Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання різне, 3 лота
Medical equipment different, 3 lots
Очікувана вартість
8 965 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002015-c 8ec29ac261c14246a4bdd0d8473415ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 8 965 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 23 жовтня 2019 18:41
Enquiries until: 26 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 02 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 8 965 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2019 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

28 листопада 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:51
Внесення змін 1.pdf
28 листопада 2019 17:51
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
23 жовтня 2019 18:41
Оголошення про заплановану закупівлю.PDF
28 листопада 2019 17:51
ТД обладнання різне зміни 1.pdf
23 жовтня 2019 18:41
ТД_обладнання_різне.PDF
23 жовтня 2019 18:41
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
23 жовтня 2019 18:41
Додаток 4 (Проект договору).pdf
23 жовтня 2019 18:41
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
23 жовтня 2019 18:41
Додаток 2 (Технічні_вимоги).PDF
23 жовтня 2019 18:41
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:28
Вимога на умови закупівлі
23.10.2019 Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання різне, 3 лота”. Ознайомившись з тендерною документацією нами були виявлені вимоги, які обмежують конкуренцію, дискримінують та порушують права учасників закупівлі, оскільки ці вимоги не дають змогу прийняти участь у закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ЛОТ 2 - Предметом закупівлі за даним лотом є “Апарат для забору і помішування крові — 5 од.” У Додатку 2 до Тендерної документації за Лотом 2 міститься вимога до Апарату, яка обмежує конкуренцію: “9. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України наявні Апарати для забору крові і помішування крові, які замість порту для Ethernet-підключення підключаються до комп'ютерної мережі за допомогою Wi-Fi. Порт для Ethernet-підключення, в сукупності з усіма іншими функціями, наявний лише в апараті T-RAC II (виробник Terumo BCT), який має дистриб'ютора в Україні. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Ця вимога не є визначальною для такого типу обладнання. Встановлений Законом принцип максимальної економії та ефективності вимагає від Замовника визначати у Тендерній документації такі технічні вимоги до товару, які є об'єктивно необхідними для ефективного виконання Замовником певних функцій і які, будучи достатніми для забезпечення такої ефективності, не обмежують невиправдано доступ інших взаємозамінних товарів і тим самим забезпечують найбільшу можливу кількість учасників (пропозицій) та конкуренції між ними під час процедури закупівлі, відповідно, найбільший рівень економії завдяки такому рівню конкуренції. Таким чином, вимога “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінуючою по відношенню до учасників закупівлі, які можуть запропонувати обладнання інших виробників. Наприклад, апарат виробника Centron Corporation, який відповідає всім умовам тендерної документації до Лоту 2, окрім наявності порту для Ethernet-підключення. Апарат обладнаний модулем Wi-Fi, який дозволяє під'єднуватись до комп'ютерної мережі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 4 ст. 22, ч. 1 та ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” з вимог до Лоту 2 Апарат для забору і помішування крові — 5 од., або передбачити можливість запропонувати товар з підключенням через Wi-Fi замість Ethernet-підключення.

