Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба акрилова водно-дисперсійна, фарба фасадна
Очікувана вартість
999 630,00 UAH
UA-2019-10-23-002831-b ● 5599a0c4b6744d44a9691a55663c0f3a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Ротар Яна +380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 999 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 998,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9996 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 кг
Фарба акрилова водно-дисперсійна «Екофарба» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10000 кг
Фарба Балко ФФ-3 фасадна або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 30 банківських днів з дати поставки, але не раніше реєстрації податкової накладної. Датою поставки товару вважається день підписання видаткової накладної обома Сторонами Договору та вручення товарно-транспортної накладної, оформленої належним чином. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 15:41 |
ТД Зміни № 1 1757-М фарба Дніпро.doc | |
06 листопада 2019 15:41 |
1757-М Зміни фарба Дніпро.docx |
06 листопада 2019 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2019 15:41 |
ТД Зміни № 1 1757-М фарба Дніпро.doc
|
|||
06 листопада 2019 15:41 |
1757-М Зміни фарба Дніпро.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002831-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Пряда Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3479310075
Дата подання: 27 жовтня 2019 20:45
Технічні вимоги
Шановний Замовнику ознайомившись з вимогами, які включені до Тендерної документації хочу зауважити, що в Додаток 3 до тендерної документації зазначені не цілком законні вимоги, а саме:В Додатку 3 до тендерної документації містить вимоги щодо надання Сертифікатів відповідності, виданий українським органом сертифікації відповідної галузі акредитації на портландцемент (оригінал або нотаріально завірена копія). Також учасник надає копію чинного документу з додатками, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом акредитації (для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року.). Дані вимоги є необґрунтованими так, як обов’язкова сертифікація товарів в Україні відмінена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 26.01.2018 № 93 і тому у Замовнику немає жодної юридичної підстави вимагати від Учасника надання зазначених сертифікатів. В Додатку 3 до тендерної документації зазначається якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання Учасником. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються Учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції Учасником. Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України «... Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.» Так як в технічних умовах відображаються відомості про технологію виробництва нових видів товару (наприклад, про компоненти, що входять до складу продукту), на нашу думку, вони можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Враховуючи все вище викладене, вимагаю внести зміни та прибрати вимогу надати ТУ оба ТЗ. Прошу надати пояснення яким нормативно правовим актом керувався Замовник виносивши вимогу, щодо надання Копії сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 ?Прошу врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 11:45
Доброго дня!
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно п.3.1. Сертифікат відповідності, виданий українським органом сертифікації відповідної галузі акредитації на фарбу (оригінал або нотаріально завірена копія). Також учасник надає копію чинного документу з додатками, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом акредитації (для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року.)
АБО
якщо продукція не підпадає під дію чинних в Україні Технічних регламентів, надати Декларацію про відповідність від постачальника складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Зразок (Додаток №6 ТД). На підтвердження надати лист дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або Системи сертифікації, датований не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно п.3.4. Копію нормативної документації, якій повинна відповідати продукція (ДСТУ або ГОСТ або ТУ У або ТУ або ОСТ або EN)
АБО ВИТЯГ з них з даними про технічні характеристики, найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції, методи контролю, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, гарантійні терміни. Копія повинна бути завірена виробником продукції, що пропонується до постачання.
3. ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації Екологічне маркування типу I Принципи та методи згідно наказу від 18.12.2018 №500 «Про прийняття та скасування національних стандартів» втрачає чинність з 01.01.2020 року. Тобто на теперішній час ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації Екологічне маркування типу I Принципи та методи є чинним.
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно п.3.1. Сертифікат відповідності, виданий українським органом сертифікації відповідної галузі акредитації на фарбу (оригінал або нотаріально завірена копія). Також учасник надає копію чинного документу з додатками, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом акредитації (для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року.)
АБО
якщо продукція не підпадає під дію чинних в Україні Технічних регламентів, надати Декларацію про відповідність від постачальника складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Зразок (Додаток №6 ТД). На підтвердження надати лист дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або Системи сертифікації, датований не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно п.3.4. Копію нормативної документації, якій повинна відповідати продукція (ДСТУ або ГОСТ або ТУ У або ТУ або ОСТ або EN)
АБО ВИТЯГ з них з даними про технічні характеристики, найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції, методи контролю, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, гарантійні терміни. Копія повинна бути завірена виробником продукції, що пропонується до постачання.
3. ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації Екологічне маркування типу I Принципи та методи згідно наказу від 18.12.2018 №500 «Про прийняття та скасування національних стандартів» втрачає чинність з 01.01.2020 року. Тобто на теперішній час ДСТУ ISO 14024:2002 Екологічні марковання та декларації Екологічне маркування типу I Принципи та методи є чинним.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002831-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:20
Стосовно вимоги щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 та ДСТУ ISO 9001:2015
Доброго дня.
Додатком 3 до тендерної документації зокрема визначено вимогу стосовно надання Учасниками у складі пропозиції копії сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 та сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції.
Звертаємо увагу Замовника, що ДСТУ EN 13300:2012 є стандартом який лише установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів для внутрішніх стін та стель за призначенням, хімічним типом зв’язувального, блиском, зернистістю, стійкістю до мокрого стирання, покривністю, та НЕ Є стандартом за яким повинна виготовлятись фарба. Це підтверджується й пунктом 5.1 вказаного стандарту, яким передбачено, що вичерпна інформація (стосовно конкретних властивостей ЛФМ) має бути наведена в технічній документації виробника.
Вищезазначене стосується й ДСТУ EN 1062-1:2012, який установлює загальну систему позначень лакофарбових матеріалів і систем покриттів для зовнішніх поверхонь, а також систему їх кваліфікації, яка основана на певних фізичних властивостях. Розділом 6 ДСТУ EN 1062-1:2012 також визначено, що позначення продукту (матеріалу) має наводити виробник у технічній документації на нього.
Таким чином обидва вказані стандарти визначають класифікацію лакофарбових матеріалів за певними показниками та їх значеннями, проте передбачають, що відповідність продукту конкретному з показників (класів) виробник ВИЗНАЧАЄ У ВЛАСНІЙ технічній документації.
Тим паче кожен з показників, передбачених ДСТУ EN 13300:2012 та ДСТУ EN 1062-1:2012 поділений на декілька класів, таким чином якщо виробник декларує, що продукція виготовляється за вказаними нормативно-технічними документами без технічних умов як можна визначити, які саме технічні властивості з передбачених вказаними стандартами має продукція.
У відповідності до ст. 27 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10.05.1993 зазначений документ втратив чинність з 1 січня 2018.
Наразі жодним нормативно-правовим актом не визначено лакофарбові вироби, як такі, що підлягають сертифікації, тим більше на відповідність ДСТУ EN 13300:2012 та ДСТУ EN 1062-1:2012, і відповідно ні один орган не уповноважено здійснювати таку сертифікацію.
Враховуючи зазначене Учасники, що планують пропонувати для участі у закупівлі продукцію, яка відповідає вимогам Замовника, викладеним у додатку 2 та виготовляється за технічними умовами не матимуть можливість надати у складі пропозиції документи, визначені пунктом 3.6 Додатку 3 до тендерної документації оскільки вони не передбачені чинним законодавством.
Таким чином, вимоги тендерної документації стосовно надання у складі пропозиції сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 та сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції є такими, що суперечать чинному законодавству та є дискримінаційними по відношенню до Учасників.
Враховуючи зазначене вимагаємо виключити вищевказану вимогу з тендерної документації.
У разі невнесення Замовником вказаних змін до тендерної документації будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 до тендерної документації зокрема визначено вимогу стосовно надання Учасниками у складі пропозиції копії сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 та сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції.
