Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус (Джерело фінансування - освітня субвенція - 1010220,00грн., кошти Місцевого бюджету - 739780,00грн.)
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001162-c c4c7aa1dcd9f4fb2b5322d970c20eecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журенко Наталія Олександрівна

(04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 11:46
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Шкільний автобус
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, м.Біляївка, вул. Костіна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:36
ТД Автобус.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-12-000010 ● a2a18cccd79244c08bb09d576cb1724e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2019 Одеса № 397

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 12.11.2019.
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.11.2019 № 397
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення

2. UA-2019-10-23-001162-c 23.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 11:05:31

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.11.2019 № 397 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», яка проводиться Управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-10-23-001162-c).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-23-001162-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1. Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 30.12.2016 № 30/12-1 (далі – Договір від 30.12.2016 № 30/12-1), строк дії якого відповідно до пункту 2.1. додаткової угоди № 2 про продовження строку оренди до Договору від 30.12.2016 № 30/12-1, продовжено до 31.12.2019 включно та які відповідно до вимог 220, 654, 793 Цивільного кодексу України нотаріально не посвідчено?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію відомостей ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «Крафт-Авто» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2019 № 129) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 16:13:44

Пояснення щодо моніторнгу UA-М-2019-11-12-000010

Відповідно до ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням запиту на пояснення Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 13.11.2019, Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Біляївської міської ради надає пояснення. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області за результатами моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-23-001162-с проаналізовано етапи закупівельного процесу: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка.
За результатами моніторингу виникло питання щодо вимог підпункту 1.1. Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 30.12.2016 № 30/12-1 (далі – Договір від 30.12.2016 № 30/12-1), строк дії якого відповідно до пункту 2.1. додаткової угоди № 2 про продовження строку оренди до Договору від 30.12.2016 № 30/12-1, продовжено до 31.12.2019 включно нотаріально не посвідчено. Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Біляївської міської ради повідомляє наступне. Враховуючи п.2.9 Постанови Пленуму ВГСУ №12 від 29.05.2013р., якщо із закінченням строку договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) його дію було продовжено і наведене призвело до збільшення загального строку користування орендованим майном, який складає понад три роки, це не може бути підставою для визнання такого договору нікчемним у зв'язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та державної реєстрації, якщо на момент укладення такого договору він відповідно до частини другої статті 215 ЦК України відповідав вимогам частини другої статті 793 та статті 794 ЦК України. Враховуючи засади ст. 203, 654, 793 ЦКУ, неможливо укласти нотаріально посвідчену угоду до договору, що не пройшов нотаріальне посвідчення.
Таким чином, у випадку неодноразового подовження договору оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) на підставі статті 764 ЦК України чи частини другої статті 17 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" (строк дії якого менший (трьох років) немає підстав для його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.
Щодо вимог підпункту 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 до ТД, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію відомостей ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).
Пояснення Відомості ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) знаходятся у відкритих реєстрах. Замовником самостійно перевірено дані Учасника шляхом отримання безкоштовного запиту відомостей ЄДРПОУ. В той же час, Учасником ТОВ «Крафт-Авто» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) – документ, який повністю дублює інформацію зазначену у відомості ЄДРПОУ, та є офіційним документом, в якому міститься інформація про юридичну особу (підприємця чи ФОП), і який формує державний реєстратор. Таким чином Замовником отримано всі відомості від Учасника торгів ТОВ «Крафт-Авто».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі від 20 листопада 2019 року Ознайомившись із висновком про результати моніторингу закупівлі шкільного автобусу за ідентифікатором закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-10-23-001162-c, оприлюдненим 20.11.2019 р., вважаємо такий висновок в частині виявлених порушень законодавства необґрунтованим з нижченаведених підстав. Стосовно встановлення у висновку порушення підпункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі через надання переможцем незасвідченого нотаріально договору оренди, можемо пояснити наступне. В п.1.1. Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації закупівлі вимагалося надати копії відповідних чинних договорів оренди, лізингу, тощо, в разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах. На виконання даної вимоги переможець ТОВ «Крафт-авто» надало у складі тендерної пропозиції договір оренди від 30.12.2016 № 30/12-1 (далі – Договір оренди), строк дії якого відповідно до пункту 2.1. додаткової угоди № 2 до Договору оренди продовжено до 31.12.2019 включно. Договір оренди та додаткова угода № 2 до нього не засвідчені нотаріально, що відповідає чинному цивільному законодавству. При вирішенні даного питання Тендерним комітетом враховано правові висновки, викладені в п.2.9 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №12 від 29.05.2013р., що цитуємо дослівно: «Якщо із закінченням строку договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) його дію було продовжено і наведене призвело до збільшення загального строку користування орендованим майном, який складає понад три роки, це не може бути підставою для визнання такого договору нікчемним у зв'язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та державної реєстрації, якщо на момент укладення такого договору він відповідно до частини другої статті 215 ЦК України відповідав вимогам частини другої статті 793 та статті 794 ЦК України». Враховуючи засади ст. 203, 654, 793 ЦКУ, неможливо укласти нотаріально посвідчену угоду до договору, що не пройшов нотаріальне посвідчення. Таким чином, у випадку неодноразового подовження договору оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) на підставі статті 764 ЦК України чи частини другої статті 17 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" (строк дії якого менший (трьох років) немає підстав для його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.» На підставі вищевикладеного, переможець надав Договір оренди та додаткову угоду № 2 до нього про продовження строку дії оренди до 31.12 2019 року, що відповідають чинному законодавству України, і не є нікчемним. В зв’язку з цим в цій частині документи переможця відповідають тендерній документації та зі сторони тендерного комітету відсутні порушення процедури проведення публічної процедури. Стосовно встановлення у висновку порушення підпункту 6 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі через ненадання переможцем копії Відомостей ЄДРПОУ, можемо пояснити наступне. Відповідно щодо вимог підпункту 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 до тендерної документації, переможцем, ТОВ «Крафт-авто» у складі тендерної пропозиції не надано копію Відомостей ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), натомість надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. При розгляді даного питання Тендерний комітет врахував те, що це є формальна помилка даного учасника, оскільки ним надано ту саму інформацію, що запитувалася, але не у формі Відомостей, а у формі Виписки. Такі висновки підтверджуються і практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, яка відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про Антимонопольний комітет України» є спеціально уповноваженим органом, що розглядає питання дотримання законодавства про публічні закупівлі. Відповідно до 3 питання рішення №11198-р/пк-пз від 14.08.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, зазначається наступне: «Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 No 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за No 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР.». Таким чином надавши в складі тендерної пропозиції тотожний документ з зазначенням аналогічних відомостей, ТОВ «Крафт-Авто» повністю відповідає вимогам тендерної документації, та правомірно обраний переможцем процедури закупівлі. В цій частині документи переможця відповідають тендерній документації та зі сторони тендерного комітету відсутні порушення процедури проведення публічної процедури. Хочемо звернути Вашу увагу, що закупівля автобусу для перевезення дітей із загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється більшою мірою за рахунок освітньої субвенції (1010220,00грн.), яка надається місцевим бюджетам з метою фінансового забезпечення реалізації делегованих органам місцевого самоврядування повноважень у сфері освіти спрямовуватися на капітальні видатки освітніх закладів. Отже придбання шкільного автобусу позитивно вплине вирішення соціальних питань. Також хочемо звернути увагу, що ТОВ «Крафт-Авто» погодився на пропозицію Управління в частині зниження ціни предмету закупівлі, зогляду на залишок коштів Місцевого бюджету на кінець 2019 року, про що укладено додаткову угоду до договору закупівлі №17 від 18 листопада 2019 року. На підставі вищевикладеного, просимо врахувати дані заперечення та скасувати висновок від 20.11.2019 р. по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-10-23-001162-c в частині виявлених порушень. Посилання на https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0012600-13