Звертаю увагу, що з аналогічних обставин АМКУ вже приймав рішення на користь скаржника, яким зобов'язав Замовника (КМДА) усунути порушення та внести зміни до тендерної документації (рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р.).
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9062-р/пк-пз, рішенням тендерного комітету КМДА від 26.07.2019 внесено зміни до тендерної
документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного
призначення різні (медичне обладнання різне, 21 лот), ідентифікатор UA-2019-05-16-
003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.), виключивши вимогу “11. Наявність порту для Ethernet-підключення”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 14:18
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.12.2013 № 1093 «Про затвердження Інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові» вміст контейнера для заготівлі крові відразу після початку кроводачі необхідно перемішувати через рівні проміжки часу впродовж усієї кроводачі.
Особливу увагу потрібно звернути на таке:
- кров повинна надходити в контейнер безперервно;
- взяття однієї дози цільної крові не повинно тривати довше 10 хвилин;
- якщо тривалість току крові перевищує 12 хвилин, то цю кров не можна використовувати для отримання тромбоцитів;
- якщо тривалість току крові перевищує 15 хвилин, то отриману з цієї дози крові плазму не можна використовувати для переливання реципієнтові чи для отримання факторів згортання крові.
Перевищення часу кроводачі повинно фіксуватися, а заготовлена при цьому кров для трансфузій не використовується.
Для ідентифікації компонентів крові, технологічних процесів при її переробці та лабораторному обстеженні рекомендується застосування штрих-кодування та інформаційних технологій.
Для забезпечення належного контролю якості заготовленої донорської крові, ідентифікації місця забору крові, часу забору та іншої інформації необхідно провести автоматизацію за допомогою програмного забезпечення.
В закладі, який отримає зазначене обладнання, наявна локальна мережа зі швидкістю 1 Гбайт/сек. та відповідне програмне забезпечення.
В програмному забезпеченні містяться персональні дані донора, які не підлягають розголошенню та повинні бути максимально захищені. Доступ до серверу є цілком обмеженим.
Щодо роботи за допомогою WI-FI мережі пояснюємо наступне:
- велике значення на якість зв’язку надає навколишнє середовище, особливо повільно працює технологія поблизу електромагнітних хвиль. Незважаючи на всі заходи стандартизації, деякі пристрої від різних виробників все ж мають неповну сумісність з мережею, це також впливає на швидкість зв’язку та передачі даних;
- зазвичай маршрутизатор WI-FI має радіус близько 45 метрів в приміщенні, а ззовні – 450 метрів. Якщо в одному будинку, на одній території працюють досить багато WI-FI точок, то вони можуть заважати одна одній, що позначається на якості з’єднання;
- на реальну швидкість мережі можуть впливати різні фізичні об’єкти (стіни, меблі тощо). Крім того, при великій щільності точок доступу, можливі перешкоди в роботі;
- існує небезпека злому мережі, особливо при недосконалому протоколі шифрування. Ще один недолік - більш високе енергоспоживання;
- максимальна швидкість передачі даних WI-FI мережі - до 600 Мбіт/с (за умови щорічної оплати за дану швидкість мережі, що становить до 3000 грн/міс.), але при великій кількості користувачів швидкість передачі даних зменшується, передача даних здійснюється некоректно, можливо не в повному обсязі.
Для стандартизації процесів заготівлі, полегшення роботи персоналу та забезпечення контролю якості заготовленої донорської крові наявність інтернет підключення є обов’язковим.
Розгорнути Згорнути
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТАМЕД", Код ЄДРПОУ:42268028
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:22
Щодо поділу закупівлі
23 жовтня 2019 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:331900000 – 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (НК 024:2019:58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії), ідентифікатор закупівлі: UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с., закпівля лотами, лотів три.
Уважно ознайомившись з історією проведення попередніх торгів UA-2019-05-16- 003556-a, які були оголошені ще в травні 2019 року, (до складу яких входила і позиція: Апарат для збору та помішування крові і Сепаратор клітин крові (лот № 1 закупівля UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с), але закупівля даного медичного обладнання не відбулась, вважаємо що об’єднання даної позиції та Сепаратора клітин крові в одну закупівлю призведе до того, що жодна із позиції не буде поставлена кінцевому одержувачу, а це лікарні, що підпорядковані Київській міській раді, а отже сотні пацієнтів не отримають належної медичної допомоги.
Вважаємо що роз’єднання даних позицій в окремі закупівлі, призведе лише до того, що буде в повному обсязі виконані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме при проведенні окремих закупівель буде дотримано принцип максимальної ефективності та економії.
З огляду на вище викладене просимо вас все ж таки, виокремити Лот № 2 у окрему закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 14:27
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Абзацом чотири розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, передбачено, що «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.».
Розгорнути Згорнути
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:37568587
Дата подання: 29 жовтня 2019 17:21
Внесення змін до Медико-технічних вимог
23 жовтня 2019 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:331900000 – 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (НК 024:2019:58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії), ідентифікатор закупівлі: UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с., закпівля лотами, лотів три.
Уважно озайомившись з тендерною документацією по Лоту №1, а саме з медико – технічними вимогами, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до Протколу № 327 від 03 вересня 2019 року, засідання тендерного комітету Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент), закупівля UA-2019-05-16 - 003556-a, Замовником було визначено, що у складі тендерних пропозиції учасників закупівлі UA-2019-05-16- 003556-a, по жодному із запропонованих сепараторів клітин крові, була відсутня інформація, що підтверджує наявність в апараті функції збору лімфоцитів.
Позиція Замовника була підтримана колегію з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, у рішенні No 13689-р/пк-пз від 25.09.2019.
З огляду на вищевикладене, беручи до уваги Проткол № 327 від 03 вересня 2019 року засідання тендерного комітету Департаменту, в якому чітко визначено, що на думку тендерного комітету жодний із запропонованих апаратів не має можливості здійснювати збір лімфоцитів, враховуючи принципи закупівлі, що визначені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо за доцільне вимагати від Замовника, внести зміни до Додатку № 2 (Технічні вимоги) п. 3 Медико – технічних вимог шляхом видалення вимоги про наявність терапевтичної процедури збір лімфоцитів, оскільки Замовником, ця вимога трактується, як вбудована функція у аппарат, а не можливість саме здійснення даної терапевтичної процедури на базі іншого протоколу.
У разі не внесення змін до тендерної документації, будемо змушені вернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 16:59
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Розгорнути Згорнути
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 11 листопада 2019 17:05
усунення порушень
Вивчаючи умови ТД до Лоту 1, ТОВ «ДІАВІТА», як потенційний учасник торгів, можемо запропонувати товар, згідно Специфікації предмета закупівлі – сепаратор клітин крові виробництва Fresenius Kabi AG. Проте в ТД виявлено вимоги до товару, що є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ДІАВІТА». Задля забезпечення максимальної прозорості та здорової конкуренції через залучення більшої кількості учасників ринку, а також для дотримання підходу відповідності в сукупності всім кількісним, якісним та технічним параметрам предмету закупівлі товару щонайменше двох виробників, пропонуємо внести зміни до Додатку 2 ТД в редакції, що додається.
У випадку ігнорування або невнесення змін до ТД для відповідності всі вимогам щойнаменше двох виробників, ТОВ «ДІАВІТА» як потенційний учасник змушений буде звернутись до Органу оскарження за захистом порушеного права з метою зобов’язати замовника привести ТД у відповідність до вимог чинного законодавства в примусовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 16:54
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 14:28
Внесення змін 3.pdf
28 жовтня 2019 14:28
рішення від 08.07.2019 № 9062.pdf

