Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій – принтер з додатковими функціями копіювання та сканування документів)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000869-a 6f927aeea2a04b03ad891aa39fed081e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазін Павло Васильович

+380443514866 Karmazinpavlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги 14
Контактна особа: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 13:34
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій – принтер з додатковими функціями копіювання та сканування документів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій – принтер з додатковими функціями копіювання та сканування документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків визначених Сторонами у Специфікації (додаток 1 до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:01
Тендерна документація принтери МІУ new.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 17:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 24.10.2019 повідомляємо наступне:
1. У тендерній документації не зазначені конкретні торгові марки або моделі, тому допускається будь-яка продукція, яка відповідає вимогам ТД.
2. Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачене, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити завірені учасником торгів копії сертифікатів відповідності на товар (якщо передбачено чинним законодавством) та копії документів, які підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам державних норм та стандартів, що діють в Україні, технічним умовам, технічним вимогам відповідно Додатку №4 – паспорти та/або керівництва/інструкції з експлуатації чи інші експлуатаційні документи». Якщо такі документи будуть надані учасниками, вони дозволять чітко ідентифікувати БФП що пропонуються.
3.Тендерна документація не містить положень щодо недопущення до участі у тендері ФОП чи недопущення ФОП в залежності від обраної ним системи оподаткування. У випадку подання тендерної пропозиції ФОП не платником ПДВ порівняння цінової пропозиції залишається незмінним, відповідно до вимог та умов тендерної документації, а також вимог та умов додатку №1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 406 800,00
UAH з ПДВ
406 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСС" 498 000,00
UAH з ПДВ
488 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 16:54
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:54
переможець.pdf
07 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:28
Згідно з оригіналом.rar
07 листопада 2019 17:28
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 406 800,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
406 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 10:31
Платіжне доручення укладений
17 січня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 11:22
Договір укладений
05 грудня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 406 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 800,00 UAH)