Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002608-b dbc4e109007c40f6bd35b02c9429266d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГЛІБ НОВИЦЬКИЙ

+380509706428 knpkdc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42853384
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк , вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: ГЛІБ НОВИЦЬКИЙ
+380509706428
knpkdc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:32
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Сметаніна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:20
Додаток 4.docx
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 2.docx
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 3.docx
23 жовтня 2019 16:16
Тендерна документація 1 000 000.doc
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 1.docx
23 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:20
Додаток 4.docx
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 4.docx
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 2.docx
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 3.docx
23 жовтня 2019 16:16
Тендерна документація 1 000 000.doc
23 жовтня 2019 16:16
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:48
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, вдячні вам за зацікавленість, але відповіді на поставнені Вами запитання можна знайти в тендерній документації, варто лише її прочитати: Так у додатку 4 зазначено: У разі, якщо в технічних вимогах до предмета закупівлі є посилання на торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквівалента не повинні бути гіршими (до прикладу, параметри обладнання повинні бути не нижчими/вищими, аніж задані Замовником в залежності від того, які вимоги Замовник ставить до кожного конкретного параметра). Стосовно ПДВ в тендерній документації зазначено: "Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції (з урахуванням ПДВ)".
Документація
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:40
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Згідно договору: V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ 5.9. Поставка, налаштування обладнання та навчання персоналу Замовника проводиться за рахунок Постачальника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 978 900,00
UAH з ПДВ
968 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» 985 000,00
UAH з ПДВ
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 07:51
Електронний підпис
17 листопада 2019 07:40
Довідка ДПС.pdf
17 листопада 2019 07:40
Довідка МВС.pdf
08 листопада 2019 01:42
Електронний підпис
08 листопада 2019 01:32
38_Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2019 01:32
41_Статут.pdf
08 листопада 2019 01:32
32_Протокол 14.pdf
08 листопада 2019 01:32
30_Протокол 1.pdf
08 листопада 2019 01:32
39_Витяг з ЄДР від 18.10.19.pdf
08 листопада 2019 01:32
37_Виписка від 01.09.17.pdf
08 листопада 2019 01:32
42_Відомості з ЄДР.pdf
08 листопада 2019 01:32
40_Опис від 20.03.19.pdf
08 листопада 2019 01:32
36_Опис від 31.08.17.pdf
08 листопада 2019 01:32
26_Відповідність ст.17 ЗУ.pdf
08 листопада 2019 01:32
23_Довідка про досвід роботи.pdf
08 листопада 2019 01:32
19_Документи якості.pdf
08 листопада 2019 01:32
18_Згода з проектом договору.pdf
08 листопада 2019 01:32
12_Технічний паспорт ПК.pdf
08 листопада 2019 01:32
17_Витяг з www.acer.com.pdf
08 листопада 2019 01:32
03_Порівняльна таблиця.pdf
08 листопада 2019 01:32
10_Довідка про СЦ.pdf
08 листопада 2019 01:32
06_Лист виробника ПК.pdf
08 листопада 2019 01:32
06_Лист_ОРСІ.pdf
08 листопада 2019 01:32
09_Гарантійний лист про Windows.pdf
08 листопада 2019 01:32
01_Тендерна пропозиція_2608-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 968 900,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
968 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:42
ПП 14.PDF укладений
20 грудня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 08:53
212.pdf укладений
28 листопада 2019 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 968 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 161 483,33 UAH)