Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
241 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001534-c d63c83ebf4e34bb883c038b391eb5b1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джафарова Джаваіра Мамедівна

380322367541 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева"
Код ЄДРПОУ: 01996622
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Ужгородська, 1
Контактна особа: Джафарова Джаваіра Мамедівна
380322367541
1kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:34
Очікувана вартість: 241 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ужгородська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:56
Проект договору.docx
23 жовтня 2019 15:56
Технічні вимоги.docx
23 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 23 жовтня 2019 18:56
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розгляне Ваше звернення та у разі потреби будуть внесені відповідні зміни.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:51
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У відповідності до умов Технічних вимог всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Відтак, в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Жодних обмежень щодо марки та виробника товару запропонованого учасником тендерна документація не містить, визначальним фактором є відповідність запропонованих комп’ютерів технічному опису закупівлі. 2) тендерна документація не містить обмежень щодо статусу платника податку учасників, пропозиції яких подано на участь у цій закупівлі. По завершенні аукціону буде взято до уваги остаточну ціну пропозиції учасника, без жодних додаткових нарахувань.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:31
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розгляне Ваше звернення та у разі потреби будуть внесені відповідні зміни.
Документація
Дата подання: 24 жовтня 2019 20:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність товару що, пропонується вимогам встановленим у технічному завданні до даної закупівлі, а саме якщо характеристики будуть гіршими ніж встановлені замовником.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-001534-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:49
Умови
Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «1.2. Довідка з відомостями про місце розташування власного сервісного центру у межах м. Львів

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації, або прописати можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 18:04
Доброго дня. Тендерний комітет розгляне Ваше звернення та у разі потреби будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 186 900,00
UAH з ПДВ
186 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 214 800,00
UAH з ПДВ
214 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:14
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:12
Документи переможця.pdf
07 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:45
23_ІД_Копія Статуту.pdf
07 листопада 2019 15:28
19_Проект договору.pdf
07 листопада 2019 15:27
16_ІД_Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 15:27
13_ВПВ17.pdf
07 листопада 2019 15:21
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 18:50
Електронний підпис
08 листопада 2019 18:48
13287204_Проект договору.pdf
08 листопада 2019 18:48
Технічна частина.pdf
08 листопада 2019 18:48
ІД щодо захисту довкілля.pdf
08 листопада 2019 18:48
Витяг ПДВ копія.pdf
08 листопада 2019 18:48
ІД відомості про Учасника.pdf
08 листопада 2019 18:48
Витяг 05.11.19.pdf
08 листопада 2019 18:48
ВПВ17.pdf
08 листопада 2019 18:48
Кваліфікаційні критерії.pdf
08 листопада 2019 18:48
Статут копія.pdf
08 листопада 2019 18:48
Наказ директора копія.pdf
08 листопада 2019 18:48
13287204_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 186 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
186 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 20:52
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 17:11
NocTayaJbhuka A0 HOKYMILLS MomeHTy OTPAMARHA ToBapy FloKyNICM TA MIZI BALLO.pdf укладений
06 грудня 2019 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 186 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 150,00 UAH)