Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на Бухарест) км 11+750 Хлібодарське, км 66+200 Красна Коса, км 77+300 с.Карналіївка, км 83+800 Білгород-Дністровський, км 98+550 с. Ярославка, км 132+000 с.Білолісся, км 152+000 с.Дмитрівка, км 154+400 с.Баштанівка, км 154+450 с. Баштанівка, Одеська область
Очікувана вартість
3 413 943,00 UAH
UA-2019-10-23-000770-b 0b1340415f354456ab830cf849f6691e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 14:13
Очікувана вартість: 3 413 943,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 069,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на Бухарест) км 11+750 Хлібодарське, км 66+200 Красна Коса, км 77+300 с.Карналіївка, км 83+800 Білгород-Дністровський, км 98+550 с. Ярославка, км 132+000 с.Білолісся, км 152+000 с.Дмитрівка, км 154+400 с.Баштанівка, км 154+450 с. Баштанівка, Одеська область (Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)






Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:51
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІКС ЛАЙТ" 3 310 609,87
UAH з ПДВ
3 243 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС" 3 243 245,85
UAH з ПДВ
3 243 245,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 14:32
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:31
Dovidka_19315320620250993687.pdf
18 листопада 2019 14:31
Довідка ДФС.pdf
06 листопада 2019 14:02
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:01
Установчий документ.pdf
06 листопада 2019 14:01
Трудові 5.pdf
06 листопада 2019 14:01
Трудові 4.pdf
06 листопада 2019 14:01
Трудові 3.pdf
06 листопада 2019 14:01
Трудові 2.pdf
06 листопада 2019 14:01
Трудові 1.pdf
06 листопада 2019 14:01
Тех паспорта транспорт.pdf
06 листопада 2019 14:01
Сертифікати та паспорта о.pdf
06 листопада 2019 14:01
Повноваження щодо підпису.pdf
06 листопада 2019 14:01
Накази та трудові ч 2.pdf
06 листопада 2019 14:01
Накази та трудові ч 1.pdf
06 листопада 2019 14:01
Лист про відповідальність.pdf
06 листопада 2019 14:01
Копія Ліцензії.pdf
06 листопада 2019 14:01
Договір, акт ПБІ пішохідні 3.pdf
06 листопада 2019 14:01
Договір, акт ПБІ пішохідні 2.pdf
06 листопада 2019 14:01
Договір, акт ПБІ пішохідні 1.pdf
06 листопада 2019 14:01
Довідки ст 17.pdf
06 листопада 2019 14:01
Довідка обладнання.pdf
06 листопада 2019 14:01
Довідка банку.pdf
06 листопада 2019 14:01
Відгук ПБІ.pdf
06 листопада 2019 14:01
Відгук ВЕЛЕС.pdf
06 листопада 2019 14:01
Витяг платника ПДВ.pdf
06 листопада 2019 14:01
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2019 14:01
ТЗ.pdf
06 листопада 2019 14:01
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:54
Статут ІВВ Сістемс.pdf
06 листопада 2019 15:54
Виписка з ЄДР.pdf
06 листопада 2019 15:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКС ЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Переможець 3 243 245,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 18:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
3 243 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2020 18:12
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2020 18:11
ДУ №5 до БДР 273-11-19.pdf зміни до договору
02 травня 2020 18:09
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 12:22
ДУ №4 до БДР 273-11-19.pdf зміни до договору
30 січня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 16:28
ДУ №3 до БДР 273-11-19.pdf зміни до договору
08 січня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 15:09
ДУ №2 до БДР 273-11-19.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 15:05
ДУ №1 до БДР 273-11-19.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 18:50
БДР 273-11-19.pdf укладений
28 листопада 2019 18:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-273/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-273/11-19 від 28.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-273/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-273/11-19 від 28.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-273/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-273/11-19 від 28.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-273/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-273/11-19 від 28.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку №1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-273/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-273/11-19 від 28.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 409 243,26
UAH (в тому числі ПДВ 401 540,54 UAH)