Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери, багатофункціональні пристрої, принтери)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001696-b ● 1a4c979fe645427b842fddb15e8fced7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізюмської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04058806 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, пл. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Анна Пантєлєєва +380994868266 kvitnik@city-izyum.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 14:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 14:06 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
Комп’ютерне обладнання (персональні комп'ютери, багатофункціональні пристрої, принтери) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64300, Україна, Харківська область, Ізюм, площа Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 14:08 |
ТД 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:57
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:14
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.29 ч.1. статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Обов’язкові вимоги до тендерної документації зазначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник самостійно, у разі якщо у тому є необхідність, встановлює додаткові вимоги до підтвердження відповідності пропозицій учасника тим чи іншим технічним, якісним або іншим вимогам. Вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації є достатніми та такими, що відповідають предмету закупівлі. Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. 1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з примітками до таблиці технічних характеристик товару всі посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати з виразом «або еквівалент».. З вищенаведеного вбачається, що учасник пропонує продукцію, технічні характеристики якої відповідають Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, замовником розглядатимуться товари будь-яких торгових марок та виробників. 2) Відповідно до додатку 5 до тендерної документації в пропозиції обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. 3) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку. Згідно з тендерною документацією, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка враховує всі податки та збори.
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідні вимоги наведено в проекті договору на закупілю, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000 |
Переможець |
734 220,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 09:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 09:30
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2019 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 09:06
|
Договір 100 від 25.11.2019.PDF | укладений |
25 листопада 2019 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 1.1. Договору №100 від 25.11.2019 р. в наступній редакції: «…1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Замовнику, а Замовник прийняти та оплатити предмет закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» - Комп’ютерне обладнання (персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої, принтери) (місцевий бюджет).». |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |