Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Техніка та оргтехніка
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001506-b ● e67ac371339349ce879b8840b62050af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Богдан Жук +380442000839 tender@nazk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 13:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 13:16 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 44 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Техніка та оргтехніка (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Cторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 13:22 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ техніка та оргтехніка.docx | |
23 жовтня 2019 13:22 |
вимоги до кваліфікації учасника.docx | |
23 жовтня 2019 13:22 |
Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про еквівалент
Дата подання: 23 жовтня 2019 13:30
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:17
Чи можливо пропонувати еквівалент , не гріший по характеристикам?
Відповідь: Шановний запитувач, на Ваше звернення повідомляємо, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам зазначеним в оголошенні про проведення закупівлі, назва файлу - "Технічні вимоги":
1. Сканер штрих-кода Symbol/Zebra LS2208 USB (LS2208-SR20007R-UR);
2. Коммутатор TP-Link TL-SF1005D mini 5x10/100 (TL-SF1005D) TRINIX (або еквівалент з характеристиками і параметрами не гірше).
Можливість пропонувати еквівалент стосується лише позиції №2.
1. Сканер штрих-кода Symbol/Zebra LS2208 USB (LS2208-SR20007R-UR);
2. Коммутатор TP-Link TL-SF1005D mini 5x10/100 (TL-SF1005D) TRINIX (або еквівалент з характеристиками і параметрами не гірше).
Можливість пропонувати еквівалент стосується лише позиції №2.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:57
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваше запитання повідомляємо. Вказана закупівля проводиться з використанням електронної системи закупівель у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". На електронних торгах приймаються пропозиції які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
34 650,00
UAH з ПДВ
|
34 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
36 420,00
UAH з ПДВ
|
36 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОРІГАМІ" |
40 944,00
UAH з ПДВ
|
36 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
42 965,75
UAH з ПДВ
|
37 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
39 300,00
UAH з ПДВ
|
39 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
42 250,00
UAH з ПДВ
|
42 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" #32881326 |
Переможець |
34 650,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 14:30
|
Договір 70_19.pdf | укладений |
28 листопада 2019 14:29
|