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 17:05
вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-23-002015-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 05 листопада 2019 09:56
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА на дискримінуючи та обмежуючи вимоги тендерної документації 23.10.2019 Замовник оголосив закупівлю “33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 3 лота)» . Ознайомившись з тендерною документацією, нами були виявлені вимоги, які обмежують конкуренцію, дискримінують учасників закупівлі та порушують права ТОВ “Ледум”, оскільки ці вимоги не дають змогу ТОВ “Ледум” прийняти участь у закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ЛОТ 2 - Предметом закупівлі є “Апарат для забору і помішування крові — 5 од.” У Додатку 2 до Тендерної документації за Лотом 2 міститься вимога до Апарату, яка обмежує конкуренцію: “9. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України наявні Апарати для забору і помішування крові, які замість порту для Ethernet-підключення підключаються до комп'ютерної мережі за допомогою Wi-Fi. Порт для Ethernet-підключення, в сукупності з усіма іншими функціями, наявний лише в апараті T-RAC II (виробник Terumo BCT), який має дистриб'ютора в Україні. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Ця вимога не є визначальною для такого типу обладнання. Встановлений Законом принцип максимальної економії та ефективності вимагає від Замовника визначати у Тендерній документації такі технічні вимоги до товару, які є об'єктивно необхідними для ефективного виконання Замовником певних функцій і які, будучи достатніми для забезпечення такої ефективності, не обмежують невиправдано доступ інших взаємозамінних товарів і тим самим забезпечують найбільшу можливу кількість учасників (пропозицій) та конкуренції між ними під час процедури закупівлі, відповідно, найбільший рівень економії завдяки такому рівню конкуренції. Таким чином, вимога “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінуючою по відношенню до учасників закупівлі, які можуть запропонувати обладнання інших виробників, в тому числі ТОВ “Ледум”. ТОВ “Ледум” є дистриб'ютором та уповноваженим представником в Україні виробника Centron Corporation (Декларація відповідності № Д-0034:2018 з Додатком 1 додається) і може запропонувати Апарат для забору і помішування крові, а саме “Міксер для забору крові з реєстрацією даних СМ760” (інструкція додається), який відповідає всім умовам тендерної документації до Лоту 2, окрім наявності порту для Ethernet-підключення. Даний Апарат обладнаний модулем Wi-Fi, який дозволяє під'єднуватись до комп'ютерної мережі. Звертаю увагу, що з аналогічних обставин АМКУ вже приймав рішення на користь скаржника, яким зобов'язав Замовника (КМДА) усунути порушення та внести зміни до тендерної документації (рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р.). На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9062-р/пк-пз, рішенням тендерного комітету КМДА від 26.07.2019 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 21 лот), ідентифікатор UA-2019-05-16- 003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.), виключивши вимогу “11. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”: За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 5, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” Прошу: 1.Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі “33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 3 лота)». Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-002015-c. 2.Встановити порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-10-23-002015-c. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” з вимог до Лоту 2 “Апарат для забору крові і помішування крові — 5 од.”, або передбачити можливість запропонувати товар з підключенням через Wi-Fi замість Ethernet-підключення. Додатки: 1.Платіжне доручення; 2. Centron “Міксер для забору крові з реєстрацією даних СМ760” (інструкція). 3.Брошюра Апарат T-RAC II (виробник Terumo BCT). 4.Декларація відповідності № Д-0034:2018 з Додатком 1. 5. Рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р. 6.Зміни до тендерної документації ідентифікатор UA-2019-05-16- 003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2019 21:54
рішення від 08.11.2019 № 16300 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 21:54
рішення від 25.11.2019 № 17306.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 00:42
Номер скарги: UA-2019-10-23-002015-c.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 19 листопада 2019 16:13
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Технічні вимоги в чинній редакції, зазначені в Додатку 2 ТД, перешкоджають Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі. Зазначеним вимогам в сукупності не відповідає продукція щонайменше двох зареєстрованих в Україні виробників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2019 17:16
Рішення від 21.11.2019 № 17096 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 17:16
Рішення від 29.11.2019 № 17672.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 17:55

