Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
22 188 786,00 UAH
UA-2019-10-23-000944-a 7a1c7cdbb9764934981d4f6abdc8544d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 22 188 786,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221 887,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 жовтня 2019 18:30
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 18:29
Тендерна документація.doc
23 жовтня 2019 18:29
Оголошення.docx
23 жовтня 2019 18:29
Додаток № 5.doc
23 жовтня 2019 18:29
Додаток № 4.docx
23 жовтня 2019 18:29
Додаток № 3.docx
23 жовтня 2019 18:29
Додаток № 2.docx
23 жовтня 2019 18:29
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 21 983 540,00
UAH з ПДВ
21 761 040,00
UAH з ПДВ
Документи
СІМТ 22 026 280,00
UAH з ПДВ
21 804 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 20:05
sign.p7s
15 листопада 2019 20:03
Довідка ДФС .pdf
15 листопада 2019 20:03
Довідка НАЗК.zip
15 листопада 2019 20:03
Довідка несудимість.pdf
07 листопада 2019 16:49
sign.p7s
07 листопада 2019 16:47
(12) Технічна специфікація.pdf
07 листопада 2019 16:47
(16) Довідка Cтатистика .pdf
07 листопада 2019 16:47
(17) Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 16:47
(18) Довідка санкції тощо.pdf
07 листопада 2019 16:47
(21) Паспорт Шокодько .pdf
07 листопада 2019 16:47
(23) Згода з умовами договору.pdf
07 листопада 2019 16:47
(24) Статут, опис .pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 19:39
sign.p7s
07 листопада 2019 19:35
інфо про субпидряд.pdf
07 листопада 2019 19:35
інфо про реквізити.pdf
07 листопада 2019 19:35
інфо про працівників.pdf
07 листопада 2019 19:35
інфо погодж тех умов.pdf
07 листопада 2019 19:35
інфо обмеження.pdf
07 листопада 2019 19:35
статут підприємства .pdf
07 листопада 2019 19:35
СІМТ 16106 p7s.zip
07 листопада 2019 19:35
Інфо захист довкил.pdf
07 листопада 2019 19:35
свідоцтво.PDF
07 листопада 2019 19:35
інфо дійсність пропозиції .pdf
07 листопада 2019 19:35
свід пдв.PDF
07 листопада 2019 19:35
довідка єдр.PDF
07 листопада 2019 19:35
наказ на директора.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 21 761 040,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
21 761 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 листопада 2019 10:10
Договір 629 б.pdf укладений
25 листопада 2019 10:09
Договір 629 в.pdf укладений
25 листопада 2019 10:09
Договір 629 а.pdf укладений
25 листопада 2019 10:09
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 15:25
ДУ 2 до дог. 629 б (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:24
ДУ 2 до дог. 629 а (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:24
sign.p7s зміни до договору
27 листопада 2019 08:57
ДУ 1 до дог. 629 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі внесенням змін до плану фінансування робіт у 2019 році Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт до Договору № 629 від «25» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 629
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 8 908,66 грн. (вісім тисяч дев’ятсот вісім гривень шістдесят шість копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 21 752 131,34 (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят дві тисячі сто тридцять одна гривна тридцять чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 3 625 355,22 грн. (три мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень двадцять дві копійки), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 629 від «25» листопада 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету змінити термін дії Договору до 31.12.2020 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 - 2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 р. Період виконання робіт: листопад 2019р.– грудень 2020р.» 5. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 629
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку