Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Такролімус (Tacrolimus)» – 2 найменування
Очікувана вартість
169 752,00 UAH
UA-2019-10-23-001437-c 4f51235181f9468c8e2e7551bb60fcb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:28
Очікувана вартість: 169 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 848,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 штуки
Такролімус (Tacrolimus)/ЕНВАРСУС або еквівалент, таблетки пролонгованої дії по 1 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
480 штуки
Такролімус (Tacrolimus)/ЕНВАРСУС або еквівалент, таблетки пролонгованої дії по 4 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:38
Додаток 2 Медико-технiчнi_вимоги.docx
23 жовтня 2019 15:37
Додаток_5_Проект_договору.doc
23 жовтня 2019 15:36
Тендерна документація.doc
23 жовтня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:38
Додаток 2 Медико-технiчнi_вимоги.docx
23 жовтня 2019 15:37
Додаток 5 Медико-технiчнi_вимоги.docx
23 жовтня 2019 15:37
Додаток_5_Проект_договору.doc
23 жовтня 2019 15:36
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРАФАРМ" 169 488,00
UAH з ПДВ
169 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 169 708,80
UAH з ПДВ
169 708,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 11:53
МВД.pdf
07 листопада 2019 14:57
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:48
Інші документи.pdf
07 листопада 2019 14:48
ТЧ 2..pdf
07 листопада 2019 14:48
ТЧ 1..pdf
07 листопада 2019 14:48
К.Ч. ст 17.pdf
07 листопада 2019 14:48
К.Ч. ст 16.pdf
07 листопада 2019 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 14:48
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 14:18
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:17
8. Копія Статуту.pdf
07 листопада 2019 14:17
7. Інші документи.pdf
07 листопада 2019 14:17
5.1. Гарантійний Лист_Envars.pdf
07 листопада 2019 14:17
5. Медико-технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 14:17
4. Підтвердж. вимог ст.17 ЗУ.pdf
07 листопада 2019 14:17
2. Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 14:17
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕРАФАРМ"

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕРАФАРМ"
#41281252
Переможець 169 488,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРАФАРМ"
#41281252
169 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 15:02
Дод. уг.4 до Дог.36ДЗ.PDF зміни до договору
10 березня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 14:30
Дод.уг.3 до Дог.36ДЗ.PDF зміни до договору
27 січня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 11:31
Дод.уг.2 до Дог.36ДЗ.PDF зміни до договору
31 грудня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 16:19
Дод.уг.№1 до Дог.36ДЗ.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:00
Договір ВЕРАФАРМ.PDF укладений
26 листопада 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною організаційно-правової форми лікувального закладу, який є місцем поставки за договором, відповідно до п.11.4., та п.11.6. Договору, Сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору в новій редакції: «5.2. Місце поставки (передачі) товарів – Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (76008, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91).»
Номер договору про закупівлю: 36ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2., підпункту 8) пункту 11.5., пункту 11.6. Договору продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 31.03.2020року. 2. На підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2. Договору визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми фінансових зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 36ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 2 до Договору № 36ДЗ від «26» листопада 2019 року та на підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначити перелік та вартість товарів відповідно до Специфікації до цієї Додаткової угоди (Додаток 1). Загальна вартість товарів по Специфікації до цієї Додаткової угоди становить 33897,60 грн. (Тридцять три тисячі вісімсот дев'яносто сім гривень 60 копійок), у т.ч. ПДВ 2217,60 грн. (Дві тисячі двісті сімнадцять гривень 60 копійок)
Номер договору про закупівлю: 36ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з потребою привести кількість закупівлі у відповідність кратності форми випуску товару (Енварсус, таблетки пролонгованої дії 1 мг - по 60 таблеток у коробці; Енварсус, таблетки пролонгованої дії 4 мг - по 30 таблеток в коробці), керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п. 1) п.11.5., та п.11.6. Договору №36 ДЗ від 26.11.2019р., Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 36 таблеток Енварсус, таблетки пролонгованої дії 1 мг та на 6 таблеток Енварсус, таблетки пролонгованої дії 4 мг та зменшити загальну суму Договору на 4 237,20 грн. (чотири тисячі двісті тридцять сім гривень 20 коп.) в т.ч. ПДВ 277,20 грн. Сторони домовились викласти п.п.1.1. пункту 1. Додаткової угоди №3 від 27 січня 2020 року до Договору №36ДЗ від 26.11.2019 р. в редакції наступного змісту: "1.1. Відповідно до додаткової угоди №2 до Договору №36 ДЗ від "26" листопада 2019 року та на підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначити перелік та вартість товарів відповідно до Специфікації до цієї Додаткової угоди (Додаток 1). Загальна вартість товарів по Специфікації до цієї Додаткової угоди становить: 29660,40 грн. (двадцять дев'ять тисяч шістсот шістдесят грн.40 коп.) у т.ч.ПДВ 1 940,40 грн. (Одна тисяча дев'ятсот сорок грн.40 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 36ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 199 148,40
UAH (в тому числі ПДВ 13 028,40 UAH)