Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєсортувальна лінія
Trash line
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-10-23-003002-b 011c5a18c52f45d1af1499caa8d67238
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

+380979494477 satonina580@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
+380979494477
satonina580@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Vyzhnytsya city council of Chernivtsi region
National ID: 04062096
Contact point: Satonina Kateryna
+380979494477
satonina580@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2019 17:35
Enquiries until: 12 листопада 2019 19:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 19:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Сміттєсортувальна лінія
Trash line
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сміттєсортувальна лінія. Закупівля за кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59222, Україна, Чернівецька обл., Майдан, вул. Майданська, 7б, комплекс міського сміттєзвалища
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Trash line
CPV: 42410000-3
Період постачання: з 12 грудня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
12 листопада 2019 16:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
12 листопада 2019 16:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.docx
07 листопада 2019 10:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
04 листопада 2019 14:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
12 листопада 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
12 листопада 2019 16:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
07 листопада 2019 10:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
04 листопада 2019 14:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
23 жовтня 2019 17:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
12 листопада 2019 16:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.docx
07 листопада 2019 10:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
04 листопада 2019 14:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
23 жовтня 2019 17:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
07 листопада 2019 10:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
04 листопада 2019 14:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення техічного завдання
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:17
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:49
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 1. Конвеєр приймальний з приймальним бункером. Визначено що конвеєр має бути обладнаний мотор-редуктором потужністю 4 кВт. Вважаємо що м/р такої потужності буде заслабим для роботи зі змішаними ТПВ з високою насипною щільністю та часто виходитиме з ладу. Вважаємо практичніше поставити потужніший двигун 5,5-7,5 кВт. Чи вважатиме шановний Замовник це порушенням якщо пропозиція учасника міститиме двигун більшою потужності для приймального конвеєра? В іншому випадку цей конвеєр більше стоятиме ніж працюватиме.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Замовника Мотор-редуктор повинен мати потужність 4 кВт
Уточнення техічного завдання 2
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:18
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:54
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 2. Конвеєр завантаження похилий. Виконуючи роль не лише подання, а також розпушення спресованих ТПВ розташований одразу після приймального конвеєра вважаємо що визначена Замовником потужність Мотор/редуктора 1.5 кВт замалою щоб ефективно виконувати цю функцію (менше ніж сучасний пилосос та м’ясорубка). Чи вважатиме шановний Замовник це порушенням якщо пропозиція учасника міститиме двигун більшою потужності для завантажувального конвеєра?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На цей конвеєр потрапляє вже розпушене ТПВ і не спресоване, тому потужність 1,5 кВт є достатньою.
Уточнення техічного завдання 3
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:27
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:55
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 3. Уточнення щодо визначених Замовником характеристик обладнання: Барабанний сепаратор ( грохот ). Прохання деталізувати що Замовник має на увазі під: східним бункером з вібратором та технологічним вікном для ревізії бункера.
Відповідь: Східний бункер це бункер під барабаном, де йде просипання органічної фракції. Вібратор щоб там не було накопичення сміття на стінках бункера
Уточнення техічного завдання 4
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:57
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 5. Конвеєр подачі сировини на сортувальний конвеєр. Просимо уточнити. Мається на увазі облаштування додаткового конвеєра між грохотом та транспортером з сортувальної кабіни? Якщо так то чи буде розглядати пропозицію коли ТПВ з грохота поступають одразу на сортувальний транспортер з кабіни? В чому доцільність додаткового транспортера? У випадку, якщо Замовник настоюватиме на тому що пропозиція має його включати, вважаємо що визначена Замовником потужність Мотор/редуктора 1.5 кВт замалою щоб ефективно виконувати цю функцію (менше ніж сучасний пилосос та м’ясорубка). Чи вважатиме шановний Замовник це порушенням якщо пропозиція учасника міститиме двигун більшою потужності для цього конвеєра?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо відразу сміття буде потрапляти на сортувальний конвеєр , то тоді воно буде їхати в кабіну великими кусками і буде важко встигати все розсортувати.
Уточнення технічного завдання 5
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:59
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 6. Сортувальна кабіна. Технічними умовами зареєстрованими нашим Підприємством передбачається облаштування кабіни не однією, а трьома бактерицидними лампами (дві в кабіні, одна на транспортері) Чи не має бажання шановний Замовник внести таку вимогу яка зробить безпечнішим роботу майбутніх сортувальників на лінії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кабіна може бути обладнана кількістю бактерицидних ламп згідно Технічним умовам зареєстрованими Вашим Підприємством, це не буде порушенням.
Уточнення технічного завдання 6
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:37
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:01
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 7. Сортувальний конвеєр. Визначено що конвеєр має бути обладнаний мотор-редуктором потужністю 4 кВт. Вважаємо що м/р такої потужності буде заслабим для роботи зі змішаними ТПВ не справлятиметься з таким завданням та часто виходитиме з ладу. Вважаємо практичніше поставити потужніший двигун 5,5-7,5 кВт. Чи вважатиме шановний Замовник це порушенням якщо пропозиція учасника міститиме двигун більшою потужності для приймального конвеєра? Чи означають конкретні визначення замовником потужності конвеєра рівно 4 кВт замість від 4 або в визначених межах, що технічні характеристики укладалися під конкретного постачальника, так як технічні умови видані різним виробникам різняться? Просимо зняти обмеження продуктивності м.д., ми звичайно можемо запропонувати двигун потужності 4кВт, але в такому випадку сміттєсортувальна лінія буде лише для вистави і не буде придатною для сортування змішаних (сухі/мокрі) ТПВ, або використовуватися зможе лише для «сухих», зібраних роздільним способом відходів як це робиться в Європі. Практика показує що неадаптоване до наших відходів обладнання без додаткого допрацювання, зміни конструкцій агрегатів, та збільшення потужності двигунів непридатне для роботи з зібраними в Україні ТПВ, хоча в Європі без проблем може працювати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Замовника Мотор-редуктор повинен мати потужність 4 кВт
Уточнення технічного завдання 7
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:38
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:01
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 8 і 9 позиція це два однакових транспортери, це помилка чи вони обидва потрібні Замовнику?
Відповідь: Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ, в разі помилки буде скориговано кількість транспортерів.
