Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери, багатофункціональні пристрої, принтери)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001696-b 1a4c979fe645427b842fddb15e8fced7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Пантєлєєва

+380994868266 kvitnik@city-izyum.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058806
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Анна Пантєлєєва
+380994868266
kvitnik@city-izyum.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 14:06
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:33
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери, багатофункціональні пристрої, принтери) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, площа Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:08
ТД 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:57
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:14
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.29 ч.1. статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Обов’язкові вимоги до тендерної документації зазначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник самостійно, у разі якщо у тому є необхідність, встановлює додаткові вимоги до підтвердження відповідності пропозицій учасника тим чи іншим технічним, якісним або іншим вимогам. Вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації є достатніми та такими, що відповідають предмету закупівлі. Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. 1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з примітками до таблиці технічних характеристик товару всі посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати з виразом «або еквівалент».. З вищенаведеного вбачається, що учасник пропонує продукцію, технічні характеристики якої відповідають Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, замовником розглядатимуться товари будь-яких торгових марок та виробників. 2) Відповідно до додатку 5 до тендерної документації в пропозиції обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. 3) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку. Згідно з тендерною документацією, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка враховує всі податки та збори.
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідні вимоги наведено в проекті договору на закупілю, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 734 220,00
UAH з ПДВ
734 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 796 650,00
UAH з ПДВ
796 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 14:31
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:16
ЄДР банкрутства.pdf
12 листопада 2019 14:16
Довідка МВС.rar
12 листопада 2019 14:16
Довідка ДФС.rar
12 листопада 2019 14:16
Довідка (ТОВ).zip
12 листопада 2019 14:16
Довідка (Нефедова).zip
08 листопада 2019 17:09
Електронний підпис
06 листопада 2019 18:22
Електронний підпис
06 листопада 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 18:19
Технічні характерстики.pdf
06 листопада 2019 18:19
Статут.pdf
06 листопада 2019 18:19
Сертифікати.pdf
06 листопада 2019 18:19
Протоколи засновників.pdf
06 листопада 2019 18:19
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 18:19
Паспорт Нефедова.pdf
06 листопада 2019 18:19
Наказ на призначення.pdf
06 листопада 2019 18:19
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2019 18:19
ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2019 18:19
Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 18:19
Витяг ЄДР.pdf
06 листопада 2019 18:19
Виписка.pdf
06 листопада 2019 18:19
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 23:42
Електронний підпис
06 листопада 2019 23:41
довідка санкції.pdf
06 листопада 2019 23:41
Витяг 05.11.19 _зав.pdf
06 листопада 2019 23:41
Виписка з ЄДР_копія.pdf
06 листопада 2019 23:41
13282838_пропозиція.pdf
06 листопада 2019 23:41
13282838_проект договору.pdf
06 листопада 2019 23:41
Технічна документація.pdf
06 листопада 2019 23:41
Відомості про Учасника.pdf
06 листопада 2019 23:41
Витяг ПДВ копія.pdf
06 листопада 2019 23:41
Витяг 05.11.19.pdf
06 листопада 2019 23:41
виписка з ЄДР.pdf
06 листопада 2019 23:41
Статут копія.pdf
06 листопада 2019 23:41
Наказ директора копія.pdf
06 листопада 2019 23:41
Довідки відповідність ст.17.pdf
06 листопада 2019 23:41
КК Договір Бородянка_РН (к).pdf
06 листопада 2019 23:41
довідка сервісний центр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 734 220,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
734 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 09:30
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 09:25
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 09:06
Договір 100 від 25.11.2019.PDF укладений
25 листопада 2019 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 1.1. Договору №100 від 25.11.2019 р. в наступній редакції: «…1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Замовнику, а Замовник прийняти та оплатити предмет закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» - Комп’ютерне обладнання (персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої, принтери) (місцевий бюджет).».
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 734 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 122 370,00 UAH)