Звертаємо увагу Замовника, що ДСТУ EN 13300:2012 є стандартом який лише установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів для внутрішніх стін та стель за призначенням, хімічним типом зв’язувального, блиском, зернистістю, стійкістю до мокрого стирання, покривністю, та НЕ Є стандартом за яким повинна виготовлятись фарба. Це підтверджується й пунктом 5.1 вказаного стандарту, яким передбачено, що вичерпна інформація (стосовно конкретних властивостей ЛФМ) має бути наведена в технічній документації виробника.
Вищезазначене стосується й ДСТУ EN 1062-1:2012, який установлює загальну систему позначень лакофарбових матеріалів і систем покриттів для зовнішніх поверхонь, а також систему їх кваліфікації, яка основана на певних фізичних властивостях. Розділом 6 ДСТУ EN 1062-1:2012 також визначено, що позначення продукту (матеріалу) має наводити виробник у технічній документації на нього.
Таким чином обидва вказані стандарти визначають класифікацію лакофарбових матеріалів за певними показниками та їх значеннями, проте передбачають, що відповідність продукту конкретному з показників (класів) виробник ВИЗНАЧАЄ У ВЛАСНІЙ технічній документації.
Тим паче кожен з показників, передбачених ДСТУ EN 13300:2012 та ДСТУ EN 1062-1:2012 поділений на декілька класів, таким чином якщо виробник декларує, що продукція виготовляється за вказаними нормативно-технічними документами без технічних умов як можна визначити, які саме технічні властивості з передбачених вказаними стандартами має продукція.
У відповідності до ст. 27 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10.05.1993 зазначений документ втратив чинність з 1 січня 2018.
Наразі жодним нормативно-правовим актом не визначено лакофарбові вироби, як такі, що підлягають сертифікації, тим більше на відповідність ДСТУ EN 13300:2012 та ДСТУ EN 1062-1:2012, і відповідно ні один орган не уповноважено здійснювати таку сертифікацію.
Враховуючи зазначене Учасники, що планують пропонувати для участі у закупівлі продукцію, яка відповідає вимогам Замовника, викладеним у додатку 2 та виготовляється за технічними умовами не матимуть можливість надати у складі пропозиції документи, визначені пунктом 3.6 Додатку 3 до тендерної документації оскільки вони не передбачені чинним законодавством.
Таким чином, вимоги тендерної документації стосовно надання у складі пропозиції сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 та сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції є такими, що суперечать чинному законодавству та є дискримінаційними по відношенню до Учасників.
Враховуючи зазначене вимагаємо виключити вищевказану вимогу з тендерної документації.
У разі невнесення Замовником вказаних змін до тендерної документації будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 16:19
В найближчий час тендерним комітетом буде вирішене питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002831-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 28 жовтня 2019 17:09
Стосовно внесення змін до додатку 3
Доброго дня!
Додатком 3 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмету закупівлі. Зокрема визначено, що в'язкість по віскозиметру Брукфільда для фарби акрилової водно-дисперсійної повинна складати 14000 сР, а для фарби фасадної – 13000 сР. Крім того передбачено, що фарба повинна не розбризкуватись та мати підвищену покривність.
Разом з тим, фарба з вказаним Замовником рівнем в’язкості буде занадто рідкою, у зв’язку з чим при нанесенні будуть утворюватися так звані «потьоки», що в свою чергу не дозволить забезпечити дотримання вимог стосовно підвищеної покривності та низької розбризкуваності.
Прийнятний рівень в’язкості для досягнення відповідності продукції вказаним показникам складає не менш ніж 15000мПа*с.
У зв’язку з зазначеним та з метою отримання Замовником за результатами закупівлі продукції належної якості просимо внести зміни до тендерної документації стосовно вимог по в'язкості по віскозиметру Брукфільда, а саме викласти відповідні пункти додатку 3 тендерної документації у такій редакції:
1. Пункт 1.1 Фарба акрилова водно-дисперсійна – «В'язкість по віскозиметру Брукфільда, сР: НЕ МЕНШЕ 14000»
2. Пункт 1.2 Фарба фасадна – «В'язкість по віскозиметру Брукфільда, сР: НЕ МЕНШЕ 13000».
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмету закупівлі. Зокрема визначено, що в'язкість по віскозиметру Брукфільда для фарби акрилової водно-дисперсійної повинна складати 14000 сР, а для фарби фасадної – 13000 сР. Крім того передбачено, що фарба повинна не розбризкуватись та мати підвищену покривність.
Разом з тим, фарба з вказаним Замовником рівнем в’язкості буде занадто рідкою, у зв’язку з чим при нанесенні будуть утворюватися так звані «потьоки», що в свою чергу не дозволить забезпечити дотримання вимог стосовно підвищеної покривності та низької розбризкуваності.
Прийнятний рівень в’язкості для досягнення відповідності продукції вказаним показникам складає не менш ніж 15000мПа*с.
У зв’язку з зазначеним та з метою отримання Замовником за результатами закупівлі продукції належної якості просимо внести зміни до тендерної документації стосовно вимог по в'язкості по віскозиметру Брукфільда, а саме викласти відповідні пункти додатку 3 тендерної документації у такій редакції:
1. Пункт 1.1 Фарба акрилова водно-дисперсійна – «В'язкість по віскозиметру Брукфільда, сР: НЕ МЕНШЕ 14000»
2. Пункт 1.2 Фарба фасадна – «В'язкість по віскозиметру Брукфільда, сР: НЕ МЕНШЕ 13000».
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 16:19
В найближчий час тендерним комітетом буде вирішене питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002831-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 28 жовтня 2019 17:26
Стосовно виключення вимог щодо надання у складі пропозиції форми 1-ДФ
Доброго дня!
Пунктом 5.2.4. документації Замовника передбачено вимогу щодо надання копії звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – квитанція 2) ДФС України.
Варто зазначити, що Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (далі - форма 1-ДФ) містить данні щодо податкового номеру або серії та номеру паспорту фізичних осіб-працівників Учасника. Інформація щодо податкового коду є персональними відомостями працівників Учасника, за допомогою якої їх можна ідентифікувати. Крім того, у відповідності до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків № 1306/31174 від 25 10. 2017 р. індивідуальний податковий номер дає змогу ідентифікувати джерела отримання доходів фізичних осіб у Державному реєстрі обліку фізичних осіб. Таким чином, відомості індивідуального податкового номеру є виключно персональними даними у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», що регулює відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина.
Статтею 14 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи здійснюється виключно у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У відповідності до зазначеного, Учасника як розпорядник персональних даних має право обробляти персональні дані працівників лише відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків виключно в межах передбачених законодавством, та за їх згодою. Відтак законодавством передбачено виключний перелік підстав розголошення персональних даних, серед яких розголошення персональних даних в межах участі в процедурі закупівлі не передбачено. Отже, відповідно до законодавства Учасника заборонено розголошувати персональні данні працівників зокрема індивідуальний податковий номер при участі у процедурі закупівлі.
Натомість встановленням вимоги стосовно надання у складі пропозиції копії звіту 1-ДФ Замовник спонукає Учасника порушити законодавство у сфері захисту персональних даних, адже у разі ненадання Учасником у складі пропозиції форми 1-ДФ його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того така вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, працівники яких не дали дозволу/згоди на оприлюднення працедавцем їх персональних даних у відритих джерелах, яким зокрема є й система Prozorro.
Враховуючи зазначене вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу стосовно надання Учасниками у складі пропозиції копії звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – квитанція 2) ДФС України.
У разі невнесення Замовником вказаних змін до тендерної документації будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 5.2.4. документації Замовника передбачено вимогу щодо надання копії звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – квитанція 2) ДФС України.
Варто зазначити, що Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (далі - форма 1-ДФ) містить данні щодо податкового номеру або серії та номеру паспорту фізичних осіб-працівників Учасника. Інформація щодо податкового коду є персональними відомостями працівників Учасника, за допомогою якої їх можна ідентифікувати. Крім того, у відповідності до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків № 1306/31174 від 25 10. 2017 р. індивідуальний податковий номер дає змогу ідентифікувати джерела отримання доходів фізичних осіб у Державному реєстрі обліку фізичних осіб. Таким чином, відомості індивідуального податкового номеру є виключно персональними даними у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», що регулює відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина.
Статтею 14 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи здійснюється виключно у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У відповідності до зазначеного, Учасника як розпорядник персональних даних має право обробляти персональні дані працівників лише відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків виключно в межах передбачених законодавством, та за їх згодою. Відтак законодавством передбачено виключний перелік підстав розголошення персональних даних, серед яких розголошення персональних даних в межах участі в процедурі закупівлі не передбачено. Отже, відповідно до законодавства Учасника заборонено розголошувати персональні данні працівників зокрема індивідуальний податковий номер при участі у процедурі закупівлі.
Натомість встановленням вимоги стосовно надання у складі пропозиції копії звіту 1-ДФ Замовник спонукає Учасника порушити законодавство у сфері захисту персональних даних, адже у разі ненадання Учасником у складі пропозиції форми 1-ДФ його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того така вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, працівники яких не дали дозволу/згоди на оприлюднення працедавцем їх персональних даних у відритих джерелах, яким зокрема є й система Prozorro.
Враховуючи зазначене вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу стосовно надання Учасниками у складі пропозиції копії звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – квитанція 2) ДФС України.
У разі невнесення Замовником вказаних змін до тендерної документації будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2019 13:40
Замовник у своїх поясненнях повідомляє, що відповідно до статті 16 Закону країни «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Довідку із зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. Довідка повинна містити наступну інформацію: номер за порядком, прізвище та ініціали працівника, посада, досвід роботи. На підтвердження зазначеної інформації, Учасник повинен надати копію звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – Квитанція 2) ДФС України. У випадку не надання звіту 1-ДФ, Учасник надає аргументоване пояснення.
Згідно з ч.3 ст.16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Слід зауважити на те, що відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином на думку Замовника, звіт 1-ДФ є єдиним офіційним джерелом, що підтверджує інформацію про наявність відповідних працівників у штаті, стаж їх роботи на підприємстві, в установі чи організації.
Замовник зазначає, що відповідно до частини сьомої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 13 січня 2011 року №2939-VІ (далі - Закон №2939-VІ) обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
- Довідку із зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. Довідка повинна містити наступну інформацію: номер за порядком, прізвище та ініціали працівника, посада, досвід роботи. На підтвердження зазначеної інформації, Учасник повинен надати копію звіту 1-ДФ за останній звітний період (з відміткою – Квитанція 2) ДФС України. У випадку не надання звіту 1-ДФ, Учасник надає аргументоване пояснення.
Згідно з ч.3 ст.16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Слід зауважити на те, що відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином на думку Замовника, звіт 1-ДФ є єдиним офіційним джерелом, що підтверджує інформацію про наявність відповідних працівників у штаті, стаж їх роботи на підприємстві, в установі чи організації.
Замовник зазначає, що відповідно до частини сьомої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 13 січня 2011 року №2939-VІ (далі - Закон №2939-VІ) обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-23-002831-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 08 листопада 2019 17:25
Дата подання: 08 листопада 2019 17:25
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 22:35
рішення від 13.11.2019 № 16538 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 22:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2019 № 17737.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 15:27
рішення від 29.11.2019 № 17737.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" |
815 190,00
UAH з ПДВ
|
815 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" #42039669 |
Переможець |
815 190,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:35
|
УЗ-ЦБМЕС-191082-Ю-Д-1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:15
|
УЗ-ЦБМЕС-191082-Ю від 23.12.2019.pdf | укладений |
23 грудня 2019 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-191082/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦБМЕС-191082 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |