Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 182 360,00 UAH
UA-2019-10-23-001628-b 474f8d54d3c44c2ab2aba0ce10bd368f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фацієвич Ольга Василівна

+380324151846 o_fatsievych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144619
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151846
o_fatsievych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 16:15
Очікувана вартість: 1 182 360,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

23 жовтня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 13:52
ТД компютерна техніка нова редакція.doc
23 жовтня 2019 13:52
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:54
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:04
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день,
так учасник -переможець повинен встановити, підключити та ввести в експлуатацію товар, який поставить

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Техніка для друкування, сканування та копіювання
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 54 960,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 280,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 шт
Техніка для друкування, сканування та копіювання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з можливістю відтермінування до кінця 2019 року, джерело фінансування- кошти залишки освітньої субвенції Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:12
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.

Інформація про відміну

Дата відміни
07 листопада 2019 16:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій