Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
18 120,00 UAH
UA-2019-10-23-000864-a 603bdfcbc411468594de70174aeebda6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:09
Очікувана вартість: 18 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні (якісні) вимоги до товару
Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.

1) Папір офісний
Характеристики паперу:
1) папір офісний: формату А4 – 125 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості);
2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих);
3) Без запаху;
4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали);
5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці;
6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297);
7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2
8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146;
9) Яскравість – не менше 95%;
10) Товщина – 100 -110 мкм;
11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220;
12) Непрозорість – не менш ніж 92%;
13) Вміст вологи, % – не більше 4,5;
14) Відбілювання без використання хлору та важких металів;
15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001;

2) папки-реєстратори
Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді!
Назва товару Кількість, шт.
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 110
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5

3) Бокси для архівації документів:
- Бокс архівний із гофрокартону. Артикул: 1732-00-A. Розмір: 350*255*100мм. Колір: крафт. Упаковка: пакет. - 40 шт.
- Зшивач документів, що скріплює до 450 аркушів, білий (f.89500) – 40 шт.

4) Конверти
1. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 000
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2320 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  07 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 16:56
Договір поставки.doc
23 жовтня 2019 16:56
Документація_канцтовари.doc
23 жовтня 2019 16:56
Тех_вимоги канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:43
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 12:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, тієї ж якості та має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
2) У п. 5 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником було зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, характеристики запропонованого товару із зазначенням торгової марки, вартість одиниці продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
3)Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 13 939,28
UAH з ПДВ
12 858,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 14 315,70
UAH з ПДВ
12 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 11:21
Електронний підпис
28 жовтня 2019 11:20
Згода з договором.pdf
28 жовтня 2019 11:20
ЕКО4743_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
Відхилено 12 858,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 17:19
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 12 860,40
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:55

Документи

29 жовтня 2019 17:19
Рисунок (901).jpg
29 жовтня 2019 17:19
Рисунок (902).jpg

Документи

01 листопада 2019 14:55
Рисунок (910).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
12 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 14:55
Рисунок (910).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (914).jpg укладений
05 листопада 2019 15:45
Рисунок (918).jpg укладений
05 листопада 2019 15:45
Рисунок (916).jpg укладений
05 листопада 2019 15:45
Рисунок (919).jpg укладений
05 листопада 2019 15:45
Рисунок (917).jpg укладений
05 листопада 2019 15:44
Рисунок (915).jpg укладений
05 листопада 2019 15:44