Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та технічне обслуговування картриджів
Очікувана вартість
3 980,00 UAH
UA-2019-10-23-001146-b 85f671161bc04804a2d1dc498f3a1336
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Михайлович Сахацький

+380472637683 toten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00720616
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 120
Контактна особа: Іван Михайлович Сахацький
+380472637683
toten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штука
Заправка картриджа (Джерело фінансування-державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
8 штука
Відновлення картриджда (Джерело фінансування-державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГУДКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3028316832
Переможець 3 980,00
UAH
23 жовтня 2019 12:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 10:13
Додаткова угода №1.pdf укладений
07 листопада 2019 10:12
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:02
Договір_ФОП Гудков.pdf укладений
23 жовтня 2019 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін