Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем (Послуги зі створення, технічної підтримки та забезпечення функціонування сенсорної мережі збору даних радіовипромінювання радіоелектронних засобів та випромінюючих пристроїв (ІІ черга))
72240000-9 Systems analysis and programming services (Services for creation, technical support and support of operations of the Sensor Network to collect data of emission generated by radio electronic equipment and radiating devices (stage II))
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002071-b 76bc8c523b32449d97bc495ed90ac0fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Сунко

+380444228075 sunko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Юрій Віталійович Сунко
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кузміч Андрій Петрович
+380444228107
kuzmich@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Yurii Vitaliiovych Sunko
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Кузміч Андрій Петрович
+380444228107
kuzmich@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 17:30
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:39
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2019 15:01
Enquiries until: 14 листопада 2019 17:30
Complaints submission until: до 20 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2019 17:30

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення, технічної підтримки та забезпечення функціонування сенсорної мережі збору даних радіовипромінювання радіоелектронних засобів та випромінюючих пристроїв (ІІ черга) (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Services for creation, technical support and support of operations of the Sensor Network to collect data of emission generated by radio electronic equipment and radiating devices (stage II)
CPV: 72240000-9
Період постачання: з 30 грудня 2019 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 50
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 4 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 5 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 2 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 3 до ТД_Проект договору.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 1 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 6 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
Додаток 7 до ТД.docx
23 жовтня 2019 15:01
ТД _Сенсорні мережі_ІІ.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 грудня 2019
UA-2019-10-23-002071-b76bc8c523b32449d97bc495ed90ac0fc
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "УНІКОММ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 листопада 2019 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:42
Гарантія_1076.rar
22 листопада 2019 13:42
Ліцензія.rar
22 листопада 2019 13:42
5.2 Договір 1 - Додатки.pdf
22 листопада 2019 13:42
5.1 Договір 1.pdf
22 листопада 2019 13:42
Свідоцтво.rar
22 листопада 2019 13:42
Страхова гарантія.pdf
22 листопада 2019 13:42
6. Договір 2.pdf

Документи

24 листопада 2019 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:14
61 Банкомзвязок p7s.rar
22 листопада 2019 14:14
08 Відгук-рекомендація.pdf
22 листопада 2019 14:14
07 Аналогічний договір-2.pdf
22 листопада 2019 14:14
06 Аналогічний договір-1.pdf
22 листопада 2019 14:14
05 Дозвіл виробника ПЗ.pdf
22 листопада 2019 14:14
02 Довіреність №76.pdf
22 листопада 2019 14:14
03 Технічна частина.pdf

Документи

24 листопада 2019 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 грудня 2019 11:56
Довідка ГУ ДПС.png
19 грудня 2019 11:56
Довідка МВС.png
22 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:27
Ліцензія завірена копія.zip
22 листопада 2019 18:27
Гарантия 14846.zip
22 листопада 2019 18:27
Проект договору_Згода.pdf
22 листопада 2019 18:27
Повноваження директора.pdf
22 листопада 2019 18:27
Кваліфікація працівників.pdf
22 листопада 2019 18:27
Аналогічні договори_2.pdf
22 листопада 2019 18:27
Аналогічні договори_1.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:14
61 Банкомзвязок p7s.rar
22 листопада 2019 14:14
08 Відгук-рекомендація.pdf
22 листопада 2019 14:14
07 Аналогічний договір-2.pdf
22 листопада 2019 14:14
06 Аналогічний договір-1.pdf
22 листопада 2019 14:14
05 Дозвіл виробника ПЗ.pdf
22 листопада 2019 14:14
02 Довіреність №76.pdf
22 листопада 2019 14:14
03 Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:42
Гарантія_1076.rar
22 листопада 2019 13:42
Ліцензія.rar
22 листопада 2019 13:42
5.2 Договір 1 - Додатки.pdf
22 листопада 2019 13:42
5.1 Договір 1.pdf
22 листопада 2019 13:42
Свідоцтво.rar
22 листопада 2019 13:42
Страхова гарантія.pdf
22 листопада 2019 13:42
6. Договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ТОВ "УНІКОММ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІКОММ" 48 499 000,00
UAH з ПДВ
46 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" 49 100 000,00
UAH з ПДВ
46 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 49 400 000,00
UAH з ПДВ
46 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 11:56
Довідка ГУ ДПС.png
19 грудня 2019 11:56
Довідка МВС.png
22 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:27
Ліцензія завірена копія.zip
22 листопада 2019 18:27
Гарантия 14846.zip
22 листопада 2019 18:27
Проект договору_Згода.pdf
22 листопада 2019 18:27
Повноваження директора.pdf
22 листопада 2019 18:27
Кваліфікація працівників.pdf
22 листопада 2019 18:27
Аналогічні договори_2.pdf
22 листопада 2019 18:27
Аналогічні договори_1.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:14
61 Банкомзвязок p7s.rar
22 листопада 2019 14:14
08 Відгук-рекомендація.pdf
22 листопада 2019 14:14
07 Аналогічний договір-2.pdf
22 листопада 2019 14:14
06 Аналогічний договір-1.pdf
22 листопада 2019 14:14
05 Дозвіл виробника ПЗ.pdf
22 листопада 2019 14:14
02 Довіреність №76.pdf
22 листопада 2019 14:14
03 Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:42
Гарантія_1076.rar
22 листопада 2019 13:42
Ліцензія.rar
22 листопада 2019 13:42
5.2 Договір 1 - Додатки.pdf
22 листопада 2019 13:42
5.1 Договір 1.pdf
22 листопада 2019 13:42
Свідоцтво.rar
22 листопада 2019 13:42
Страхова гарантія.pdf
22 листопада 2019 13:42
6. Договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІКОММ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІКОММ"
#33744315
Переможець 46 499 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІКОММ"
#33744315
46 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:55
Звіт про виконання договору №472.pdf укладений
03 березня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 16:07
ДУ№7_Дог№472_УНІКОММ.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 16:05
ДУ№6_Дог№472_УНІКОММ.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:57
ДУ№5_Дог№472_УНІКОММ.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:34
ДУ№4_Дог№472_УНІКОММ.PDF зміни до договору
22 липня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 11:36
ДУ№3_Дог№472_УНІКОММ.PDF зміни до договору
09 липня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 10:25
ДУ №2_ Дог№472_УНІККОМ.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:50
ДУ№1_Дог№472_УНІКОММ.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:18
Дог№472_УНІКОММ.pdf укладений
27 грудня 2019 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): га) (далі - Договір) про наступне: Керуючись п.13.3 Договору та відповідно до п.п.З ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» СТОРОНИ дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: 1. Викласти пункт 4.1.1 Договору в наступній редакції: “4.1.1 оплата (авансування) в розмірі до 50 (п’ятдесяти) % ціни Етапу 1 Специфікації (Додаток 3 до Договору) протягом 180 днів після підписання даного Договору СТОРОНАМИ згідно з виставленим ВИКОНАВЦЕМ рахунком на оплату.”.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.13.3 Договору та відповідно до п.п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» СТОРОНИ дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 1). 2. Інші умови Договору, не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 4.1.1 пункту 4.1 Договору, викласти в новій редакції: «4.1.1 оплата (авансування) в розмірі до 50 (п'ятдесяти) % ціни Етапу 1 Специфікації (Додаток 3 до Договору) протягом 240 днів після підписання даного Договору СТОРОНАМИ згідно з виставленим ВИКОНАВЦЕМ рахунку на оплату.» 2. Доповнити п.4.1 Договору новим підпунктом 4.1.4: «4.1.4. вартість Етапу 1 (його частини), зазначеного у Специфікації (Додаток 3 до Договору), може бути скорегована у випадку, якщо відбулось збільшення або зменшення поточного курсу гривні, встановленого Національним банком України (далі - НБУ) по відношенню до Євро більш ніж на 5% порівняно з встановленим НБУ курсом гривні по відношенню до Євро на момент підписання Договору. При цьому, перерахування ціни за одиницю/партію Товару оформлюється підписанням додаткової угоди. Перерахунок здійснюється із застосуванням офіційного курсу гривні, встановленим НБУ по відношенню до Євро. Вказаний перерахунок ціни за одиницю/партію Товару здійснюється за наступною формулою: Ціна 2 = (Курс 2/ Курс 1) * Ціну 1, де: Ціна 2 - змінена ціна товару, що підлягає оплаті; Ціна 1 - ціна імпортоної складової в Договорі; Курс 2 - курс іноземної валюти щодо гривні на дату поставки Товару; Курс 1 - курс іноземної валюти щодо гривні на дату укладення Договору.»
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 4.1.4 пункту 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1.4. вартість Етапу 1 (його частини), зазначеного у Специфікації (Додаток 3 до Договору), може бути скорегована у випадку, якщо відбулось збільшення або зменшення поточного курсу гривні, встановленого Національним банком України (далі - НБУ) по відношенню до Євро більш ніж на 5% порівняно з встановленим НБУ курсом гривні по відношенню до Свро на момент підписання Договору. При цьому, перерахування ціни за одиницю/партію Товару оформлюється підписанням додаткової угоди. Перерахунок здійснюється із застосуванням офіційного курсу гривні, встановленим НБУ по відношенню до Євро. Вказаний перерахунок ціни за одиницю/партію Товару здійснюється за наступною формулою: Ціна 2 = (курс 2 / курс 1) * ціну 1, де: Ціна 2 - змінена ціна товару, що підлягає оплаті; Ціна 1 - ціна імпортованої складової в Договорі; Курс 2 - курс іноземної валюти щодо гривні на останню дату ввезення товару на митну територію України; Курс 1 - курс іноземної валюти щодо гривні на дату укладення Договору.». 2. На підставі підпункту 4.1.4 пункту 4.1 Договору в редакції цієї Додаткової угоди. Сторони дійшли спільно згоди зробити відповідний перерахунок вартості Етапу 1 (його частини), а саме: Ціна 2 = (29,167600/25,808517)* 15 000 000,00 = 16 952 310 (шістнадцять мільйонів дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі триста десять) грн, 74 коп., в тому числі ПДВ 2 825 385 (два мільйони вісімсот двадцять п’ять тисяч триста вісімдесят п'ять) грн., 12 коп. 3. З урахуванням перерахунку вартості Етапу 1 (його частини) викласти п. 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна даного Договору становить 48 451310 (сорок вісім мільйонів чотириста п’ятдесят одна тисяча триста десять) грн. 74 коп., у тому числі ПДВ - 8 075 218 (вісім мільйонів сімдесят п’ять тисяч двісті вісімнадцять) грн. 46 коп. та деталізована в Специфікації (Додаток 3 до Договору).» 4. Викласти Специфікацію Додаток № 3 до Договору у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 1
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти підпункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1 В рамках виконання умов Договору, ВИКОНАВЕЦЬ повинен надати ЗАМОВНИКУ Послуги у відповідності до Технічних вимог (Додаток І до Договору) у термін - з дати підписання Договору до 28.02.2021 року та у відповідності до Календарного плану (Додаток 2 до Договору).» 2. Викласти підпункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1 Договір набирає чинності з дати його підписання СТОРОНАМИ та скріплення печатками (за наявності) і діє до 28.02.2021 року, але у будь якому випадку до повного виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань по ньому »
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.1.3. Додатку 1 до Договору в наступній редакції: “3.1.3. Проведення моделювання сегментів сенсорної мережі в містах України, які наведені у Додатку 1 до Технічних вимог”. 2. Викласти Додаток 1 до Технічних вимог в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 1). 3. Викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: 4. «3.1. Ціна даного Договору становить 48 451 310 (сорок вісім мільйонів чотириста п’ятдесят одна тисяча тристадесять) грн. 74 коп., у тому числі ПДВ - 7 433 750 (сім мільйонів чотириста тридцять три тисячі сімсот п'ятдесят) грн. 40 коп. та деталізована в Специфікації (Додаток 3 до Договору).» 5. Викласти Специфікація Додаток 3 до Договору № 472 від 27.12.2019 в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток 2). 6. Інші умови Договору, не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними. 7. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і вступає в дію з дати її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «12.2. Терміни та визначення: 12.2.1. Відмова (Malfunction) - будь яка подія, яка є частиною стандартних операцій надання послуги. 12.2.2. Інцидент (Accident) - будь-яка подія (аварія), яка не є частиною стандартних операцій надання послуги, яка може призвести або призвела до порушення або зниження рівня якості послуги. 12.2.3. Заявка (Inguiry) - запит про надання консультації чи інформації, який не стосується збою працездатності CM. 12.2.4. Запит (Request for Changes) - заявка на зміну налашту вань CM. режимів її функціонування, додавання, модифікацію або видалення прийнятого або підтриму ваного програмного забезпечення або його зміну. 12.2.5. Ескалація - процедура передачі запиту або інциденту, у випадку його не вирішення ВИКОНАВЦЕМ. Ескалація інциденту може відбуватися у випадках використання ВИКОНАВЦЕМ послуг третіх сторін при наданні послуг ЗАМОВНИКУ. 12.2.6. Час реагування - час необхідний ВИКОНАВЦЮ для класифікації події (інциденту, відмови або запит} ), визначення шляхів її усунення або ескалації та інформування ЗАМОВНИКА. 12.2.7. Час відновлення - час необхідний ВИКОНАВЦЮ для вирішення запиту, усунення події (інциденту), у тому числі з урахуванням ескалації інциденту та відповідного інформування ЗАМОВНИКА. 12.2.8. Час виконання - сума часу реакції та часу відновлення. 12.3. Рівень якості послуги, порядок та умови її надання: 12.3.1. Послуга надасться в умовах роботи СМ в насту пних режимах: - робочий режим: - режим регламентного обслуговування: - аварійний режим. 12.3.2. Рівень якості послуги в робочому режимі: - програмне та технічне забезпечення серверного обладнання забезпечують можливість цілодобового функціонування СМ; безвідмовно функціонує загальносистемне. прикладне та спеціальне програмне забезпечення. 12.3.3. Робочий режим функціонування СМ передбачає доступність сервісу - 24x7 (двадцять чотири години сім днів на тиждень). 12.3.4. Рівень якості послуги в режимі регламентного обслуговування: виконуються профілактичні, регламентні заходи з обслуговування обладнання (засобів та пристроїв) СМ у порядку, що визначений експлуатаційною документацією; - здійснюється створення резервних копій баз даних та програмного забезпечення СМ, оновлення версій програмного забезпечення. 12.3.4.1. Режим регламентного обслуговування СМ застосовується у період найменшого навантаження на неї та передбачає виведення СМ із робочого режиму за погодженням із ЗАМОВНИКОМ. 12.3.5. Рівень якості послуги в аварійному режимі. 12.3.5.1. Аварійний режим вводиться при умові виникнення: інциденту (Аі)1 2 та'або події (Мі)', що пов'язані з відмовою однієї або одночасно декількох складових (компонентів), які впливають на функціональні можливості СМ в цілому. При цьому, інцидент вимагає його ескалації третій стороні. 1 А і можуть бути події, які не залежать від ВІКОНАВЦЯ та пов 'язані з аварією в електромережі постачальника електроенергії для В К (ЦКУ), не наданням Оператором телекомунікація (постачальником послуг доступу до Іитернету) послуг(и) передачі даних, недоступністю для контролю та управління обладнання ВК в наслідок аварійної ситуації в приміщенні орендодавця, та інше. 2 М, є збій спеціального програмного забезпечення сервера агрегації ВК (ЦКУ). непрацездатність технічних засобів телекомунікаціїі В К (ЦКУ). інциденту (А2)3 та/або події (М2)4, що пов'язана з відмовою складової, яка впливає на застосовність одного сенсорного комплексу та не впливає на режими функціонування СМ. При цьому, інцидент вимагає його ескалації третій стороні. 12.3.5.2. Час виконання інцидені ів та подій: - для Лі — 12 годин. При цьому, А| може бути збільшений на час відновлення, який необхідний третій стороні та залежить від обсягів пошкоджень, які потребують усунення або часу впливу непереборної сили; - для А2 - 12 годин; - для М| - 4 години; - для М2 - 4 г одини. 12.3.5.3. У разі виявлення ознак, що свідчать про можливість переходу СМ в аварійний режим роботи. ВИКОІІАВЕЦЬ повинен вжити заходів з метою: - штатного завершення роботи програмних компонентів СМ із збереженням даних; - виконання резервного копіювання бази даних; - інформування ЗАМОВНИКА про необхідність термінового штатного завершення режимів функціонування СМ; - за потреби, тимчасового відключення віддаленого доступу користувачів ЗАМОВІ ПІКА до СМ. 12.3.6. Графік доступності ВИКОНАВЦЯ для підтримки (консультації) користувачів ЗАМОВНИКА - 8 (вісім) годин на день, в робочі дні ЗАМОВНИКА з 08:40 до 17:40 з перервою на обід. 12.3.7. Вимоги до якості підтримки користувачів: - час реакції (не більше) - ЗО хв.; - час відновлення (не більше) - 360 хв. 12.3.8. Підтримка корисгувачів ЗАМОВНИКА здійснюється з використанням: - телефонного зв'язку: +38 (044) 300 03 65; електронної пошти: suport@unicomm.com.ua. 12.3.9. Зміни конфігурації СМ здійснюється по запиту ЗАМОВНИКА. Запит складається письмово, підписується директором департаменту ІТ ЗАМОВНИКА та направляється на поштову адресу, вказану в Договорі або на адресу електронної пошти office@unicomm.com.ua. 12.3.10. Перелік посадових осіб ЗАМОВНИКА, які мають повноваження направляти заявки на зміну режимів функціонування СМ, ЗАМОВНИК доводить до ВИКОНАВЦЯ окремим листом. 3 А і мож ут ь бути п о д ії які не залеж ить від ВІК О НА ВЦ Я та по в'яза н і з а ва р іа о в електромережі постачальника електроенергії для СК, не наданням Оператором телекомунікаціїі (постачальником послуг доступу до Інтернету) послуги передачі даних між' СК та ВК. 4 М 2 с недоступність С К в наслідок механічного пошкодж ення л ін ії зв'я зк у "остання м и л я " між СК та активним обладнанням Оператора телекомунікації!, збій у налаштуваннях маршрутизатора СК, пошкодження А ФУ СК та інше. 12.3.11. Показник надійності С'М на період дослідної експлуатації повинен бути не менше 80 % робочого часу функціонування СМ за звітний період. Враховуючі те, що умовами Договору не передбачений запас (резерв) складових для заміни тих, що вийшли з ладу та на період ремонту, показник надійності розраховується для наявного та справного обладнання.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 499 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 749 833,33 UAH)