Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4 та конверти немарковані
Очікувана вартість
476 130,00 UAH
UA-2019-10-23-002027-c 7cd9d4259f044d40ac2dd64e2c747231
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давиденко Ірина Олександрівна

+380567428557 315b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Вебсайт: http://dkzr.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Давиденко Ірина Олександрівна
+380567428557
315b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 19:05
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 19:05
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:05
Очікувана вартість: 476 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 380,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35955 од
Папір офісний А-4 та конверти немарковані (Джерело фінансування: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Олександра Поля, буд. 2, та адреси розташування структурних підрозділів Замовника згідно з Додатком № 3 до Тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:32
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 17:31
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення!
1) Рішенням тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 147 до тендерної документації по предмету закупівлі: Папір офісний А-4 та конверти немарковані за кодом згідно з ДК 021:2015 – 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне, були внесені зміни, зокрема в уточнення технічних характеристик Паперу офісного А-4 (щільність 80±3 г/м2).»
2) Однією з головних технічних характеристик паперу є його білизна. Вимірюється вона в одиницях CIE за назвою французького інституту фотометрії – Comision Internationale de LEclairage, вимоги до білизни встановлені на рівні CIE 150±3 % або вище. Яскравість є аналогічним параметром, а отже Замовник не вбачає за необхідне окремо його встановлювати. Зазвичай білизна на рівні 150±3 % CIE є аналогом яскравості 95 %.
3) Щодо непрозорості у % по ISO2471 і товщини у мм по ISO534 Замовником жодних обмежень не встановлено.
Папір формату А-4, класу «С» - найпоширеніший товар на ринку через доступність ціни і відповідає основним показникам масового використання, для застосування в офісах, державних установах. Для недопущення дискримінації між учасниками були обрані перелічені в тендерній документації технічні характеристики Товару, під які підходить паперова продукція багатьох виробників паперу у світі. Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по предмету: Папір офісний А-4 та конверти немарковані за кодом згідно з ДК 021:2015 – 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (оголошення UA-2019-10-23-002027-c) у Замовника відсутні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-002027-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:18
необхідність внесення змін до технічних вимог
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2019-10-23-002027-c на закупівлю ДК 021:2015 – 30197630-1 Папір офісний А-4 та конверти немарковані, де Замовником виступає Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2019-10-23-002027-c нами було встановлено, що технічні вимоги до параметру щільності паперу офісного А4 були встановлені для марок паперу, які виробляються тільки одним виробником – компанією Стора Енсо. Будь-які інші сертифікати якості на торгівельні марки інших виробників містять в собі посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати параметру щільності – 80г/м2, бо цей показник в сертифікатах різних виробників визначає технологічний допуск - 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536). Надати аналог згідно встановлених Вами параметрів – неможливо.
Просимо Вас внести зміни до технічних вимог щодо показнику щільності Паперу А4 і викласти його в наступній редакції: щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2019 18:24
Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, подану через електронну систему закупівель 24.10.2019 рок, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону рішенням тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 147 до тендерної документації по предмету закупівлі: Папір офісний А-4 та конверти немарковані за кодом згідно з ДК 021:2015 – 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне,
були внесені зміни, зокрема в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002027-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 листопада 2019 13:05
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-23-002027-c (Папір офісний А-4 та конверти немарковані), який проходив 11.11.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що пропозиція учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №2 до Тендерної документації. А саме Замовник вимагає Конверт немаркований, С4 (0+0) зі щільністю 80 (+/-3) г/м2, а ТОВ "Аверс Канцелярія" надає Сертифікат якості Вих.№8 від 10.01.2019р. на конверт С4, де щільність становить 90 г/м2, що не відповідає встановленим вимогам.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.6. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 21:12
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення, але повідомляємо про те, що підстави для відхилення пропозиції учасника-переможця ТОВ "Аверс Канцелярія" за предметом закупівлі: Папір офісний А-4 та конверти немарковані за кодом згідно з ДК 021:2015 –30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне, як такої, що не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації, у Замовника відсутні. Це обгрунтовується наступним.
Щільність паперу - це характеристика, яка вимірюється в грамах на метр паперу. Чим вище щільність поліграфічного паперу, тим товщі, жорсткіше і довговічніше цей матеріал і відповідно вироби з нього. Конверти з паперу щільністю 80 (+/-3) г/м2 були обрані Замовником через доступність ціни. Чим вище щільність паперу з якого зроблені конверти, тим вище їх ціна. При цьому конверти з паперу щільністю 90 г/м2 є більш міцні, ніж конверти, зроблені з паперу щільністю 80 (+/-3) г/м2, а отже ТОВ «Аверс Канцелярія» запропонував товар, із кращими технічними характеристиками, ніж вимагались Замовником. Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить примітку про те, що «технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими», а от же кращими вони можуть бути. Окрім того цінова пропозиція ТОВ «Аверс Канцелярія» за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною.

Документи

28 жовтня 2019 18:24
Додаток до протоколу.PDF

Документи подані скаржником

Документи

20 листопада 2019 21:12
Додаток.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 350 553,90
UAH з ПДВ
338 792,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 399 714,90
UAH з ПДВ
339 935,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:19
Пропозиція оновлена .pdf
18 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:38
Довідка_19317618870200845031.pdf
18 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:17
Довідки.pdf
12 листопада 2019 12:07
Електронний підпис
12 листопада 2019 12:06
Пропозиція оновлена.pdf
08 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:58
Сертифікати.pdf
08 листопада 2019 15:58
Кваліфікаційний критерій.pdf
08 листопада 2019 15:58
Документи.pdf
08 листопада 2019 15:58
Установчі документи.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 16:49
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:49
Документи частина 3.rar
08 листопада 2019 16:49
Документи частина 2.pdf
08 листопада 2019 16:49
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 338 792,70
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
338 792,70
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2019 14:52
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
22 листопада 2019 14:52
Протокол