2019-11-25 12:50:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО" 1 748 000,00
UAH з ПДВ
1 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Еталон-Бус" 1 749 000,00
UAH з ПДВ
1 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 11:48
Електронний підпис
11 листопада 2019 11:48
Довідка МВС з ЕЦП.zip
11 листопада 2019 11:48
Довідка ДФС.pdf
11 листопада 2019 11:48
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2019 11:48
Довідка АМУ.pdf
07 листопада 2019 12:14
Електронний підпис
07 листопада 2019 12:14
4. Копія Статуту.pdf
07 листопада 2019 12:14
5. Кваліфікаційні крітерії.pdf
07 листопада 2019 12:13
1. Данні про підприємство.pdf
07 листопада 2019 12:13
2. Уповноважена особа.pdf
07 листопада 2019 12:13
12. Проект договору .pdf
07 листопада 2019 12:13
9. Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 09:38
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:36
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 09:36
Технічні2.pdf
06 листопада 2019 09:36
Кваліфікація.pdf
06 листопада 2019 09:36
Відповідність вимог ст.17.pdf
06 листопада 2019 09:36
Повноваження.pdf
06 листопада 2019 09:36
Лист-згода.pdf
06 листопада 2019 09:36
Технічні1.pdf
06 листопада 2019 09:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО"

ПП "Еталон-Бус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО"
#35548527
Переможець 1 748 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО"
#35548527
1 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:24
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:23
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:37
Д.у. №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:37
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:36
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 08:46
Договір №17.pdf укладений
19 листопада 2019 08:44
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 721 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 286 833,33 UAH)