Уточення технічного завдання 8
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:39
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:03
Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 11. Прохання уточнити. Контейнер для збору ТПВ в кількості 19 штук встановлюватиметься під сортувальною кабіною? В такому випадку чому висота п.6. Сортувальна кабіна: 3000 мм. від рівня полу, а висота контейнера лише 1800? Чи не логічніше опустити кабіну на 2000 мм від рівня полу або замовити вищі контейнери?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником додатково буде проаналізовано вашу пропозицію.
Щодо надання для ознайомлення договору про надання юридичного супроводу
Дата подання: 24 жовтня 2019 13:51
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 13:17
Бланк Тендерна пропозиція містить пункт: 2. Ми погоджуємося оплатити юридичний супровід даної процедури у розмірі 15000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч грн.) у разі акцепту нашої пропозиції. Просимо роз'яснити кому має бути сплачена ця сума та за які саме супровідні юридичні послуги вона сплачується. Іншими словами, погодившись сплатити 15 000 гривень, які саме послуги отримає переможець торгів? У разі відмови сплатити 15 000 гривень, чим ризикує учасник? Конкретизуйте, будь-ласка, хочемо бути впевненим що ця сума якимось чином не сприйматиметься як винагорода компанії що якимсь чином пов'язана з членами тендерного комітету. Ми жодним чином не хотіли б бути задіяні в нелегальних оборудках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо, що Замовником укладено договір на юридично - консультаційне обслуговування з питань проведення публічних закупівель. Відповідно до умов договору Виконавець надає юридично-консультаційні послуги щодо застосування Замовником процедур для закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», , в тому числі : Проект протоколу вибору процедури з законодавчим обґрунтуванням обрання процедури Замовником та затвердження тендерної документації; проект тендерної документації: кваліфікаційні вимоги, проект договору, розробка методики та критеріїв оцінки з урахуванням особливостей предмета закупівлі. Допомога Замовнику при перевірці пропозицій на їх відповідність кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Проекти протоколу розгляду тендерних пропозицій, проекти протоколу відхилення та інформації про відхилення тощо. Зазначені послуги Виконавець надає Замовнику, тобто Вижницькій міській раді. Жодних послуг учаснику особа, що здійснює юридичний супровід не надає. Оплата зазначених послуг жодним чином не є винагородою членам тендерного комітету, оскільки Виконавець юридичних послуг не пов"язаний з членами тендерного комітету і є незалежною організацією, тому зазначена вимога не містить жодних незаконних ознак. Відповідно до примітки в додатку 3 в разі якщо Учасник не погоджується оплатити юридичний супровід даної процедури це не є підставою для відхилення пропозиції цього Учасника та підставою для неукладання договору з переможцем торгів.
Подання висновків про відповідність обладнання
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:04
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:03
В Технічному завданні вказано: Безпека обладнання для роботи людей під час роботи на лінії має бути підтверджена висновками СЕС на товар, Держгірпромнагляду та МНС. Висновки додаються до пропозиції. Пізніше, серед документів які подає переможець вказано: 4. До договору про поставку товару, переможець надає у паперовому вигляді специфікацію, висновки про відповідність санітарним нормам, нормам охорони праці, пожежної безпеки (МНС), перші 3 сторінки Технічних умов на обладнання. В першому випадку серед документів що обовязково подає учасник згадується висновок Держгімпромнагляду, серед документів що подає переможець в паперовому вигляді висновок Держгірпромнагляду не згадується, а згадується висновок про відповідність нормам охорони праці. Питання 1. Чи ми правильно розуміємо що йде мова про той самий висновок про відповідність комплексу вимогам охорони праці виданним Держгірпромнаглядом, і учасник обовязково його подає в електронному вигляді разом з пропозицією, а переможець ті самі документи: перші 3 сторінки Технічних умов на обладнання, висновок органів СЕС, МНС подає в паперовому вигляді? Питання 2. Це виключний перелік супровідних документів чи потрібен ще сертифікат відповідності на обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це виключний перелік супровідних документів
Подання висновків про відповідність обладнання 2
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:08
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:04
Учасник є дилером виробника обладнання. Подає висновки, а саме перші 3 сторінки Технічних умов на обладнання, висновок органів СЕС, МНС оформлені на виробника. Чи потрібен супровідний лист-дозвіл виробника якому видані ці висновки на використання цих документів для участі в закупілі?
Відповідь: супровідний лист-дозвіл виробника не потрібен.
Колір фарбування обладнання
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:21
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:05
Серед вимог до комплексу є Колір фарбування – чорний/помаранчевий. Чи це означає що колір на вибір або чорний або помаранчевий чи йде мова про відтінок? Наскільки принциповим є колір в який буде помальовано обладнання? Якщо виробник лінії і пакетувального пресу мають свої фірмові кольори, чи буде Замовник наполягати на фарбуванні саме в визначений колір? Якщо це принципово для Замовника, то просто вкажіть чи це кольори на вибір чи Замовник має на увазі якійсь відтінок між чорним та помаранчевим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Колір фарбування – чорний/помаранчевий це побажання замовника.
Подання виконаних договорів
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:24
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:06
Додаток 2 тендерної документації передбачає подання:Виконання аналогічних договорів про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірених учасником договорів та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше жовтня 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) та фото діючих ліній/станцій, що співпадають з копіями поданих аналогічних договорів з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує. Слово договір подано в множині. Чи правильно ми розуміємо що перелік виконаних договорів має включати два або більше договори, і це є кваліфікаційною вимогою для учасника мати досвід виконання більше ніж один договір, але завірених копій для підтвердження достатньо подати один? Також подати відгук, фото так контакти замовника. Чи принципово для замовника якщо фото будуть зроблені на лінії що лише запущена і працює лише місяць, чи має бути відгук та договір та фото про поставлену сміттєсортувальну лініїю яка пропраціювала хоча б рік (чотири сезони), що було б логічно бо стало б очевидним чи така лінія є здатною до сортування змішаних відходів що збираються в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога стосовно аналогічних договорів буде додатково проаналізована Замовником.
Зайвий транспортер між барабаном та сортувальним транспортером кабіни
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:30
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:08
Запитання стосовно 5-ї позиції, Конвеєр подачі втор сировини на сортувальний конвеєр. Яку практичну необхідність бачить Замовник у цьому конвеєрі? Для чого встановлювати додатковий конвеєр для переміщення сировини між барабаном та сортувальним транспортером кабіни, якщо транспортер кабіни може бути довшим, з обмежувачами і сировина з барабану потраплятиме одразу на конвеєр для сортування? Якщо учасник запропонує таке рішення, яке повністю відповідає кінцевій меті, тому щоб з барабана сировина поступила на сортувальний конвеєр кабіни, чи задовольнить така пропозиція Замовника, чи вона буде відхилена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ.
Просимо вказати вид відходів що поступатиме на лінію та їх кількість
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:40
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:09
Проаналізувавши агрегати лінії та заявлену потужність ми розуміємо що або йде мова не про сміття в традиційному розумінні – тобто змішані відходи, сухі, мокрі, все що потрапляє до контейнера ТПВ, а лише про сухі, тобто зібрані в окремий контейнер для роздільного збору. Різниця в тому що змішані відходи є в три-чотири рази тяжчими та їх насипна щільність є набагато вищою, і для їх сортування необхідне обладнання що є в декілька разів потужніше ніж зазначено в Технічному завданні Замовника. Для сортування змішаних відходів лінія з заявленими характеристиками непридатна. 1. Просимо прояснити, які відходи планує сортувати замовник, сухі (роздільно зібрані) чи вологі (усе що потрапляє в контейнер, органіка, і т.п. без попереднього сортування? 2. Яка кількість ТПВ на добу поступатиме в тоннах, і в кубічних метрах? 3. Скільки годин на добу працюватиме лінія? 4. Яка продуктивність лінії необхідна замовнику тон/год., або м.куб/год. 5. Чи розглядатиме Замовник як порушення умов Закупілі, якщо учасник, керуючись своїм досвідом запропонує більш потужне обладнання але яке відповідатиме кінцевій цілі, безперебійній роботі сортувальної лінії? Краще поставити потужніші двигуни ніж виїжджати на сервіс кожного разу коли лінія зупинятиметься.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ для більш детальної відповіді на Ваше запитання.
Запитання стосовно 1-ї позиції, Конвеєр приймальний з приймальним бункером.
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:56
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:11
1. Лінія працюватиме на відкритому майданчику чи в приміщенні? Яка причина розміщення приймального бункера 300 мм. від рівня полу? Облаштовання завантажувального бункера на рівні полу спрощує як ручне завантаження ТПВ, так і використання бульдозера, яким ТПВ можна просто посунути до бункера. 2. Просимо вказати яким чином планується завантаження сировини в приймальний бункер. Чи ТПВ завантажуватимуться маніпулятором, ковшовим навантажувачем чи безпосередньо зі сміттєвоза? Вказана Замовником конструкція приймального бункера може використовуватися або для сортування «сухих» (зібраних роздільним способом в окремий контейнер) відходів або на ручне (лопатами) завантаження, якщо йде мова про змішані відходи, в іншому випадку приймальний транспортер зупинятиметься від найменшого перезавантаження через високу насипну щільність відходів. Якщо учасник запропонує інакшу конструкцію завантажувального бункера, з більш потужним приводом, але яка дозволятиме завантажувати змішані відходи або дозовано зі сміттєвоза або навантажувачем чи буде така пропозиція відхилена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Замовника висота мінус 300мм від рівня полу.
Сепаратор для металу
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:27
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 15:13
Замовник двічі згадує про дрібний метал, металеву бляшанку, коли говорить про контейнер та про прес. Вручну відібрати металеву бляшанку і корок дуже складно або неможливо. Пропонуємо замість транспортера між барабаном та сортувальним транспортером передбачити стрічковий магнітний сепаратор для автоматичного відбору металу та розмістити його в кінці лінії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде вивчено Вашу пропозицію щодо зміни ТЗ.
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи, місце поставки обладнання
Дата подання: 27 жовтня 2019 10:43
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 17:21
В договорі закупівлі, а також в опублікованому технічному завданні відсутня інформація про місце поставки лінії, а також про зобовязання провести монтаж та пусконалагоджувальні роботи обладнання. Договір визначає: 3.5.Сума цього Договору включає вартість передпродажної підготовки, пакування товарів, їх завантаження, доставку і розвантаження. 5.2. Місце поставки товарів: ________________________________________________(згідно заявок замовника). Строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. 5.3. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у його заявці. Тобто немає зазначено місце поставки, згадуються лише роботи з передпродажної підготовки, пакування, доставка та розвантаження. В технічному завданні вказано: 1. Поставка комплексу здійснюється за рахунок Постачальника лінії. 2. Постачальник безкоштовно забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування сортувально-подрібнюючого комплексу протягом гарантійного терміну експлуатації. В жодному документі не згадується хто проводитиме монтаж обладнання та пусконалагоджувальні роботи. В більшості випадків якщо монтаж не проводить виробник або вповноважена ним організація то гарантія на обладнання анульовується. Питання: Чи проводитиме Замовник монтаж та пусконалагоджувальні роботи при встановленні обладнання самостійно чи укладатиме додатковий договір? Вартість монтажу та пусконалагоджувальних робіт часто становить 10% та більше вартості обладнання і логічно що для того щоб не втратити гарантію Замовник користуватиметься послугами виробника або постачальника сміттєсортувальної лінії. Чи це означає що постачальник міг би розраховувати на додаткове фінансування монтажно-пусконалагоджувальних робіт після постачання обладнання? Просимо вказати місце поставки для розрахунку транспортних видатків (+/- 20км), а також повідомити чи обладнання монтуватиметься на полігоні чи в приміщенні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обладнання має бути доставлено на територію Вижницької ОТГ.
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2019 10:47
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 17:16
В оголошенні про закупівлю йде мова про Підіймально – транспортувальне обладнання (Сміттєсортувальна лінія) (42410000-3) (ДК 021:2015) Однак, в Технічному завданні мова йде про: 2. Постачальник безкоштовно забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування сортувально-подрібнюючого комплексу протягом гарантійного терміну експлуатації. Про який СОРТУВАЛЬНО-ПОДРІБНЮЮЧИЙ КОМПЛЕКС йде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допущена описка, слід читати Підіймально – транспортувальне обладнання
Потужність агрегатів сміттєсортувальної лінії
Дата подання: 30 жовтня 2019 08:55
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:15
З відповіді незрозуміло, чи буде вважати Замовник порушення якщо учасник запропонує за ту саму суму закупівлі обладнання з покращеними властивостями збільшивши потужність двигунів для надійної та перебійної роботи обладнання чи технічне завдання вже прописано під одного постачальника таким чином що якщо ми збільшимо потужність двигуна це буде приводом відхилити нашу пропозицію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Терміни протягом яких Замовник надасть відповіді
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:04
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:15
У тендерній документації зазначалося що Замовник надає уточнюючі відповіді на запитання протягом трьох днів. На шість запитань була дана відповідь що Замовник вивчить та проаналізує і повідомить. Таким чином хоча формально було дано відповідь-відписку, однак відповідь на запитання Замовник відстрочив не збільшуючи періоду уточнень. Просимо вказати коли буде дана відповідь та скільки часу потрібно Замовнику щоб зрозуміти що він купує і для чого. Запитання прості, і той хто хоче просто закупити обладнання що сортуватиме відходи дасть прості і чіткі відповіді. За винятком випадків коли потрібно підігнати відповідь під пропозицію заздалегідь визначеного постачальника. Така поведінка Замовника суперечить вимогам тендерної документації. В разі коли потрібен час для вивчення та аналізу, період уточнень продовжується, а не дається відписка що відповідь буде надано пізніше. Чи планує Замовник в передбачений законом час надати конкретні відповіді чи маніпулюватиме термінами не давши після отримання відповідей часу уточнити технічне завдання згідно отриманих відповідей і дасть ще одну відписку 14 листопада та завершивши період уточнень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Колір обладнання
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:07
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:15
На уточнення стосовно кольору обладнання замість відповіді процитовано ТЗ яке може розумітися по різному. Колір фарбування – чорний/помаранчевий це побажання замовника. Обладнання може бути або чорним або помаранчевим чи окремі агрегати чорні окремі помаранчевим, чи це якийсь особливий відтінок щось середнє між цими кольорами?
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Щодо усунення порушень процедури закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:26
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:15
У тендерній документації, розділі ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації п. 1, абзац 4 говориться: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. У супереч цьому на шість запитань Замовником не було дано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, протягом 3-х днів, а було надано відповіді про те що Замовник аналізуватиме. Ось його відповіді: «Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ, в разі помилки буде скориговано кількість транспортерів.»; «Вимога стосовно аналогічних договорів буде додатково проаналізована Замовником.»; «Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ.». Вважаємо що відповіді без інформації не є роз’ясненням змісту тендерної пропозиції, таким чином відповідей у передбачений ТД час ми не отримали. Таким чином обмежуються наше право уточнити технічне завдання та прийняти рішення стосовно участі у закупівлі. Вимагаємо продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі таким чином щоб в учасників була можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Чи буде додаткова оплата монтажних та пусконалагоджувальних робіт сортувальної лінії?
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:26
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:15
В жодному документі не згадується хто проводитиме монтаж обладнання та пусконалагоджувальні роботи. В більшості випадків якщо монтаж не проводить виробник або вповноважена ним організація то гарантія на обладнання анульовується. Питання: Чи проводитиме Замовник монтаж та пусконалагоджувальні роботи при встановленні обладнання самостійно чи укладатиме додатковий договір? Вартість монтажу та пусконалагоджувальних робіт часто становить 10% та більше вартості обладнання і логічно що для того щоб не втратити гарантію Замовник користуватиметься послугами виробника або постачальника сміттєсортувальної лінії. Чи це означає що постачальник міг би розраховувати на додаткове фінансування монтажно-пусконалагоджувальних робіт після постачання обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Відповідальність порушення порядку оприлюднення інформації про закупілю
Дата подання: 01 листопада 2019 07:45
Дата відповіді: 01 листопада 2019 20:16
На сьогоднішній день з заданих питань стосовно уточнення предмету закупівлі на сім з них було орприлюднено відповіді що не містять жодної інформації. Чи розуміють члени тендерного комітету що такі дії підпадають під Ч. 1 ст. 16414 КпАП "порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом" і Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 700 до 1000 нмдг (тобто від 11900 грн. до 17000 грн.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Перелік змін
Дата подання: 04 листопада 2019 14:18
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:43
Пунктом 2.2 Тендерної документації передбачається "Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації; зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону". Очевидно що через помилку файл з назвою "Перелік змін" містив лише Нову редакцію ТД. Просимо опублікувати перелік змін у відповідності до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У файлі Перелік змін опубліковано сторінки та розділи ТД до яких вносились зміни. Також оприлюднено нову редакцію ТД.
Термін виконання монтажних та супровідних робіт
Дата подання: 04 листопада 2019 14:32
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:44
В 4.4 ТД вказано: "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 12.12.2019р. – 31.12.2019 року". Просимо уточнити це той термін коли монтаж сміттєсортувальної лінії має бути завершено та лінія здана в експлуатацію?
Відповідь: Так.
Монтаж обладнання в приміщенні чи на полігоні (відкритій ділянці)
Дата подання: 04 листопада 2019 14:35
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:45
Для розрахунку і планування монтажних та супровідних робіт при поставці сміттєсортувальної лінії просимо вказати чи обладнання монтуватиметься в приміщенні (цех, ангар, накриття) чи ззовні (полігон ТПВ, відкрита ділянка).
Відповідь: Монтаж на території комплексу міського сміттєзвалища, відкрита ділянка.
Електропостачання сміттєсортувальної лінії
Дата подання: 04 листопада 2019 14:40
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:17
Розраховуючи найоптимальнішу потужність для лінії змішаних відходів в нас виникло питання, чи має Замовник обмеження/ліміт стосовно загальної енергоємності комлексу? Чи підведено електрозабезпечення до місця монтажу лінії, якщо так то яка максимально дозволена потужність?
Відповідь: На даний момент електрозабезпечення до місця монтажу не підведено.
Монтажні роботи
Дата подання: 04 листопада 2019 15:35
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:17
Враховуючи те що монтажні роботи обладнання проводитимуться у зимовий період та на відкритій ділянці, якщо через погодні умови переможець не встигне провести усі монтажні та пусконалагоджувальні роботи, чи буде вважати Замовник порушенням термінів поставки в такому разі якщо обладнання буде поставлене але монтаж не завершений до 31.12.2019?
Відповідь: Замовником внесено зміни в ТД.
Перелік змін
Дата подання: 04 листопада 2019 15:39
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:18
На жаль не змогли знайти зміни у вигляді як того передбачає тендерна документація: "Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних". У тих файлах на які Ви посилаєтеся не було інформації в такому вигляді. Просимо вказати назву файлу де інформацію подано таким чином щоб пункти до яких "уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік змін оприлюднений на веб - порталі Уповноваженого органу.
Ділянка для монтажу.
Дата подання: 05 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:18
Враховуючи стислі терміни для проведення монтажних робіт (13 календарних днів в зимовий період) та те що замовником публікується недостатньо інформації стосовно характеристи цієї ділянки є ймовірність що ділянка не буде готовою до проведення монтажних робіт з вини замовника. Якщо переможець поставить обладнання в строк, але не зможе завершити монтажні та пусконалагоджувальні роботи через неготовність майданчика до 31.12.2019 чи вважатиме замовник в такому випадку що учасник порушив терміни передачі товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в ТД.
Монтаж та пусконалагоджувальні робити, терміни
Дата подання: 05 листопада 2019 15:09
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:19
Практика більшості закупівель сортувального обладнання за останніх три роки показує що здійснити монтаж сміттєсортувальної лінії в грудні протягом 13 днів це нереалістична вимого через погоду та можливі додаткові бетонні роботи для встановлення що не можуть виконатися в холодну пору року. Зазвичай замовники прописують що поставка сортувальної лінії здійснюється до певної дати і що постачальник зобов'язаний провести монтаж та пусконалагоджувальні роботи протягом 30 днів після повідомлення замовника про готовність майданчика до монтажу. При тому тих вимогах що опублікував замовник будь-який постачальник стикнеться з холодною порою року чи снігопадом що унеможливить виконання робіт, а також з можливою неготовністю майданчика до таких робіт. В цій ситуації з'являються корупційні ризики: своєму постачальнику замовник піде на зустріч і дозволить відстрочити виконання робіт через негоду чи неготовність майданчика, а чужому, ні, і вимагатиме попри усі обставини дотримання термінів. Просимо внести зміни стосовно терміну монтажу і дати можливість виконати його протягом 30 днів після поставки або повідомлення замовника про готовність майданчика до монтажу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в ТД. Також звертаємо Вашу увагу про безпідставні звинувачення з Вашого боку стосовно наявності "свого" учасника. Просимо надалі бути більш коректними в своїх висловлюваннях.
Місце поставки та зберігання до часу монтажу обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 10:04
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:37
Замовник визначив місце поставки "площа міського сміттєзвалища 1,5 га, станом на сьогоднішній день бетонного покриття немає. Майданчик знаходиться за адресою Чернівецька область, Вижницький район, с. Майдан, вул. Майданська, 7б.". Додатково, замовник повідомив про те що це є відкритий майденчик на якому відсутнє електропостачання. Також з розяснень наданих Замовником зрозуміло що монтаж обладнання відбуватиметься протягом 10 днів після повідомлення про готовність майданчика до монтажу. З практики знаємо що в зимовий період підготовка майданчика в зимовий період може займати більше ніж один місяць. В звязку з цим, запитання: 1. Чи можливо переможцем провести приймання-передачі обладнання в період до 31 грудня 2019 сміттєсортувальної лінії на території виробничих площ учасника та передати обладнання на відповідальне зберігання учаснику до часу монтажу? Іншими словами чи можливий прийом обладнання на території постачальника та розрахунок за нього? Це б зняло відповідальність Замовника за зберігання обладнання до часу монтажу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі якщо ділянка міського сміттєзвалища не буде готова до монтажу та пусконалагоджувальних робіт до 31.12.2019р. Замовник буде розглядати можливість передачі обладнання на зберігання Постачальнику.
Розрахунок за товар, враховуючи подані Замовником уточнення
Дата подання: 08 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:37
04.11.2019, 14:32 Замовник підтвердив що поставка товару включає в себе монтаж та здачу в експлуатацію і вона має бути здійснена до 31.12.2019 року. Пізніше внісши корективи Замовник повідомив що монтажні роботи можуть проходити пізніше після його повідомлення. Чи правильно ми розуміємо що за поставлене обладнання до 31.12.2019 року Замовник розрахується одразу після поставки, а постачальник бере на себе відповідальність провести монтаж, чи розрахунок відбуватиметься після виконання усіх монтажних, пусконалагоджувальних робіт та здачі сміттєсортувальної лінії в експлуатацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розрахується за поставлений товар до 31.12.2019р. Після готовності майданчика до монтажу Постачальник за свій власний рахунок повинен провести монтаж, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу.
Гарантія на обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:38
Розділ ІІ п. 1.4. Договору закупівлі звучить: "Гарантійний строк товару, який поставляється за цим Договором, становить 12 місяців з моменту поставки товару, у випадку правильного використання." В зв'язку з цим 2 питання: 1. Що в розумінні Замовника "правильне використання"? Чи можливо цей термін замінити на використання згідно зазначених у паспорті гарантійних умов; 2. Поставка обладнання здійснюється до 31 грудня 2019 року. Термін гарантії - 12 місяців з дати поставки. Термін здачі в експлуатацію не визначено так як залежить від часу коли Замовник підготує майданчик та проведе електроенергію. Чи дана умова означає що якщо Замовник не визначить майданчик і не повідомить про готовність до монтажу що 31 грудня 2020 учасник що постачив товар звільняється від гарантійних зобов'язань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в проект договору з врахуванням вашого запитання.
Можливе зменшення обєму закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:38
Розділ І п.1.5. передбачає можливість зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків. "Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків." Враховуючи що постачається один комплект Підіймально – транспортувальне обладнання (Сміттєсортувальна лінія) (42410000-3) (ДК 021:2015), в разі зменшення фінансування, яким чином цей обєм буде зменшено? Замовник відмовиться від окремих агрегатів чи скасує закупівлю? Коли саме Замовник буде мати підвердження реального обєму фінансування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Станом на 12 листопада 2019 року в Замовника наявні кошти державного бюджету на придбання обладнання. В разі якщо рішення про виділені кошти буде скасоване уповноваженими органами то Замовник не буде здійснювати закупівлю комплексу.
Уточнення стосовно вимог до якості обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:38
У розділі ІІ п 1.3. договору закупівлі вказано: Якість, технічні характеристики товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати стандартам, технічним умовам, іншій документації, відповідаючи умовам до якості товару, який передається за даним договором. Що має на увазі Замовник згадуючи "Іншій документації". Прохання опублікувати виключний та чіткий перелік документів яким має відповідати якість товару що постачається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під словом «інша документація» мається на увазі «іншим вимогам щодо якості товару, який передається за даним договором».
Уточнення стосовно Актів передачі обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:39
Розділ V п. 5.4 договору закупівлі: "В момент передачі товару, Постачальник передає Замовнику видаткову накладну, акт приймання-передачі товару, Акт приймання-передачі, сервісну книжку, настанову з експлуатації." Крім видаткової накладної згадується: Акт приймання передачі товару; 2. Акт приймання-передачі. Йде мова про описку чи про акт введення комплексу в експлуатацію? Прохання роз'яснити що це за два акти і чим вони відрізняються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в проект договору з врахуванням вашого запитання.
Проби вугілля
Дата подання: 08 листопада 2019 11:13
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:41
Розділ 6 п. 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів; - невиконання заявки на поставку товару, наданої замовником. Невиконанням заявки на поставку товару є затримка з поставкою товару на п’ятнадцять календарних днів, яка засвідчена актом, за підписом представників Замовника і Постачальника; - невідповідності якості поставленого товару. Невідповідність якості товару підтверджується шляхом відібрання проб вугілля відповідно до розділу ІІ даного договору. Прохання розяснити про які проби вугілля йде мова і яке відношення вони мають до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проекті договору допущено технічну помилку, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення щодо властивостей пакувального преса
Дата подання: 08 листопада 2019 11:54
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:40
Зазвичай якість пресу визначається якнайважчим тюком що виходить після пресування, так як це зменшує транспортні видатки на пресовану вторсировину. Вторсировина приймається за вагою, і чим тяжчий тюк тим більше вторсировини в нього входить, відповідно покращуються економічні показники. В п. 10 технічного завдання серед вимог до пресу: • маса тюка макулатура – до 320 кг • маса тюка ПЕТ пляшка – до 150 кг; • маса тюка Ж/Б банка – до 80 кг; Чим керувався Замовник обмежуючи якісне пресувальне обладнання, яке може спресувати тюки що матимуть більшу вагу? Ми б зрозуміли обмеження яке б стосувалося що вага після пресування мала б бути не меншою за якесь значення, а вимогою "не більше" замовник обмежує більш якісне та сучасне обладнання від участі в закупівлі. Для прикладу, максимальна вага тюка (макулатура) вказується 380 кг. У відомих німецьких виробників пресувального обладнання це Presona та HSM вага тюка (макулатура) складає 450-700 кг. в залежності від моделі. І це та щільність якою гордяться відомі компанії. Давши максимальну продуктивність 380 кг. замовник з якоїсь причини обмежує якісне, сучасне пресувальне обладнання від участі в закупівлі. Хочемо бути коректними, але ця вимога ТЗ виглядає мяко кажучи дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в ТД з врахуванням вашого запитання.
Розгорнути всі запитання: 41 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 31 жовтня 2019 09:21
Вимагаємо: 1. Надати вичерпні та чіткі відповіді на поставлені запитання; 2. Продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі та надати учасникам можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час. 3. Так як у визначений ТД час замовником не було надано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, продовжити строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.
31 жовтня 2019 р.
№ 1031/19


Голові тендерного комітету Вижницької міської ради

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
(Сміттєсортувальна лінія, код закупілі UA-2019-10-23-003002-b)
Протягом 22 років будучи виробником смітєсортувальних ліній, маючи десятки виконаних в Україні проектів ми аналізуємо опубліковане Вами оголошення, та розглядаємо можливість надати пропозицію під час закупівлі Сміттєсортувальної лінії. Ми задали декілька уточнюючих запитань для уточнення тендерної документації та властивостей предмету закупівлі які були або проігноровані відповідями не по суті або Замовник відповів що відповідь дасть пізніше.
В опублікованій Замовником, тендерній документації, розділі ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації п. 1, абзац 4 говориться:
«у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.»
У супереч цьому на наші запитання Замовником не було дано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, протягом 3-х днів, а було надано відповіді про те що Замовник аналізуватиме. Ось деякі відповіді:
«Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ, в разі помилки буде скориговано кількість транспортерів.»;
«Вимога стосовно аналогічних договорів буде додатково проаналізована Замовником.»;
«Замовником буде додатково проаналізовано ТЗ.».
Вважаємо що відповіді без інформації не є роз’ясненням змісту тендерної пропозиції, таким чином відповідей у передбачений ТД час ми не отримали, що обмежує наше право уточнити технічне завдання та прийняти рішення стосовно участі у закупівлі.
По суті для прийняття рішення щодо участі ми вимагаємо відповісти на суттєві питання щодо закупівлі відповіді на які не були надані усупереч тендерній документації:
1. Чи входить до вартості предмету закупівлі монтажні, пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу? Якщо ні то чи планує Замовник здійснювати ці роботи своїми силами чи буде додаткова закупівля цих робіт?
2. Чи буде вважати Замовник порушення якщо учасник запропонує за ту саму суму закупівлі обладнання з покращеними властивостями збільшивши потужність двигунів для надійної та перебійної роботи обладнання чи Замовник відхилить таку пропозицію?
3. Замовник двічі згадує про дрібний метал, металеву бляшанку, коли говорить про контейнер та про прес. Вручну відібрати металеву бляшанку і корок дуже складно або неможливо. Відсутність згадки в ТЗ про магнітний сепаратор, це упущення чи він буде закуповуватися додатково?
4. Вказана Замовником конструкція приймального бункера може використовуватися або для сортування «сухих» (зібраних роздільним способом в окремий контейнер) відходів або на ручне (лопатами) завантаження, якщо йде мова про змішані відходи, в іншому випадку приймальний транспортер зупинятиметься від найменшого перезавантаження через високу насипну щільність відходів. Якщо учасник запропонує інакшу конструкцію завантажувального бункера, з більш потужним приводом, але яка дозволятиме завантажувати змішані відходи або дозовано зі сміттєвоза або навантажувачем чи буде така пропозиція відхилена через невідповідність?
5. Проаналізувавши агрегати лінії та заявлену потужність ми розуміємо що або йде мова не про сміття в традиційному розумінні – тобто змішані відходи, сухі, мокрі, все що потрапляє до контейнера ТПВ, а лише про сухі, тобто зібрані в окремий контейнер для роздільного збору. Різниця в тому що змішані відходи є в три-чотири рази тяжчими та їх насипна щільність є набагато вищою, і для їх сортування необхідне обладнання що є в декілька разів потужніше ніж зазначено в Технічному завданні Замовника. Для сортування змішаних відходів лінія з заявленими характеристиками непридатна.
- Просимо прояснити, які відходи планує сортувати замовник, сухі (роздільно зібрані) чи вологі (усе що потрапляє в контейнер, органіка, і т.п. без попереднього сортування?
- Яка кількість ТПВ на добу поступатиме в тоннах, і в кубічних метрах?
- Скільки годин на добу працюватиме лінія?
- Яка продуктивність лінії необхідна замовнику тон/год., або м.куб/год.
6. Запитання стосовно 5-ї позиції, Конвеєр подачі втор сировини на сортувальний конвеєр? Для чого встановлювати додатковий конвеєр для переміщення сировини між барабаном та сортувальним транспортером кабіни, якщо транспортер кабіни може бути довшим, з обмежувачами і сировина з барабану потраплятиме одразу на конвеєр для сортування?
Якщо учасник запропонує таке рішення, яке повністю відповідає кінцевій меті, тому щоб з барабана сировина поступила на сортувальний конвеєр кабіни, чи задовольнить така пропозиція Замовника, чи вона буде відхилена?
7. Додаток 2 тендерної документації передбачає подання:Виконання аналогічних договорів про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірених учасником договорів та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше жовтня 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) та фото діючих ліній/станцій, що співпадають з копіями поданих аналогічних договорів з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Слово договір подано в множині. Чи правильно ми розуміємо що перелік виконаних договорів має включати два або більше договори, і це є кваліфікаційною вимогою для учасника мати досвід виконання більше ніж один договір, але завірених копій для підтвердження достатньо подати один? Також подати відгук, фото так контакти замовника. Чи принципово для замовника якщо фото будуть зроблені на лінії що лише запущена і працює лише місяць, чи має бути відгук та договір та фото про поставлену сміттєсортувальну лініїю яка пропрацювала хоча б рік (чотири сезони), що було б логічно бо стало б очевидним чи така лінія є здатною до сортування змішаних відходів що збираються в Україні?
8. Двічі подано той самий транспортер. Уточнення стосовно технічних характеристик предмету закупівлі пункт ТЗ: 8 і 9 позиція це два однакових транспортери, це помилка чи вони обидва потрібні Замовнику?
Вимагаємо:
1. Надати вичерпні та чіткі відповіді на поставлені запитання;
2. Продовжити період уточнень на той час який необхідний Замовнику для аналізу ТЗ та умов закупівлі та надати учасникам можливість проаналізувати відповіді надані Замовником та в разі потреби зробити уточнення в передбачений Законом час.
3. Так як у визначений ТД час замовником не було надано роз’яснень щодо змісту тендерної документації, продовжити строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.



З повагою,
Директрор ТОВ «Хаммель-Україна» Михайло Куценко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 20:16
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 01 листопада 2019 10:44
Відсутність реакції голови тендерного комітету на порушення при закупівлі
Голові тендерного комітету Вижницької міської ради
На сьогоднішній день з заданих питань стосовно уточнення предмету закупівлі Вашим консультантом що "юридично-консультаційні послуги щодо застосування Замовником процедур для закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»" чи посадовою особою що відповідальна за закупівлю, на сім з запитань у відповіді було оприлюднено відписки що не містять жодної інформації по суті. Такі дії підпадають під Ч. 1 ст. 16414 КпАП "порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом" і Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 700 до 1000 нмдг (тобто від 11900 грн. до 17000 грн.). Вимагаємо вжити заходів негайного реагування до Вашого консультанта та посадових для припиняння правопорушення та надання чітких роз'яснень щодо предмету закупівлі та вичерпних відповідей на поставленні запитання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 20:17
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію з врахуванням поставлених Вами запитань.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХАММЕЛЬ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 03 листопада 2019 11:31
Вимога припинити порушення процедури публікації інформації що роз'яснює предмет закупівлі
Незважаючи на звернення стосовно порушення процедури посадові особи замовника продовжують правопорушення. У відповідь на запитання учасника за наявності відповіді замовник зобов'язаний її опублікувати протягом трьох робочих днів. Якщо замовник не готовий надати інформацію він продовжує період уточнень мінімум на сім днів. Замість того щоб продовжити період уточнень замовник вказує що відповідь буде надана пізніше, система сприймає це як відповідь на запитання або звернення і не продовжує період уточнень. Такими маніпулятивними діями замовник порушує права учасників отримати та проаналізувати інформацію щодо предмету закупівлі. Так як це звернення публікується вже втретє, замовник продовжує маніпуляції в системі, в разі не продовження процедури закупівлі і зловживання продовжуватиметься, протягом двох днів ми будемо змушені звернутися до органу оскарження, а також до Державної аудиторської служби, також, враховуючи що закупівля відбувається за кошти державного бюджету, звернення буде направлене в Рахункову палату. Для притягнення до відповідальності посадових осіб замовника, враховуючи що усі докази порушення процедури оприлюднення інформації заяву про правопорушення буде скеровано у Департамент захисту економіки Національної поліції України у Чернівецькій області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2019 13:57
Шановний учасник! Тендерним комітетом було надано відповіді на ваші вимоги відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Також Вам було повідомлено, що будуть вноситись зміни в ТД з врахуванням поставлених Вами запитань.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХАММЕЛЬ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 05 листопада 2019 10:45
Опис, характеристики, розміри майданчика для монтажу сміттєсортувальної лінії
Враховуючи що замовник ставить вимогу провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи у стислі терміни (13 календарних днів) необхідна інформація про ступінь готовності ділянки для монтажу. Замовник опублікував лише те що майданчик відкритий та що причмокнули для завантажувального бункера має глибину 30 см. Вимагаємо опублікувати наступні характеристики майданчика: 1. розміри (план-схема); 2. Чи облаштовано забетоноване покриття, його розміри та характеристики. 3. Дати можливість нашим фахівцям провести огляд майданчика та визначити ступінь його готовності до монтажу обладнання. Просимо вказати час, місце, години роботи та телефон контактної особи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 10:16
На Вашу вимогу повідомляємо, що площа міського сміттєзвалища 1,5 га, станом на сьогоднішній день бетонного покриття немає. Майданчик знаходиться за адресою Чернівецька область, Вижницький район, с. Майдан, вул. Майданська, 7б.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 08 листопада 2019 14:22
Вимагаємо зняти lдискримінаційні обмеження на максимальну вагу тюку спресованої вторсировини.
Вилучити дискримінаційну вимога в технічному завданні щодо пакетувального преса п. 10. Технічних вимог
Зазвичай якість пресу визначається якнайважчим тюком що виходить після пресування, так як це зменшує транспортні видатки на пресовану вторсировину. Вторсировина приймається за вагою, і чим тяжчий тюк тим більше вторсировини в нього входить, відповідно покращуються економічні показники. В п. 10 технічного завдання серед вимог до пресу: • маса тюка макулатура – до 320 кг
• маса тюка ПЕТ пляшка – до 150 кг;
• маса тюка Ж/Б банка – до 80 кг;
Чим керувався Замовник обмежуючи якісне пресувальне обладнання, яке може спресувати тюки що матимуть більшу вагу? Ми б зрозуміли обмеження яке б стосувалося що вага після пресування мала б бути не меншою за якесь значення, а вимогою "не більше" замовник обмежує більш якісне та сучасне обладнання від участі в закупівлі. Для прикладу, максимальна вага тюка (макулатура) вказується 320 кг. У провідних німецьких виробників пресувального обладнання це Presona та HSM вага тюка (макулатура) складає 450-700 кг. в залежності від моделі. І це та щільність якою гордяться відомі компанії. Давши максимальну продуктивність 320 кг. замовник з якоїсь причини обмежує якісне, сучасне пресувальне обладнання від участі в закупівлі. Такі преса є неефективними та економічно не вигідними. Вважаємо вимогу про максимальну вагу тюку спресованої втор сировини дискримінаційною, та такою що обмежує усіх європейських виробників пакувальних пресі.
Вимагаємо зняти lдискримінаційні обмеження на максимальну вагу тюку спресованої вторсировини.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 16:42
Замовником буде внесено зміни в ТД з врахуванням вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-23-003002-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 08 листопада 2019 14:39
Приведення в порядок проекту договору про закупівлю, виправлення помилок
Незважаючи на допомогу консультанта Замовника за яку пропонується заплатити немалі кошти (15 000 гривень), складаючи проект договору закупівлі, консультант чи інший представник замовника допустив ряд помилок які унеможливлюють його підписання.
Очевидно що перед тим Консультант складав договір на постачання вугілля, бо в договорі закупівлі сміттєсортувальної лінії залишив пункт що стосується постачання вугілля. Вимоги до приймання по якості обладнання сміттєсортувальної лінії не можуть включати такі пункти:
6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів;
- невиконання заявки на поставку товару, наданої замовником. Невиконанням заявки на поставку товару є затримка з поставкою товару на п’ятнадцять календарних днів, яка засвідчена актом, за підписом представників Замовника і Постачальника;
- невідповідності якості поставленого товару. Невідповідність якості товару підтверджується шляхом відібрання проб вугілля відповідно до розділу ІІ даного договору.
Інша вимога правдоподібно також залишилася з попереднього договору:
Розділ V п. 5.4 договору закупівлі: "В момент передачі товару, Постачальник передає Замовнику видаткову накладну, акт приймання-передачі товару, Акт приймання-передачі, сервісну книжку, настанову з експлуатації." Крім видаткової накладної згадується: Акт приймання передачі товару; 2. Акт приймання-передачі.
Можливо постачальники вугілля надають крім видаткової накладної додатково Акт приймання передачі товару і окремо Акт приймання-передачі, тобто три документи оформляється для передачі товару.
Під час цієї закупівлі мова йде про закупівлю сміттєсортувальної лінії, а не вугілля, тобто товару який має зовсім інші властивості і приймання передачі здійснюється за іншими приципами. Тому,
Вимагаємо внести зміни до проекту договору закупівлі вилучивши/змінивши пункти 5.4 та 6.2.1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 16:43
В проекті договору допущено технічну помилку, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2019
UA-2019-10-23-003002-b011c5a18c52f45d1af1499caa8d67238
Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Місцезнаходження: 59200, Україна, Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 листопада 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:42
9. Анкета учасника торгів.pdf
22 листопада 2019 15:42
7. Банківська гарантія.zip
22 листопада 2019 15:42
6. Довідка з банку.pdf
22 листопада 2019 15:42
4. Інші документи.pdf
22 листопада 2019 15:42
1. Тендерна Пропозиція.pdf
22 листопада 2019 15:42
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 листопада 2019 15:42
3. Технічні вимоги.pdf

Документи

22 листопада 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 18:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 листопада 2019 18:59
Статут ТОВ ГРІНЕКС ЕКО.pdf
22 листопада 2019 18:59
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 листопада 2019 18:59
Відомості.pdf
22 листопада 2019 18:59
Стаття 17.pdf
22 листопада 2019 18:59
довідка банк.pdf
22 листопада 2019 18:59
Безпека обладнання.pdf
22 листопада 2019 18:59
Відгук.pdf
22 листопада 2019 18:59
Фото.pdf
22 листопада 2019 18:59
копія договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ"

ТОВ ГРІНЕКС ЕКО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ" 4 899 900,00
UAH з ПДВ
4 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:42
9. Анкета учасника торгів.pdf
22 листопада 2019 15:42
7. Банківська гарантія.zip
22 листопада 2019 15:42
6. Довідка з банку.pdf
22 листопада 2019 15:42
4. Інші документи.pdf
22 листопада 2019 15:42
1. Тендерна Пропозиція.pdf
22 листопада 2019 15:42
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 листопада 2019 15:42
3. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій