Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання персональних комп’ютерів)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002607-b ● 22c2209d887f4535a25753f47657bc17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136258 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, вул. Єдності 32 |
Контактна особа: |
Вшивкова Ольга Володимирівна +380616523328 voms_pologi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 16:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 16:21 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 22 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання персональних комп’ютерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70600, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. Єдності, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету (спеціальний фонд). Бюджетні зобов’язання по договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань, у відповідності до ст. 48 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 16:16 |
оголошення.pdf | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Д 5 Технічні вимоги.docx | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Д 4 Проект Договору.doc | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Д 3 Док-ти переможець.doc | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Д 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Д 1 Форма пропозиції.doc | |
23 жовтня 2019 16:16 |
Тенд.документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) У тендерній документації відсутнє посилання на торгову марку або модель предмету закупівлі. До розгляду будуть прийматись пропозиції товару, який відповідатиме вимогам технічного завдання та буде не гіршим за кількісними, якісними, технічними характеристиками, наведеними у тендерній документації.
2) п. 4 Додатку 5 до тендерної документації містить вимогу наступного змісту "При підготовці тендерної пропозиції Учасник повинен чітко зазначати найменування товару (тип, марка, модель, артикул виробника та ін.), що пропонується для постачання".
3) В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення тендерної документації замовника - запорука Вашого успіху!
1) У тендерній документації відсутнє посилання на торгову марку або модель предмету закупівлі. До розгляду будуть прийматись пропозиції товару, який відповідатиме вимогам технічного завдання та буде не гіршим за кількісними, якісними, технічними характеристиками, наведеними у тендерній документації.
2) п. 4 Додатку 5 до тендерної документації містить вимогу наступного змісту "При підготовці тендерної пропозиції Учасник повинен чітко зазначати найменування товару (тип, марка, модель, артикул виробника та ін.), що пропонується для постачання".
3) В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення тендерної документації замовника - запорука Вашого успіху!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
18 200,00
UAH з ПДВ
|
18 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМП" |
21 996,00
UAH з ПДВ
|
21 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП Степанов Павел Валерьевич |
22 000,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
18 200,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 13:21
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 15:37
|
Договір | укладений |
26 листопада 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до 13 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 482 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |