Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 182 360,00 UAH
UA-2019-10-23-001628-b ● 474f8d54d3c44c2ab2aba0ce10bd368f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144619 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12 |
Контактна особа: |
Фацієвич Ольга Василівна +380324151846 o_fatsievych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 16:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 16:15 |
Очікувана вартість: | 1 182 360,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
23 жовтня 2019 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 13:52 |
ТД компютерна техніка нова редакція.doc | |
23 жовтня 2019 13:52 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:54
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:04
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день,
так учасник -переможець повинен встановити, підключити та ввести в експлуатацію товар, який поставить
так учасник -переможець повинен встановити, підключити та ввести в експлуатацію товар, який поставить
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Техніка для друкування, сканування та копіювання |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 54 960,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 280,00 UAH з ПДВ |
Позиції
12 шт
Техніка для друкування, сканування та копіювання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з можливістю відтермінування до кінця 2019 року, джерело фінансування- кошти залишки освітньої субвенції | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:12
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.
Інформація про відміну
Дата відміни
07 листопада 2019 16:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій