Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яблука
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001458-b c731b6757c5a4d3cb1ce9ab138f5c7a3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

+380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка» Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
+380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Товар має відповідати стандартам, мати сертифікати якості (на кожну партію), декларації виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України. Товар, що постачається повинен мати необхідну довідку від фітосанітарної служби про вміст нітратів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2002 р. № 833 На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання вказаного у сертифікаті.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами, вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пінкевич Ігор Андрійович
#2430214899
Переможець 12 000,00
UAH
23 жовтня 2019 13:18

Документи

23 жовтня 2019 13:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:21
договір.PDF укладений
23 жовтня 2019 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 000,00
UAH