Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові"
Очікувана вартість
2 565 717,60 UAH
UA-2019-10-23-001983-c 9774e20e8ca74706b8c73f5cb9b41a1c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:05
Очікувана вартість: 2 565 717,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові" (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Карпінського, 2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:58
ТД_додаток3.docx
23 жовтня 2019 17:58
ТД_додаток4.docx
23 жовтня 2019 17:58
ТД.docx
23 жовтня 2019 17:58
ТД_додаток2.docx
23 жовтня 2019 17:58
ТД_додаток1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-001983-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 22 листопада 2019 13:27
Щодо порушення замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно рішення тендерного комітету №4/201119 від 20. 11. 2019 р. учасника ТОВ Сомиг ЛТД було визначено переможцем закупівлі «Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-23-001983-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» в особі директора Шмігельської Наталії Ярославівни повідомляє, що тендерна пропозиція ТОВ Сомиг ЛТД не відповідає умовам тендерної документації.
Повідомленням про рішення визначити учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» переможцем торгів встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить різного роду формальні помилки. Проте, тендерним комітетом було упущено наступне: згідно п. 1.1.6. Тендерної документації, - інші терміни та поняття вживаються в цій Тендерній документації у значеннях, наведених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках; п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ Сомиг ЛТД надано файл з документом: «23_Довіреність_Підписання.pdf», згідно якого директор ТОВ «Сомиг ЛТД» уповноважений брати участь в процедурах закупівель робіт та послуг та представляти інтереси ТОВ «Сомиг ЛТД» при подачі та підписанні тендерної документації та договорів при здійсненні закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки процедура закупівлі «Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2019-10-23-001983-с, здійснюється в порядку, передбаченому Законом та є процедурою публічних закупівель у розумінні Закону. Отже, «Довіреність на участь у процедурах закупівель робіт та послуг» та «Довідка про повноваження», подані учасником не містять підтвердження повноважень В. П. Мястковського. Крім того жоден інший документ у складі тендерної пропозиції ТОВ «Сомиг ЛТД» не містять підтвердження повноважень директора підписувати документи, подані у складі тендерної пропозиції від імені Товариства.
Згідно з п. 3.1.4. тендерної документації: повноваження службової (посадової) особи учасника, яка підписує тендерну пропозицію та/або окремі документи тендерної пропозиції, повинні бути документально підтверджені відповідно до умов Тендерної документації. У разі якщо документ тендерної пропозиції підписаний або засвідчений службовою (посадовою) особою, повноваження якої не підтверджені відповідно до умов Тендерної документації, такий документ вважається не поданим учасником, а Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» в ч. 1 ст. 30 містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій. За наявності хоча б однієї з вказаних підстав, замовник має обов’язок відхилити пропозицію такого учасника.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» підлягає відхиленню згідно положень пунку 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2019 17:21
Відповідь на вимогу UA-2019-10-23-001983-c.a1 викладено у прикріпленому файлі.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000261 ● 4ae905be2f214266b161dc4852f4169a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-23-001983-c 23.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Затверджено рішенням тендерного комітету №5/161219 від 16.12.2019 року 10 грудня 2019 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) ДК 021:2015 39190000-0 Шпалери та інші настінні покриття (Ламінат), № UA-2019-10-02-000995-c. Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм Закону Замовником в тендерній документації (таблиця 3 Додатку 2) визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу, за наявності вказаної інформації у відкритому Єдиному державному реєстрі. У відповідь на висновок повідомляємо наступне: 1. Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, - тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України), як уповноважений органом, оприлюднено лист №3304-04/6186-06 від 12.02.2019 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» з наступною інформацією: «Відповідно до пункту 1 розділу III Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797 (далі - Положення), відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Пунктами 10-12 зазначеного розділу Положення передбачено, що інформаційна довідка з Реєстру (далі — довідка) — документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Довідка може бути сформована будь-яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі - ЕЦП). Довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в ЕЦП юридичної особи, шляхом пошуку в Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу. Отже, автоматизованими функціями Реєстру виключено будь-який корупційний ризик під час отримання учасниками публічних закупівель інформації з Реєстру та зведено до мінімуму безпосередній контакт учасників з чиновниками. Відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація: 1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення: прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення; 2) про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру: найменування; юридична адреса, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; склад корупційного правопорушення, у зв'язку із вчиненням якого застосовано заходи кримінально-правового характеру; вид застосованих заходів кримінально-правового характеру.» Зазначений вище лист не містить однозначної інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, а лише констатує наявність певної інформації, яка є відкритою для безоплатного цілодобового доступу через офіційний веб-сайт Національного агентства. Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затверджене рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166 також не містить інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним. Окрім цього, Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом формування інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 інформаційну довідку може сформувати лише відповідна особа, виключно щодо себе. Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом отримання витягу щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 передбачено виключний перелік підстав для отримання витягу, зокрема витяг може бути виданий на підставі: 1) письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством); 2) письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження; 3) письмового запиту фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе (додаток 3), до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, що перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку. Замовник не може перевірити щодо інформацію щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника шляхом перегляду інформації відкритої для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства, оскільки така перевірка потребує специфічного набору персональних даних особи, щодо якої проводиться перевірка, зокрема: про прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення. Під час проведення закупівель, із зазначеного вище набору персональних даних, замовник володіє лише інформацією про прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої необхідно провести перевірку інформації, що не дозволяє замовнику ототожнити отриману з реєстру інформацію з конкретною особою, щодо якої проводиться перевірка. Отримання додаткових персональних даних від особи, необхідних для проведення перевірки створює ризик отримання недостовірної інформації та не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». З підстав викладених вище, Національний університет «Львівська політехніка», заперечує щодо визначення вимоги щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що зазначена вимога включена до тендерної документації виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Описане у висновку порушення усунути неможливо, оскільки у відповідності з змістом статті 23 Закону зміни до тендерної документації можуть внесені до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, який закінчився 08 листопада 2019 08:00, а станом на 16.12.2019 року Замовником прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю "Капітальний ремонт лабораторії проектування і прототипування 3-D виробів навчального корпусу №1 Національного університету "Львівська політехніка" на вул. Карпінського, 2/4 в м. Львові" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-23-001983-c у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.

2019-12-16 16:45:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АМК Захід 2 219 000,00
UAH з ПДВ
2 048 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В.Ф.Ф. 2 300 323,00
UAH з ПДВ
2 048 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТІМ-БУД 2 475 717,00
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сомиг ЛТД 2 529 425,80
UAH з ПДВ
2 052 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 15:12
Технiчне_завдання.pdf
07 листопада 2019 15:12
Тендерна_пропозицiя.pdf
07 листопада 2019 15:12
Статут.pdf
07 листопада 2019 15:12
Проект_договору.pdf
07 листопада 2019 15:12
ПДВ_Витяг.jpg
07 листопада 2019 15:12
Ліцензія.pdf
07 листопада 2019 15:12
Лист_про_санкцii.pdf
07 листопада 2019 15:12
Лист_вiдгук.pdf
07 листопада 2019 15:12
Згода_з_умовами_договору.pdf
07 листопада 2019 15:12
Довiдка_Ст.17.pdf
07 листопада 2019 15:12
Довiдка_про_субпiдряд.pdf
07 листопада 2019 15:12
Довiдка_про_печатку.pdf
07 листопада 2019 15:12
Виконаний_договiр.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 14:04
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:01
Технічна специфікація.pdf
07 листопада 2019 14:01
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 14:01
Статут.pdf
07 листопада 2019 14:01
Протокол зборів учасників.pdf
07 листопада 2019 14:01
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 14:01
Політика захисту довкілля.pdf
07 листопада 2019 14:01
Паспорт директора.pdf
07 листопада 2019 14:01
Наказ про переведення.pdf
07 листопада 2019 14:01
Ліцензія.pdf
07 листопада 2019 14:01
Лист-поясн.по ст.17.pdf
07 листопада 2019 14:01
Лист-згода з Тех.завданням.pdf
07 листопада 2019 14:01
Інформ.довідка про печатку.pdf
07 листопада 2019 14:00
Заява про переведення.pdf
07 листопада 2019 14:00
Дозвіл.pdf
07 листопада 2019 14:00
Довіреність (юрид.відділ).pdf
07 листопада 2019 14:00
Довідка ст.17.pdf
07 листопада 2019 14:00
Довідка про право підпису.pdf
07 листопада 2019 14:00
Довідка про аналог.договір.pdf
07 листопада 2019 14:00
Гарант.лист про санкції.pdf
07 листопада 2019 14:00
Гарант.лист про одерж.д-ів.pdf
07 листопада 2019 14:00
Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 14:00
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 14:00
Витяг ЄДР.pdf
07 листопада 2019 14:00
Виписка з ЄДР.pdf
07 листопада 2019 14:00
Аналог.договір _ відгук.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:38
13 Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:38
11 Ліцензія ТОВ ТІМ-БУД.PDF
06 листопада 2019 16:38
9 Повноваження щодо підпису.pdf
06 листопада 2019 16:38
7 Проект договору.PDF
06 листопада 2019 16:38
6 Технічна завдання.PDF
06 листопада 2019 16:38
4 ВПВ ст.17.PDF
06 листопада 2019 16:38
3 Наявність працівників.PDF
06 листопада 2019 16:38
2 Матеріально-технічна база.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 11:57
Довідка про не судимість
07 листопада 2019 17:48
43_Технічне завдання.pdf
07 листопада 2019 17:48
42_Довідка про персонал.pdf
07 листопада 2019 17:48
41_Створення безпечних умов.pdf
07 листопада 2019 17:48
40_Гарантія_Недемпінгування.pdf
07 листопада 2019 17:48
39_Гарантійний термін.pdf
07 листопада 2019 17:48
38_Довідка захист довкілля.pdf
07 листопада 2019 17:48
37_Обробка перс.даних.pdf
07 листопада 2019 17:48
31_ДовідкиСтаття 17.pdf
07 листопада 2019 17:48
29_Без адмін.-госп. санкцій.pdf
07 листопада 2019 17:48
28_Копія ліцензії.pdf
07 листопада 2019 17:48
27_Копія ІПН.pdf
07 листопада 2019 17:48
26_Копія паспорті.pdf
07 листопада 2019 17:48
25_Наказ на директора копія.pdf
07 листопада 2019 17:48
23_Довіренність_Підписання.pdf
07 листопада 2019 17:48
20_Згода з договором.pdf
07 листопада 2019 17:48
19_План-календар.pdf
07 листопада 2019 17:48
18_Кошторис.pdf
07 листопада 2019 17:48
17_Договірна ціна.pdf
07 листопада 2019 17:48
16_Протокол погодження ціни.pdf
07 листопада 2019 17:48
15_Проект_Договору.pdf
07 листопада 2019 17:48
14_Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:48
13.3_Відгук ЛНУ 2019.pdf
07 листопада 2019 17:48
11_Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2019 17:48
10_Копія_Витяг_ЄДР.pdf
07 листопада 2019 17:48
9_Копія_Статут СОМИГ ЛТД.pdf
07 листопада 2019 17:48
8_Довідка про учасника.pdf
07 листопада 2019 17:48
7_Копія_Звіт по ЄСВ.PDF
07 листопада 2019 17:48
6_Копія_Звіт 1ДФ.PDF
07 листопада 2019 17:48
5_Штатний Розпис.pdf
07 листопада 2019 17:48
4_Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2019 17:48
3_Копія_Договір_Оренда.pdf
07 листопада 2019 17:48
2_Договір оренди обладнання.PDF
07 листопада 2019 17:48
1_Матеріально-технічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АМК Захід

ТОВ В.Ф.Ф.

ТОВ ТІМ-БУД

ТОВ Сомиг ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АМК Захід
#41966771
Відхилено 2 048 990,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:25
ТОВ В.Ф.Ф.
#39924250
Відхилено 2 048 999,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 14:54
ТОВ ТІМ-БУД
#42327128
Відхилено 2 049 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:15
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
Рішення скасоване 2 052 500,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:30
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
Відхилено 2 052 500,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:45

Документи

18 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2019 14:54
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 листопада 2019 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 16:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі