Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
537 000,00 UAH
UA-2019-10-23-003067-b 9aaf9a9dd3d0443184e2c04499c3d660
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:33
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 537 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
272 штука
Офісні меблі.
Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунок за фактично поставлений готовий та встановлений Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:53
Додаток_3.pdf
23 жовтня 2019 17:53
Додаток_1.PDF
23 жовтня 2019 17:53
Додаток_2.pdf
23 жовтня 2019 17:53
ТД_меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-003067-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Код ЄДРПОУ:03972749
Дата подання: 18 листопада 2019 16:26
Вимога Замовнику щодо безпідставної дискваліфікації Рівненського НВП УТОГ та неправомірне визначення переможця
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код в ЄДРПОУ 03972749), яке приймало участь у процедурі відкритих торгів UA-2019-10-23-003067-b на закупівлю: ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі), звертається з наступним.
Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (код ЄДРПОУ 21084076) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу № 173 від 12.11.2019 року.
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника.
Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. Інформація з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Замовник не конкретизував у якому вигляді повинні бути наданні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Оскільки, це може бути документ виданий і засвідчений підписом уповноваженого органу з надання інформації з ЄДРПОУ, довідка довільної форми чи будь-який інший документ, який містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.


До відома замовника поняття «відомостей» та «даних» фігурує в українському законодавстві, зокрема, у контексті визначення інформації. Так, Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII визначає інформацію як будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Водночас Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі – Закон № 851-IV) деталізує поняття «відомостей» та «даних» як форму вираження інформації. Так, даними/відомостями визнається інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами.
Поняття «відомості» – це багатоаспектне, багатофункціональне, багатозначне поняття; у різних суспільних відносинах має різний науково формалізований зміст та сутність (в окремих випадках застосовне як синонім до подібних за змістом термінів «інформація», «дані», «повідомлення», «сигнали», «коди» тощо). Отже, це інформація, відомості, показники, необхідні для ознайомлення з ким-, чим-небудь, для характеристики когось, чогось або для прийняття певних висновків, рішень, підстави, причини. Форма представлення таких відомостей/інформації: тексти, таблиці, інструкції, відомості про факти, явища і таке інше, представлені у буквено-цифровій, числовій, текстовій, звуковій або графічній формі.
В складі тендерної пропозиції Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих надає документ «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf.», в якому відображення інформація відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затверджений Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р., п.5 2 абз.
До складу відомостей з Реєстру базових даних входять: ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); територіальна належність та місцезнаходження; прізвище та телефон керівника; дані щодо видів економічної діяльності; інституційний сектор економіки; дата проведення первинної реєстрації; дата та місце проведення останніх реєстраційних дій.
Відповідно до переліку наведеного вище така інформація міститься в Учасника у документі «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf».
Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих вимагає відмінити рішення про його дискваліфікацію та прийняти тендерну пропозицію як таку, що відповідає умовам тендерної документації.

13.11.2019 року Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області у вищевказаній закупівлі визнав переможцем процедури закупівлі ФОП Васерук Василь Адамович згідно протоколу № 176 від 13.11.2019 р.
Повідомляємо, що детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Васерук Василь Адамович інформуємо, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації, і повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначене обґрунтовуємо наступним:
Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» тендерна документація містила наступну вимогу:
- Згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної чи іншого документу про передачу-отримання товару, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору.
Учасник ФОП Васерук Василь Адамович надає 3 (три) аналогічних договори, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної про передачу-отримання товару, а також листи-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору.
В тендерній пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович відсутній лист-підтвердження від Відділу освіти Зарічненської райдержадміністрації до наданого договору №52 від 19.03.2019 року (2019_ДОГОВIР 52.PDF).
Відповідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризику часника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович у документі «2019_ДОГОВIР 52.PDF» разом із договором наявна скан - копія накладної. Вказана накладна не містить номеру та дати поставки товару, тому не можливо дізнатися в який саме період (рік) були поставлені зазначені в ній меблі. Отже, дана накладна не підтверджує факт поставки меблів згідно вказаного договору.
В тендерній документації Замовника зазначено, що текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи повинен бути читабельним, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозуміли для їх розгляду. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації.
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неповне, нечітке зображення, або містять частково сканований документ, неповний документ або не доступні до перегляду, така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється.
Дана вимога порушена учасником ФОП Васерук Василь Адамович.
Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вимагаємо негайно відмінити рішення про визначення переможцем ФОП Васерук Василь Адамович та відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 11:55
Згідно протоколу №194 від 19.11.2019 ( долучається)

