Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотохімікати (проявник та фіксаж)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000837-b ● c8f0f65d1d2742939e7f759d034e0574
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука" |
Код ЄДРПОУ: | 01990654 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Миколаївна Будика +380629588123 gb4mar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Проявник для ручної обробки рентгенівської плівки 3 л (на 15 л розчину) X-ray (джерело фінансування - міський -медична субвенція з державного бюджету))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Пашковського,4, аптечний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
30 штука
Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки 3 л (на 15 л розчину) X-ray (джерело фінансування - міський -медична субвенція з державного бюджету))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Пашковського,4 аптечний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 13:22 |
ogoloshennya проявник,фіксаж 2019.doc | |
23 жовтня 2019 11:02 |
МТВ 1 фотохімікати.docx | |
23 жовтня 2019 11:02 |
spetsifikatsiy 2019 новий.xls | |
23 жовтня 2019 11:02 |
ДОГОВІР мед. додаток фотохімікати.doc |
25 жовтня 2019 13:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2019 13:22 |
ogoloshennya проявник,фіксаж 2019.doc
|
|||
23 жовтня 2019 11:02 |
МТВ 1 фотохімікати.docx
|
|||
23 жовтня 2019 11:02 |
spetsifikatsiy 2019 новий.xls
|
|||
23 жовтня 2019 11:02 |
ДОГОВІР мед. додаток фотохімікати.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-000837-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:03
Вимога
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 5 розділу I Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же самий час Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації містить умову наступного змісту: Наявність еквівалентності обов’язково повинна бути підтверджена копією висновку про проведення клінічного дослідження з оцінки еквівалентності, виданого уповноваженою установою/закладом, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. У разі відсутності висновку про еквівалентність таких товарів – відповідність медико-технічним вимогам не може бути доведена.
На підставі яких документів, постанов та якого державного закладу з урегулювання обігу медичних виробів з’явилася така вимога в тендерній документації?
У Вас є Висновки про проведення клінічного дослідження продукції, яку Ви плануєте закупити, які видані уповноваженою установою/закладом, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я? Якщо є додайте, будь ласка, їх до тендерної документації.
Хімічні реактиви яких постачальників на українському ринку порівнювалися у висновках, які Ви вимагаєте?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність.
Вищезгадана умова є абсолютно дискримінаційною, суперечить п. 5 розділу I Тендерної документації та грубо порушує ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки прямо забороняє участь в даній Процедурі закупівлі конкретній продукції та, відповідно, і її виробнику.
З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 5 розділу I Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же самий час Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації містить умову наступного змісту: Наявність еквівалентності обов’язково повинна бути підтверджена копією висновку про проведення клінічного дослідження з оцінки еквівалентності, виданого уповноваженою установою/закладом, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. У разі відсутності висновку про еквівалентність таких товарів – відповідність медико-технічним вимогам не може бути доведена.
На підставі яких документів, постанов та якого державного закладу з урегулювання обігу медичних виробів з’явилася така вимога в тендерній документації?
У Вас є Висновки про проведення клінічного дослідження продукції, яку Ви плануєте закупити, які видані уповноваженою установою/закладом, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я? Якщо є додайте, будь ласка, їх до тендерної документації.
Хімічні реактиви яких постачальників на українському ринку порівнювалися у висновках, які Ви вимагаєте?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність.
Вищезгадана умова є абсолютно дискримінаційною, суперечить п. 5 розділу I Тендерної документації та грубо порушує ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки прямо забороняє участь в даній Процедурі закупівлі конкретній продукції та, відповідно, і її виробнику.
З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 13:26
В оголошення для проведення закупівлі внесені відповідні зміни (У разі надання еквіваленту, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товар, що визначено в МТВ з обов’язковим наданням завірених належним чином копій інструкцій з використання)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович #2931520339 |
Переможець |
8 667,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 11:56
|
договір фотохімікати.pdf | укладений |
12 листопада 2019 11:55
|