Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)
Очікувана вартість
30 140 228,00 UAH
UA-2019-10-23-002660-b 6c31895a0a574502979a7ca41af47801
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 30 140 228,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 301 402,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150701.14 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Васьковського,10 Виробничий підрозділ Козятинська дистанція сигналізація т а зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 підписаними уповноваженими представниками Замовника та Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:25
Додаток_9.rar
23 жовтня 2019 16:25
ТД_Роботи_з_технічного_переоснащення_пристроїв_ЕЦ_1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000035 ● e4c85fcd8d904a70acf937041c4a4b8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.03.2020 № 53

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2019-10-23-002660-b 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-19 11:13:00

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

18 березня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)» номер ID оголошення: UA-2019-10-23-002660-b (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «правильності заповнення форм документів» з огляду на наступне.
Згідно листа Мінекономрозвитку № 304-04/22177-06 від 28.05.2019 «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490» з 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, «Вид предмета закупівлі», «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «Джерело фінансування закупівлі», «Номер додаткової угоди», «Сума договору після внесення змін», «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
При цьому згідно з інформацією, наданою державним підприємством «ПРОЗОРРО», на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відображення полів «Вид предмета закупівлі», «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «Номер додаткової угоди», «Сума договору після внесення змін» завершені та доступні до заповнення замовниками, а також оновлено друковані форми з їх наявністю.
Разом з цим, інші вищезазначені пункти відображені в таких полях:
- «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)»;
- «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)».
З огляду на викладене, у друкованих формах документів у сфері публічних закупівель, заповнена інформація буде відображена у вказаних полях, з урахуванням змін внесених Наказом».
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/.
30 жовтня 2019 року в вищезазначеній системі «Prozorro» (розділ – новини) з’явилась інформація наступного змісту:
«3 1 листопада в системі з'явиться нове поле – «джерело фінансування». Державні установи зазначатимуть, за які кошти здійснюється закупівля. Для цього їм потрібно буде обрати зі списку джерело: державний чи ж місцевий бюджет, власний бюджет, бюджет цільових фондів, кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій чи ж інші надходження.
Нове поле допоможе громадським активістам, державним аудиторам та всім зацікавленим контролювати витрати з бюджету, аналізуючи та порівнюючи інформацію з Prozorro. Бізнес отримає додатковий критерій у пошуку релевантних тендерів та прийнятті рішення про участь у тій чи іншій закупівлі.
Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер)».
Таким чином, під час оголошення 23 жовтня 2019 року закупівлі «Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)» номер ID оголошення: UA-2019-10-23-002660-b, Замовником у повному обсязі дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 та Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" 30 120 800,00
UAH
30 120 800,00
UAH
Документи
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" 30 140 200,00
UAH
30 140 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 16:41
03 - Протокол.pdf
07 листопада 2019 16:13
Паспорти ч1.zip
07 листопада 2019 16:13
Паспорта ч2.zip
07 листопада 2019 16:12
26 - Ліцензія завірена копія.zip
07 листопада 2019 16:12
24 - Гарантия 14357.zip
07 листопада 2019 16:12
23 - Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 16:12
21 - дозвіл.pdf
07 листопада 2019 16:12
20 - довідка про виробників.pdf
07 листопада 2019 16:12
19 - Статут.pdf
07 листопада 2019 16:12
18 - Протокол.pdf
07 листопада 2019 16:12
17 проект договору.pdf
07 листопада 2019 16:12
16 - Наказ Директор.pdf
07 листопада 2019 16:12
15 - ліцензія субпідрядника.pdf
07 листопада 2019 16:12
13 - Лицензія.pdf
07 листопада 2019 16:12
13 - лист згода (додаток 7).pdf
07 листопада 2019 16:12
12 - лист згода (додаток 6).pdf
07 листопада 2019 16:12
06 - посвідчення 2.pdf
07 листопада 2019 16:12
05 - посвідчення 1.pdf
07 листопада 2019 16:12
04 - гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 16:12
01 - наявність працівників.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 16:24
6. Довідка не притягувався.pdf
07 листопада 2019 16:24
2. Довідка МТБ.pdf
07 листопада 2019 16:24
15. Опис робіт.pdf
07 листопада 2019 16:24
14. Проект договора.pdf
07 листопада 2019 16:24
12. Лист згода.pdf
07 листопада 2019 16:24
1. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"

ТОВ "Д.А. БУДСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"
#42787736
Переможець 30 120 800,00
UAH
12 листопада 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"
#42787736
30 120 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:03
Додаткова4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:23
Додаткова4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 13:19
ДОДАТКОВА_УГОДА_ПЗ_Ш_191347_НЮ_Д_3.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:46
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:13
НОЕР-СІСТЕМ ГРУП додаткова.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 13:25
Договір Козятин.pdf укладений
26 листопада 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-191347/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-191347/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-191347/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-191347/НЮ/д2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-191347/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-191347/Д3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-191347/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-191347/НЮ-Д-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-191347/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-191347/НЮ-Д-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 20 червня 2021
Сума оплати за договором: 33 737 473,50
UAH (в тому числі ПДВ 5 622 912,25 UAH)