Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
665 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001109-c ● 5700be5ccffb4e65be83e1b2f7a163a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02071234 |
Вебсайт: | http://www.khnu.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Інститутська, 11 |
Контактна особа: |
Каткова Тетяна Іванівна 380382674370 marketyngxnu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 665 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютер в складі, системний блок з дискретною відеокартою в складі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютер в складі, системний блок з дискретною відеокартою в складі) (Джерело фінансування -кошти загального та спеціального фонду державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Інститутська,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться тільки за фактом постачання товару шляхом оплати Замовником (Покупцем) після надання Учасником (Продавцем) рахунку на оплату товару та видаткових накладних на товар протягом семи банківських днів з моменту його поставки | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 14:30 |
Тендерна документація.docx | |
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 5.docx | |
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 4.docx | |
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 3.docx | |
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 2.docx | |
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 1.docx | |
23 жовтня 2019 14:25 |
Титулка ТД.pdf |
23 жовтня 2019 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2019 14:30 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 5.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 4.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 3.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:26 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 жовтня 2019 14:25 |
Титулка ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 23 жовтня 2019 19:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:33
Шановний Замовник!
Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави.
Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями
(проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником
у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень.
Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації
З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі.
Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник звернувся до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі (Листа від 23.10.2019 р. №064/1531 ). Очікуємо на відповідь.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:06
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -У тендерній документації технічні вимоги у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі із змінами). У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару , він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
-Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно, якщо учасник пропонує еквівалент, то він вказує його марку в тендерній пропозиції та в проекті договору (Специфікації).
- До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі Учасники незалежно від їх системи оподаткування. Загальна вартість пропозиції Учасника є остаточною.
-Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно, якщо учасник пропонує еквівалент, то він вказує його марку в тендерній пропозиції та в проекті договору (Специфікації).
- До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі Учасники незалежно від їх системи оподаткування. Загальна вартість пропозиції Учасника є остаточною.
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 13:32
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:46
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації технічні вимоги у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі із змінами). У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару , він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.Повідомляємо, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічної специфікації – вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку 2 до ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
589 860,00
UAH з ПДВ
|
583 194,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
596 664,00
UAH з ПДВ
|
584 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
617 240,88
UAH з ПДВ
|
596 662,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
629 984,98
UAH з ПДВ
|
621 498,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
636 737,88
UAH з ПДВ
|
621 499,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
583 194,60
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 09:37
|
15.pdf | укладений |
04 грудня 2019 09:34
|