:55
ПП "АКТИВИ ЛЬВОВА"
#36026531
Відхилено 69 840,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 21:22

Документи

27 листопада 2019 20:55
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2019 21:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2019 21:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі