Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39510664 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Лебединського, буд. 17 |
Контактна особа: |
Сергій Буяльський +380432618296 vsngev21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 18 394 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 972,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
загальний термін гарантійного обслуговування об'єкту після капітального ремонту: | 5% |
10 років і більше: | 5% |
9 років: | 4% |
8 років: | 3% |
7 років: | 2% |
6 років: | 1% |
менше 6 років: | 0% |
23 жовтня 2019 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 4 Відп.кваліфікац.критеріям.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 9 Дефектний акт.PDF | |
23 жовтня 2019 12:31 |
додаток 10 Договір.doc | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 8 Календ.графік робіт.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 6 Дов. про субподрядника.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Оголошення.PDF | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 3 Пропозиція.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 2 Відом. Учасника фіз.особи.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 1 Відом.Учасника юр.особи.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 5 Повноваження щодо підпису.docx | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Тендерна для ПРОЗОРО.pdf | |
23 жовтня 2019 12:31 |
Додаток 7 Розрахунок ціни пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-28-000005 ● 60af7ae8b6b74434b5f9921a2002172b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2019 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.10.2019 №59
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.10.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-10-23-001279-b 23.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-28 16:34:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтного покриття у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Могилів - Подільський – Отач» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-23-001279-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-30 15:52:24
Пояснення
У відповідь на Ваш запит, повідомляємо, що у зв'язку з відсутністю окремої графи " Джерело фінансування" була допущена технічна помилка під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за предметом "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт асфальтного покриття у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Могилів-Подільський - Отач" за адресою: Вінницька обл., м.Могилів-Подільський, вул.Соборна,7 - (45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація - Капітальний ремонт асфальтного покриття).Тендерним комітетом Вінницької митниці ДФС, відповідно до ст. 31 ЗУ" Про публічні закупівлі" було прийняте рішення про скасування торгів та повторну публікацію оголошення ( Протоколи від 29.10.2019 № 46 та № 48).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуненні шляхом прийняття рішення про скасування відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету Вінницької митниці від 29.10.2019 № 46)
2019-11-01 14:28:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2019-11-01 16:30:31
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 жовтня 2019 17:37 |
Коментар щодо відміни: | Скасувати проведення процедури відкритих торгів у зв'язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі і з відсутністю можливості усунення порушень (відсутня інформація про джерело фінансування) |
29 жовтня 2019 17:37
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2019 17:37
|
протокол №46.pdf |