Документи подані скаржником

18 листопада 2019 16:25
Вимога 18.11.2019.pdf

Документи

19 листопада 2019 11:55
ВідповідьМеблі.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-23-003067-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Код ЄДРПОУ:03972749
Дата подання: 22 листопада 2019 14:27
Неправомірна дискваліфікація Рівненського НВП УТОГ та визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (код ЄДРПОУ 21084076) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу № 173 від 12.11.2019 року. Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника. Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. Інформація з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Замовник не конкретизував у якому вигляді повинні бути наданні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Оскільки, це може бути документ виданий і засвідчений підписом уповноваженого органу з надання інформації з ЄДРПОУ, довідка довільної форми чи будь-який інший документ, який містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Окрім того, поняття «відомостей» та «даних» фігурує в українському законодавстві, зокрема, у контексті визначення інформації. Так, Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII визначає інформацію як будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Водночас, Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі – Закон № 851-IV) деталізує поняття «відомостей» та «даних» як форму вираження інформації. Так, даними/відомостями визнається інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами. Поняття «відомості» – це багатоаспектне, багатофункціональне, багатозначне поняття; у різних суспільних відносинах має різний науково формалізований зміст та сутність (в окремих випадках застосовне як синонім до подібних за змістом термінів «інформація», «дані», «повідомлення», «сигнали», «коди» тощо). Отже, це інформація, відомості, показники, необхідні для ознайомлення з ким-, чим-небудь, для характеристики когось, чогось або для прийняття певних висновків, рішень, підстави, причини. Форма представлення таких відомостей/інформації: тексти, таблиці, інструкції, відомості про факти, явища і таке інше, представлені у буквено-цифровій, числовій, текстовій, звуковій або графічній формі. В складі тендерної пропозиції Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих надало документ «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf.», в якому відображення інформація відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затверджений Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р., п.5 2 абз. До складу відомостей з Реєстру базових даних входять: ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); територіальна належність та місцезнаходження; прізвище та телефон керівника; дані щодо видів економічної діяльності; інституційний сектор економіки; дата проведення первинної реєстрації; дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до переліку наведеного вище така інформація міститься в Учасника у документі «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf». Окрім того, як вбачається з п. 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Питання, що не висвітлені у цій Інструкції та інших складових тендерної документації, регулюються Законом, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до тендерної документації. Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). В протоколі № 173 засідання тендерного комітету головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 12.11.2019 р. Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію Рівненського НВП УТОГ, зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, формування яких передбачено Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499), та розробленим на його підставі Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Держкомстату від 22.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (п.1 Розділу III. Тендерної документації) або ж лист-пояснення щодо обґрунтування причин неподання документа (п.1 Розділу III. Тендерної документації). Натомість, як вбачається з п. 17 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499) дані, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком тих, що стосуються виробничих і фінансово-економічних показників діяльності суб'єктів та ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків. Окрім того, відповідно до п. 2 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Держкомстату від 22.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, крім випадків, передбачених законами. Отже, зважаючи на імперативну норму Закону, яка визначає, що Замовник не вправі вимагати документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, вимога Замовника по відношенню до Рівненського НВП УТОГ щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, є дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі було грубо порушено принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Окрім того, 13.11.2019 року Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області у вищевказаній закупівлі визнав переможцем процедури закупівлі ФОП Васерук Василь Адамович згідно протоколу № 176 від 13.11.2019 р. Детально проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Васерук Василь Адамович, Рівненське НВП УТОГ, вважає, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації, і повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене обґрунтовуємо наступним: Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» тендерна документація містила наступну вимогу: Згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної чи іншого документу про передачу-отримання товару, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Учасник ФОП Васерук Василь Адамович надає 3 (три) аналогічних договори, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної про передачу-отримання товару, а також листи-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. В тендерній пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович відсутній лист-підтвердження від Відділу освіти Зарічненської райдержадміністрації до наданого договору №52 від 19.03.2019 року (2019_ДОГОВIР52.PDF). Відповідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризику часника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович у документі «2019_ДОГОВIР 52.PDF» разом із договором наявна скан - копія накладної. Вказана накладна не містить номеру та дати поставки товару, тому не можливо дізнатися в який саме період (рік) були поставлені зазначені в ній меблі. Отже, дана накладна не підтверджує факт поставки меблів згідно вказаного договору. В тендерній документації Замовника зазначено, що текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи повинен бути читабельним, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозуміли для їх розгляду. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неповне, нечітке зображення, або містять частково сканований документ, неповний документ або не доступні до перегляду, така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється. Дана вимога порушена учасником ФОП Васерук Василь Адамович. Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Окрім того, варто зауважити, що, на нашу думку, незаконно дискваліфікувавши Рівненське НВП УТОГ, та визначивши переможцем ФОП Васерук Василь Адамович, Замовник обрав тендерну пропозицію, яка на 182 220 грн., перевищує нашу пропозицію, що не сприяє економії бюджетних коштів. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФОП Васерук Василь Адамович, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації. 3. Відповідно до п. 9 Закону України “Про публічні закупівлі” прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:55
рішення від 26.11.2019 № 17319 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:55
рішення від 11.12.2019 № 18409.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно протоколу №194 від 19.11.2019 ( долучається)
Дата виконання рішення замовником: 27 грудня 2019 12:05

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 14:27
Скарга.pdf
22 листопада 2019 14:27
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 грудня 2019 12:05
pозглядСкарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 313 580,00
UAH з ПДВ
313 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союз-Прем"ер 420 000,00
UAH з ПДВ
378 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 524 700,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васерук Василь Адамович 495 800,00
UAH з ПДВ
459 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 11:15
Електронний підпис
17 грудня 2019 09:26
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2019 16:25
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:42
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:37
22 Висновок, корпусні меблі.pdf
08 листопада 2019 09:37
21 Довідка.pdf
07 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:27
17 Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 16:27
17 Розпорядження УТОГ.pdf
07 листопада 2019 16:27
14 паспорт Матков.pdf
07 листопада 2019 16:27
14 Контракт 2019.pdf
07 листопада 2019 16:27
14 ІПН.pdf
07 листопада 2019 16:27
13 Статут.pdf
07 листопада 2019 16:27
12 Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf
07 листопада 2019 16:27
9 Сертифікат ІСО 14001.pdf
07 листопада 2019 16:27
9 Сертифікат ISO 9001.pdf
07 листопада 2019 16:27
9 Висновок меблі.pdf
07 листопада 2019 16:27
7 Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 16:27
3.1 Відгук Клеванська с.р. 62090.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 15:12
Тендер Ровно.7z

Публічні документи

13 листопада 2019 11:23
Цінова пропозиція..pdf
13 листопада 2019 10:42
Наказ про призначення.pdf
08 листопада 2019 17:28
статут.pdf
08 листопада 2019 17:28
Довідка про корупцію.doc
08 листопада 2019 17:28
Загальні відомості.pdf
08 листопада 2019 17:28
довідка ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 17:28
Довідка аналог. договора.pdf
08 листопада 2019 17:28
гарант. лист1.pdf
08 листопада 2019 17:28
Відгук.pdf
08 листопада 2019 17:28
гарант. лист1.pdf
08 листопада 2019 17:28
витяг 23-10-2019.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
18 листопада 2019 15:04
Довідка МВС України
15 листопада 2019 15:49
Електронний підпис
07 листопада 2019 19:43
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕРФИФIКАТ_18.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_10_18_2.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_10_18_1.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_3_2.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_3_1.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_1_2.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_СЕЕ_ВИСНОВОК_1.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ПАСПОРТ.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ДОГОВIР 414.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ДОГОВIР 52.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ДОГОВIР 39.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ВІДГУК_ДОГОВІР_39.PDF
07 листопада 2019 15:17
2019_ВIДГУК_ДОГОВIР_414.PDF
07 листопада 2019 15:17
Тендерна пропозиція 19.PDF
07 листопада 2019 15:17
Пояснення 18.PDF
07 листопада 2019 15:17
Пояснення 17.PDF
07 листопада 2019 15:17
Пояснення 16.PDF
07 листопада 2019 15:17
Пояснення 6.PDF
07 листопада 2019 15:17
Лист-згода 8.PDF
07 листопада 2019 15:16
Лист-згода 7.PDF
07 листопада 2019 15:16
Лист 9.PDF
07 листопада 2019 15:16
Лист 2.PDF
07 листопада 2019 15:16
Інформація 1.PDF
07 листопада 2019 15:16
Довідка 12.PDF
07 листопада 2019 15:16
Довідка 11.PDF
07 листопада 2019 15:16
Довідка 3.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 15.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 14.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 13.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 10.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 5.PDF
07 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист 4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВ Союз-Прем"ер

ПП "Производственная фирма "Юнона""

ФОП Васерук Василь Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Рішення скасоване 313 580,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 19:40
ТОВ Союз-Прем"ер
#38783458
Рішення скасоване 378 900,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 19:40
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Рішення скасоване 379 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 19:40
ФОП Васерук Василь Адамович
#1999603953
Рішення скасоване 459 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 19:40
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Переможець 313 580,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 20:36

Документи

12 листопада 2019 18:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:56
протокол173.pdf
11 листопада 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2019 18:33
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 листопада 2019 18:28
ПротоколВіхилення174.pdf

Документи

13 листопада 2019 18:10
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:08
Протокол175.pdf
13 листопада 2019 10:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 20:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
313 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:39
111111.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:06
ДоговірмебліРайони.PDF укладений
27 грудня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 520
Договір:
Номер додаткової угоди: 522
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 313 580,00
UAH