Запасні частини до безпілотних авіаційних комплексів «Лелека-100»
Очікувана вартість
1 080 634,86 UAH
UA-2019-10-23-003093-b 3b54af1e3cd04685902bca6ad75d1cf4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А1840
Код ЄДРПОУ: 08160039
Місцезнаходження замовника: 25005, Україна, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Братиславська, буд. 9
Контактна особа замовника: Дмитро Пономаренко
+380636197878
zakypka1840@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-іноваційна компанія «ДЕВІРО» є єдиним вітчизняним виробником та виконавцем послуг з технічного обслуговуавання та ремонту безпілотного літального комплексу «Лелека-100». Відсутність конкуренції підтверджується експертним висновком Торгово-промислової палати України №2095/08.0-7.3 від 23.08.2019 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2019 23:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Запасні частини до безпілотних авіаційних комплексів «Лелека-100» або еквівалент (Загальний фонд Державного бюджету України КЕКВ2260)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Братиславська,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок здійснення оплати повинен здійснюватися на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України - лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів Продавця при наявності бюджетних призначень на ці цілі, протягом 15 банківських днів з дня отримання Покупцем Товару з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій.(Загальний фонд Державного бюджету України КЕКВ2260) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

23 жовтня 2019 18:07
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ДЕВІРО"
#40006469
Переможець 1 080 634,86
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 18:10

Документи

23 жовтня 2019 18:10
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 18:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ДЕВІРО"
#40006469
1 080 634,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 18:10
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 листопада 2019 13:39
договір від 06.11.19 №68.pdf укладений
07 листопада 2019 13:37
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 08:32
лелека 100.pdf укладений
03 грудня 2019 08:30
sign.p7s зміни до договору
25 листопада 2019 10:19
додаткова угода л.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію викладено в іншій редакції без зміни кількості, якості та вартості товару
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 900 529,12
UAH

Актуальні тендери

До пошуку