Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накопичувачі інформації
Очікувана вартість
40 140,00 UAH
UA-2019-10-23-001379-b 059ede44e0a743ff815554788818b2b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 12:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 12:42
Початок аукціону: 04 листопада 2019 14:04
Очікувана вартість: 40 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
164 одиниця
Накопичувачі інформації (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Cторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 12:49
вимоги до кваліфікації учасника.docx
23 жовтня 2019 12:49
Технічні вимоги.docx
23 жовтня 2019 12:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ накопичувачі інформації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваше запитання повідомляємо. Вказана закупівля проводиться з використанням електронної системи закупівель у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". На електронних торгах приймаються пропозиції які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" 27 000,00
UAH з ПДВ
25 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 27 492,60
UAH з ПДВ
25 985,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 28 428,00
UAH з ПДВ
28 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 36 882,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:04
Кінцева цінова.pdf
01 листопада 2019 12:21
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:20
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 12:20
Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 12:20
Статут.pdf
01 листопада 2019 12:20
Рішення Єдиного засновника.pdf
01 листопада 2019 12:20
Наказ.pdf
01 листопада 2019 12:20
Лист-згода.pdf
01 листопада 2019 12:20
Довідка досвід.pdf
01 листопада 2019 12:20
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 12:32
Лист про неліцензування.pdf
01 листопада 2019 12:32
Згода з договором.pdf
01 листопада 2019 12:32
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 12:32
ЕКО4959_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 10:31
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:30
Технічна відповідність.pdf
01 листопада 2019 10:30
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:30
Статут від 06.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 10:30
свідоцтво ПДВ.pdf
01 листопада 2019 10:30
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 10:30
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 10:30
Опис від 07.06.2019р..pdf
01 листопада 2019 10:30
Згідно з оригіналом.rar
01 листопада 2019 10:30
Довідки, листи тощо.pdf
01 листопада 2019 10:30
Відомості ЄДРПОУ 22.10.2019р..pdf
01 листопада 2019 10:30
Відгук.pdf
01 листопада 2019 10:30
Витяг ПДВ 22.10.19р..pdf
01 листопада 2019 10:30
Витяг ЕДРПОУ 22.10.2019р..pdf
01 листопада 2019 10:30
Баланс за 9 місяців 2019 р..pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:32
Пропозиція 33000.pdf
30 жовтня 2019 17:32
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"
#42804321
Відхилено 25 980,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:17
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 25 985,34
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 16:34

Документи

06 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:15
Протокол №111 від 06.11.2019.pdf

Документи

06 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:33
Протокол №114 від 06.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
25 985,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:33
Протокол №114 від 06.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:46
Договір 71_19.pdf укладений
28 листопада 2019 14:38