Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 132 для КПНЗ ЦДЮТ «Дружба» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 17 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
11 810,00 UAH
UA-2019-10-23-001124-c a41bc9ae28f74567a759f77929c806ed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 11 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ноутбук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 132 для КПНЗ ЦДЮТ «Дружба» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:27
Проект договору-ноут Дружба.docx
23 жовтня 2019 14:27
ТД ноутбуки-Дружба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:06
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що в ТД в Додатку 3 не вказана модель товару. В п.4.14 додатку 4 до ТД зазначено: "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника". Крім того Учасники зобов'язані вказати в своїй пропозиції марку, модель запропонованого товару, який повинен відповідати технічним вимогам та характеристикам. Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 10 302,00
UAH з ПДВ
10 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:55
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:54
тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій