Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво під’їзної автомобільної дороги від просп. Валерія Лобановського (Червонозоряного проспекту) (поблизу примикання вул. Володимира Брожка (вул. Кіровоградської)) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у Солом’янському районі м. Києва» (Коригування проекту) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (IA01-9 Проектування та будівництво)) (роботи з проектування)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001629-c 1f8cd768d1e8493eb06cdaf41721eb60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:17
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:48
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,43%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво під’їзної автомобільної дороги від просп. Валерія Лобановського (Червонозоряного проспекту) (поблизу примикання вул. Володимира Брожка (вул. Кіровоградської)) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у Солом’янському районі м. Києва» (Коригування проекту) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (IA01-9 Проектування та будівництво)) (роботи з проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно договору (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Відстрочка платежу: 10%
від 60 до 90 календарних днів: 10%
від 30 до 59 календарних днів: 5%
0 до 29 календарних днів: 0%
23 жовтня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:13
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000064 ● a99ce84dbbb14222bfca04e3116f7bba
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.09.2020 № 152
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-10-23-001629-c 23.10.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "ЕКСПРЕС-К" 3 470 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 1 980 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 499 455,94
UAH з ПДВ
2 111 111,11
UAH з ПДВ
1.0555555556 2 000 000 Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 3 483 480,00
UAH з ПДВ
3 483 480,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 3 135 132 Документи
ТОВ Еллайнсистемс 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
1 3 500 000 Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:50
ТП 26 Банківська гарантія.zip
08 листопада 2019 15:50
ТП 21 Технічне завдання.PDF
08 листопада 2019 15:50
ТП 18 Довідка ст. 17 Закону.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 16 довідка суб.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 15 Довідка-пояснення суб.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 14 Довідка довкілля.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 6-13 Довідка ст. 17 Закону.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 4_5 Довідка працівники.PDF
08 листопада 2019 15:49
ТП 1-3 Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

07 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:57
Гарантия_7160.zip
07 листопада 2019 15:57
Licence.zip
07 листопада 2019 15:57
Dovirenist_Ryzhiy.zip
07 листопада 2019 15:57
Dov i Lic.pdf
07 листопада 2019 15:57
Установчі(копії).pdf
07 листопада 2019 15:57
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 15:57
Статут від 08.10.2019 (копія).pdf
07 листопада 2019 15:57
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 15:57
Лицензія (копія).pdf
07 листопада 2019 15:57
Лист-відгук.pdf
07 листопада 2019 15:57
Кошторис.pdf
07 листопада 2019 15:57
Довідки.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:49
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:46
Dov i Lic (2).pdf
07 листопада 2019 15:46
Гарантия_6969 (1).zip
07 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:57
протокол засідання.pdf
07 листопада 2019 14:57
проект договору.pdf
07 листопада 2019 14:57
кошторис.pdf
07 листопада 2019 14:57
заявка-пропозиція.pdf
07 листопада 2019 14:56
довідка про спеціалістів.pdf
07 листопада 2019 14:56
відгук.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:31
11. Установчі документи.pdf
07 листопада 2019 15:31
10. лист-згода.pdf
07 листопада 2019 15:31
9. проект-договору.pdf
07 листопада 2019 15:31
8. ТЗ.pdf
07 листопада 2019 15:31
7. про субпідрядників.pdf
07 листопада 2019 15:31
6. про захист довкілля.pdf
07 листопада 2019 15:31
5.7. про банкрута.pdf
07 листопада 2019 15:31
5.5. згідно т.9.pdf
07 листопада 2019 15:31
5.4. не була засуджена.pdf
07 листопада 2019 15:31
5.3. згідно ст.50.pdf
07 листопада 2019 15:31
3. праціники.pdf
07 листопада 2019 15:31
2.2. Аналогічний договір.pdf
07 листопада 2019 15:31
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕКСПРЕС-К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

ТОВ Еллайнсистемс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕКСПРЕС-К"
#24383879
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 16:49
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
17 січня 2024 16:48
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 11:54
Додаткова угода _ 7.PDF зміни до договору
03 жовтня 2022 11:52
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:02
Додаткова угода.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:48
Додаткова угода.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 17:44
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 17:39
договір укладений
03 грудня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2020 року зменшені та не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором та у зв’язку з встановленням на території України карантину згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 03/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2021 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором, відповідно до п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 03/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами і доповненнями), на підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 про настання обставин непереборної сили, відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та термін дії Договору продовжити до 31.12.2023.
Номер договору про закупівлю: 03/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 320 068,59
UAH (в тому числі ПДВ 220 011,43 UAH)
Причини розірвання договору: Порушення строків виконання робіт за договором; Відчуження прав інтелектуальної власності на проектні та вишукувальні роботи.