Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське, офісне приладдя) (Джерело фінансування- Державний бюджет України)
Очікувана вартість
116 600,00 UAH
UA-2019-10-23-002345-b ● 8099861e0a914fa6b95fa87161f9a274
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАПОРІЗЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42263611 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Вознесенівський район ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ будинок 162 |
Контактна особа: |
Ірина Віталіївна Михальченко +380612135126 aczp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 116 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11795 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське, офісне приладдя) (Джерело фінансування- Державний бюджет України)(ручки, олівці, маркери, папки, книги канцелярськи та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
53 упаковка
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське, офісне приладдя) (Джерело фінансування- Державний бюджет України)(файли для документів А4, А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 кілограм
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське, офісне приладдя) (Джерело фінансування- Державний бюджет України)(папір мішечний А1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське, офісне приладдя) (Джерело фінансування- Державний бюджет України)(папір для друку А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 15:48 |
Додаток 2(кваліф.крітеріі до Уч-ків торгів, та ін.док-ти. які має под. Уч-к).docx | |
23 жовтня 2019 15:39 |
Додаток 4(Відомості про уч-ка).docx | |
23 жовтня 2019 15:39 |
Додаток 1 (тенд.пропозиція).docx | |
23 жовтня 2019 15:39 |
Додаток 3(Техн.спеціфікація) (2).docx | |
23 жовтня 2019 15:39 |
Додаток 5(Проект договору) канцтовари.docx | |
23 жовтня 2019 15:39 |
Тенд.док-ція канцтовари (3).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:52
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» технічні, якісні та кількісні характеристики товару визначені Замовником у Додатку 3 Тендерної документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважаються такими, що містять вираз "або еквівалент", а тому допускаються у тендерній пропозиції Учасника товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей визначених Замовником, за умови відповідності якісним та технічним характеристикам встановлених Замовником.
Тендерною документацією, а саме абзацом 3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що у разі надання еквіваленту, учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого товару в порівнянні з технічними вимогами Замовника, з обов’язковим зазначенням торгової марки та артикулу товару.
Відповідно до пп. 35 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено : “ Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином, фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) допускаються до участі у закупівлі. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.
Тендерною документацією, а саме абзацом 3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що у разі надання еквіваленту, учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого товару в порівнянні з технічними вимогами Замовника, з обов’язковим зазначенням торгової марки та артикулу товару.
Відповідно до пп. 35 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено : “ Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином, фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) допускаються до участі у закупівлі. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002345-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 11 листопада 2019 10:41
Не відповідність документації
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-23-002345-b (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).
ТОВ "СВІКОМ" у своїй детнерній документації не надав усії відповідних документів, а саме порівняльну характеристику товару яку пропонує. Тому прошу дискваліфікувати ТОВ "СВІКОМ" з закупівлі UA-2019-10-23-002345-b, таку яка задовільняє усіх вимог.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "СВІКОМ" у своїй детнерній документації не надав усії відповідних документів, а саме порівняльну характеристику товару яку пропонує. Тому прошу дискваліфікувати ТОВ "СВІКОМ" з закупівлі UA-2019-10-23-002345-b, таку яка задовільняє усіх вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 12:12
Тендерна пропозиція ТОВ”Свіком” (ЄДРПОУ 37167117) була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно протоколу засідання тендерного комітету Запорізького апеляційного суду щодо розгляду та прийняття рішення щодо тендерної пропозиції учасника №57 від 11.11.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002345-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 11 листопада 2019 12:11
НЕ відповідність вимогам ТД
Відповідно до вимог Тендерної документації, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (окрім учасників-нерезидентів). Однак учасником "ТОВ "ВКФ "ВВ"" порушина дана вимога. Зважаючи на вищевикладене, просимо дискваліфікувати учасника "ТОВ "ВКФ "ВВ"", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2019 16:30
Тендерна пропозиція ТОВ”ВКФ”ВВ” (ЄДРПОУ 14236166) була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно протоколу засідання тендерного комітету Запорізького апеляційного суду щодо розгляду та прийняття рішення щодо тендерної пропозиції учасника №58 від 11.11.2019р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
109 428,90
UAH з ПДВ
|
107 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
107 720,34
UAH з ПДВ
|
107 720,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
113 760,12
UAH з ПДВ
|
113 760,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 листопада 2019 10:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі