Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний комп'ютер (ноутбук) в комплекті з програмним забезпеченням та мишкою для оснащення освітніх закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради Тип 1 та Тип 2
Очікувана вартість
251 369,50 UAH
UA-2019-10-23-000769-c cafe0eb36d0e439ca1b5919fa64e63a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохорова Олеся Анатоліївна

0982073197 bab.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42735562
Місцезнаходження: 24132, Україна , Вiнницька обл., БАБЧИНЦІ, вул.Незалежності 13
Контактна особа: Прохорова Олеся Анатоліївна
0982073197
bab.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:10
Очікувана вартість: 251 369,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 256,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комп.
Портативний комп'ютер (ноутбук) в комплекті з програмним забезпеченням та мишкою для оснащення освітніх закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Бабчинецької сільської ради Тип 1 та Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24132, Україна, Вiнницька область, БАБЧИНЦІ, вул. Незалежності, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплату за поставлений товар протягом 7 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 12:30
Додаток 3 Проект Договору.docx
23 жовтня 2019 12:30
Додаток 2 ТЗ.docx
23 жовтня 2019 12:30
Додаток 1 ТП.docx
23 жовтня 2019 12:30
тен.документацiя_ПК_Бабчинцi.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Повідомляємо Вас, що Замовником передбачається закупівлю товару у комплекті, ому неможливо встановити конкретну торгівельну назву комплекту товару, окрім того в додатку № 1 до тендерної документації наявна графа «найменування товару в комплекті» де учасник зазначає конкретну назву товару що входить у комплект, який ним пропонується. Вказана графа забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».

3. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 244 110,00
UAH з ПДВ
244 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКС ГРУП" 249 205,00
UAH з ПДВ
249 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 11:33
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:30
Довідка ДПС.pdf
15 листопада 2019 11:30
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2019 11:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 11:48
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:16
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 13:16
Document_USR_1005936526.rtf
07 листопада 2019 13:16
св пдв.jpg
07 листопада 2019 13:16
СЕС Dell ноут2.jpg
07 листопада 2019 13:16
СЕС Dell ноут1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
Переможець 244 110,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
244 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 11:33
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 11:28
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 15:39
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 15:38
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 15:37
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 15:36
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 244 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 685,00 UAH)