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 09:56
Скарга.pdf
05 листопада 2019 09:56
Centron_CM760_інструція(Лот2) .doc
05 листопада 2019 09:56
T_RACII_брошура(Лот2).pdf
05 листопада 2019 09:56
Внесення змін 3.pdf
05 листопада 2019 09:56
Платіжне доручення.pdf
05 листопада 2019 09:57
Декларація_Д-0034_2018.pdf
05 листопада 2019 09:57
ТД обладнання різне зміни 3.pdf
05 листопада 2019 09:57
рішення від 08.07.2019 № 9062.pdf

Документи подані замовником

18 листопада 2019 17:52
Лист 11165.pdf
18 листопада 2019 17:52
Відповідність_Додатку_2.PDF
18 листопада 2019 17:52
Delcon_додаток_declaration_2019_1.pdf
18 листопада 2019 17:52
Декларація HEMOMIX 3.pdf
18 листопада 2019 17:52
Інструкція HEMOMIX 3_Chemek_2018.pdf

Документи Органу Оскарження

29 листопада 2019 00:42
рішення від 25.11.2019 № 17306.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 16:13
Скарга

Документи подані замовником

22 листопада 2019 17:15
AMICUS 4.4 TPE OPS MANUAL VOLUME 4 RUSSIAN.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 1 Basics Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 2 Platelets Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 3 MNC Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
CompoSeal Mobilea IIV14_UA.pdf
22 листопада 2019 17:16
Лист виробника.pdf
22 листопада 2019 17:16
Таблиця_відповідності.PDF
22 листопада 2019 17:16
Лист 11398.pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Сепаратор клітин крові для забору гемопоетичних стовбурових клітин та інших компонентів крові (16901 Гематологічний сепаратор клітина / плазма) - 3 од.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 7 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 39 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 234000 UAH


