Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002346-b ● 9ed235909ee64dcfba8f16e722085bb1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мошун Наталія Володимирівна +380487507386; +380675195713 natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Поперногло Володимир Володимирович +380487526133 vladimir.popernoglo@yuz.uspa.gov.ua Круль Марина Василівна +380487526090 marina.krul@yuz.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Natalia Volodymyrivn +380487507386; +380675195713 natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Popernoglo Volodymyr Volodymyrovych +380487526133 vladimir.popernoglo@yuz.uspa.gov.ua Krul Maryna Vasilivna +380487526090 marina.krul@yuz.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Publication date: | 23 жовтня 2019 15:43 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 16:30 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 16:30 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Scope of the procurement
відповідно до технічних вимог
according to technical requirements
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
CPV: 60140000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі отриманого рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 10:57 |
ТД Послуги автоперевізника для доставки робітників зна (Редакція 2).docx | |
14 листопада 2019 10:57 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx | |
14 листопада 2019 10:57 |
ANNOUNCEMENT of open tender (with changes).docx | |
14 листопада 2019 10:57 |
Перелік змін від 13.11.2019.docx | |
14 листопада 2019 10:57 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Редакція 2).docx |
14 листопада 2019 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 листопада 2019 10:57 |
ТД Послуги автоперевізника для доставки робітників зна (Редакція 2).docx
|
||||||
14 листопада 2019 10:57 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів (зі змінами).docx
|
||||||
14 листопада 2019 10:57 |
ANNOUNCEMENT of open tender (with changes).docx
|
||||||
14 листопада 2019 10:57 |
Перелік змін від 13.11.2019.docx
|
||||||
14 листопада 2019 10:57 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Редакція 2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002346-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю., Код ЄДРПОУ:2798209218
Дата подання: 15 грудня 2019 23:05
Скарга на недостовірні дані Учасника ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС"
Подання Учасником ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" невідповідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме недостовірних даних щодо технічного стану автотранспортного засобу.
Скасована
Дата: 15 грудня 2019 23:34
Причина: не завантажуються фото
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002346-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю., Код ЄДРПОУ:2798209218
Дата подання: 15 грудня 2019 23:39
скарга на недостовірні дані Учасника ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС"
Подання Учасником ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" невідповідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме недостовірних даних щодо технічного стану автотранспортного засобу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 11:05
Затверджено рішенням ТК від 16.12.2019 р.
Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 15 грудня 2019 о 23:39 год.;
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002346-b.b2)
оголошення № UA-2019-10-23-002346-b від 23.10.2019
Стосовно вимоги від Учасника ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю., код РНОКПП: 2798209218, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу) Учасниками надається: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
- Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до Тендерної документації. У разі відсутності у Учасника власних обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо, та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
- Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства.» Тендерною документацію не було встановлено інших вимог.
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс", дотримання усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), та враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, було встановлено, що наданими у складі тендерної пропозиції документами учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" підтверджено відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Замовника, тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" не було встановлено, тому було вирішено допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" (Протоколом Розгляду Тендерних пропозицій від 05.12.2019).
Таким чином, Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" було дотримано вимоги Тендерної документації Замовника, Замовник діяв в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та вимог Тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та з урахуванням положень Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу), у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги та відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс", код ЄДРПОУ: 33720985 - відсутні. Відповідь на вимогу № UA-2019-10-23-002346-b.b2 буде надано через електронну систему закупівель згідно вимог ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями).
Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 15 грудня 2019 о 23:39 год.;
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002346-b.b2)
оголошення № UA-2019-10-23-002346-b від 23.10.2019
Стосовно вимоги від Учасника ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю., код РНОКПП: 2798209218, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу) Учасниками надається: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
- Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до Тендерної документації. У разі відсутності у Учасника власних обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (автобусів), необхідних для виконання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо, та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
- Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства.» Тендерною документацію не було встановлено інших вимог.
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс", дотримання усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), та враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, було встановлено, що наданими у складі тендерної пропозиції документами учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" підтверджено відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Замовника, тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" не було встановлено, тому було вирішено допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" (Протоколом Розгляду Тендерних пропозицій від 05.12.2019).
Таким чином, Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" було дотримано вимоги Тендерної документації Замовника, Замовник діяв в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та вимог Тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс" було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) та з урахуванням положень Тендерної документації на закупівлю послуг: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 (Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу), у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги та відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Авторух Сервіс", код ЄДРПОУ: 33720985 - відсутні. Відповідь на вимогу № UA-2019-10-23-002346-b.b2 буде надано через електронну систему закупівель згідно вимог ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 грудня 2019
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" |
7 940 000,00
UAH
|
7 399 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. |
8 800 000,00
UAH
|
7 400 000,00
UAH
|
Документи |
ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
9 521 228,46
UAH
|
7 821 864,91
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" #33720985 |
Переможець |
7 399 900,00
UAH
|
17 грудня 2019 11:44
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 1 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 7.5. Договору Сторони домовились пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування», який є невід'ємною частиною Договору, та складає 7 217 027,29 грн. (сім мільйонів двісті сімнадцять тисяч двадцять сім грн., 29 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ складає 1 443 405,46 грн. (один мільйон чотириста сорок три тисячі чотириста п’ять грн., 46 коп.), разом ціна цього Договору становить 8 660 432,75 грн. (вісім мільйонів шістсот шістдесят тисяч чотириста тридцять дві грн., 75 коп.) з ПДВ.». 2. Відповідно до пункту 7.5. Договору Сторони домовились Додаток № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 521-В-ПВФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі: згідно із частиною 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміни не вносяться. Зміни вносяться згідно із частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 2.1.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «2.1.1. Надавати послуги в обсягах та режимі роботи відповідно до умов цього Договору, з дати, зазначеної Замовником в заявці на здійснення перевезення, до 31.01.2021.». 2. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 3.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається на підставі Додатку № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає 7 788 343,48 грн (сім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч триста сорок три грн., 48 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ складає 1 557 668,70 грн. (один мільйон п'ятсот п'ятдесят сім тисяч шістсот шістдесят вісім грн., 70 коп.), разом ціна цього Договору становить 9 346 012,18 грн. (дев'ять мільйонів триста сорок шість тисяч дванадцять грн., 18 коп.) з ПДВ. 3. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 6.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.01.2021, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 4. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування», викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 521-В-ПВФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі: зміни відбуваються згідно пункту 8 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті, та згідно із частиною 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 2.1.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «2.1.1. Надавати Послуги в обсягах та режимі роботи відповідно до умов цього Договору, з дати, зазначеної Замовником в заявці на здійснення перевезення, до 19.03.2021.». 2. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 3.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається на підставі Додатку № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає 8 494 471,82 грн (вісім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі чотириста сімдесят одна грн., 82 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ складає 1 698 894,36 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот дев’яносто чотири грн., 36 коп.), разом ціна цього Договору становить 10 193 366,18 грн. (десять мільйонів сто дев’яносто три тисячі триста шістдесят шість грн., 18 коп.) з ПДВ. 3. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 6.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 19.03.2021, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 4. Відповідно до пункту 7.5. цього Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Вартість надання Послуг з транспортного обслуговування», викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. » |
Номер договору про закупівлю: | 521-В-ПВФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |