Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативний комп'ютер (ноутбук) в комплекті з програмним забезпеченням та мишкою для оснащення освітніх закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради Тип 1 та Тип 2
Очікувана вартість
251 369,50 UAH
UA-2019-10-23-000769-c ● cafe0eb36d0e439ca1b5919fa64e63a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42735562 |
Місцезнаходження: | 24132, Україна , Вiнницька обл., БАБЧИНЦІ, вул.Незалежності 13 |
Контактна особа: |
Прохорова Олеся Анатоліївна 0982073197 bab.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 251 369,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 256,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комп.
Портативний комп'ютер (ноутбук) в комплекті з програмним забезпеченням та мишкою для оснащення освітніх закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради Тип 1 та Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24132, Україна, Вiнницька область, БАБЧИНЦІ, вул. Незалежності, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплату за поставлений товар протягом 7 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 12:30 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
23 жовтня 2019 12:30 |
Додаток 2 ТЗ.docx | |
23 жовтня 2019 12:30 |
Додаток 1 ТП.docx | |
23 жовтня 2019 12:30 |
тен.документацiя_ПК_Бабчинцi.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Повідомляємо Вас, що Замовником передбачається закупівлю товару у комплекті, ому неможливо встановити конкретну торгівельну назву комплекту товару, окрім того в додатку № 1 до тендерної документації наявна графа «найменування товару в комплекті» де учасник зазначає конкретну назву товару що входить у комплект, який ним пропонується. Вказана графа забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Повідомляємо Вас, що Замовником передбачається закупівлю товару у комплекті, ому неможливо встановити конкретну торгівельну назву комплекту товару, окрім того в додатку № 1 до тендерної документації наявна графа «найменування товару в комплекті» де учасник зазначає конкретну назву товару що входить у комплект, який ним пропонується. Вказана графа забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" #23101784 |
Переможець |
244 110,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 11:28
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:39
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:38
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:37
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:36
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:36
|