Title: lot 1 - Separator of blood cells for the collection of hematopoietic stem cells and other components of blood (16901 Haematological separator, cell/plasma) - 3 units
Current status: Cancelled
Estimated total value: 7 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
лот 1 - Сепаратор клітин крові для забору гемопоетичних стовбурових клітин та інших компонентів крові (16901 Гематологічний сепаратор клітина / плазма) - 3 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16901 — Гематологічний сепаратор клітина / плазма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 1 - Separator of blood cells for the collection of hematopoietic stem cells and other components of blood (16901 Haematological separator, cell/plasma) - 3 units (source of procurement financing: local budget funds)
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:37568587
Дата подання: 29 жовтня 2019 17:21
Внесення змін до Медико-технічних вимог
23 жовтня 2019 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:331900000 – 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (НК 024:2019:58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії), ідентифікатор закупівлі: UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с., закпівля лотами, лотів три.
Уважно озайомившись з тендерною документацією по Лоту №1, а саме з медико – технічними вимогами, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до Протколу № 327 від 03 вересня 2019 року, засідання тендерного комітету Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент), закупівля UA-2019-05-16 - 003556-a, Замовником було визначено, що у складі тендерних пропозиції учасників закупівлі UA-2019-05-16- 003556-a, по жодному із запропонованих сепараторів клітин крові, була відсутня інформація, що підтверджує наявність в апараті функції збору лімфоцитів.
Позиція Замовника була підтримана колегію з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, у рішенні No 13689-р/пк-пз від 25.09.2019.
З огляду на вищевикладене, беручи до уваги Проткол № 327 від 03 вересня 2019 року засідання тендерного комітету Департаменту, в якому чітко визначено, що на думку тендерного комітету жодний із запропонованих апаратів не має можливості здійснювати збір лімфоцитів, враховуючи принципи закупівлі, що визначені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо за доцільне вимагати від Замовника, внести зміни до Додатку № 2 (Технічні вимоги) п. 3 Медико – технічних вимог шляхом видалення вимоги про наявність терапевтичної процедури збір лімфоцитів, оскільки Замовником, ця вимога трактується, як вбудована функція у аппарат, а не можливість саме здійснення даної терапевтичної процедури на базі іншого протоколу.
У разі не внесення змін до тендерної документації, будемо змушені вернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 16:59
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Розгорнути Згорнути
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-002015-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 11 листопада 2019 17:05
усунення порушень
Вивчаючи умови ТД до Лоту 1, ТОВ «ДІАВІТА», як потенційний учасник торгів, можемо запропонувати товар, згідно Специфікації предмета закупівлі – сепаратор клітин крові виробництва Fresenius Kabi AG. Проте в ТД виявлено вимоги до товару, що є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ДІАВІТА». Задля забезпечення максимальної прозорості та здорової конкуренції через залучення більшої кількості учасників ринку, а також для дотримання підходу відповідності в сукупності всім кількісним, якісним та технічним параметрам предмету закупівлі товару щонайменше двох виробників, пропонуємо внести зміни до Додатку 2 ТД в редакції, що додається.
У випадку ігнорування або невнесення змін до ТД для відповідності всі вимогам щойнаменше двох виробників, ТОВ «ДІАВІТА» як потенційний учасник змушений буде звернутись до Органу оскарження за захистом порушеного права з метою зобов’язати замовника привести ТД у відповідність до вимог чинного законодавства в примусовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 16:54
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 17:05
вимога

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-10-23-002015-c.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 19 листопада 2019 16:13
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Технічні вимоги в чинній редакції, зазначені в Додатку 2 ТД, перешкоджають Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі. Зазначеним вимогам в сукупності не відповідає продукція щонайменше двох зареєстрованих в Україні виробників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2019 17:16
Рішення від 21.11.2019 № 17096 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 17:16
Рішення від 29.11.2019 № 17672.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 17:55

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 16:13
Скарга

Документи подані замовником

22 листопада 2019 17:15
AMICUS 4.4 TPE OPS MANUAL VOLUME 4 RUSSIAN.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 1 Basics Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 2 Platelets Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
Amicus Ops Manual Volume 3 MNC Ukrainian.pdf
22 листопада 2019 17:15
CompoSeal Mobilea IIV14_UA.pdf
22 листопада 2019 17:16
Лист виробника.pdf
22 листопада 2019 17:16
Таблиця_відповідності.PDF
22 листопада 2019 17:16
Лист 11398.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 18:45
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі.
Дата відміни
09 грудня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій