Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва
Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1 – 8-9
Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1 – 8-9
Очікувана вартість
22 550 019,41 UAH
UA-2019-10-23-000723-a ● e59447c69c9442a382cda1b700a5a4ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "ККОЖФ Святошинського району" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Managment Company to service housing Svyatoshinsky district of Kyiv |
National ID: | 39607507 |
Contact point: |
Antonenko Andrii +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 22 550 019,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 750,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 225500.19 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2019 16:03 |
Enquiries until: | 12 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 22 550 019 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 112 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015: 50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва)
DK 021:2015: 50750000-7 - Lift-maintenance services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговується житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1 – 8-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1 – 8-9
CPV: 50750000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 11:30 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
15 листопада 2019 11:30 |
Тендерна документація. Ліфти (нова редакція).docx | |
15 листопада 2019 11:30 |
Протокол № 169 від 15.11.2019.pdf | |
23 жовтня 2019 16:00 |
Open tender announcment.doc | |
23 жовтня 2019 16:00 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc |
15 листопада 2019 11:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 11:30 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
15 листопада 2019 11:30 |
Тендерна документація. Ліфти (нова редакція).docx
|
|||
15 листопада 2019 11:30 |
Протокол № 169 від 15.11.2019.pdf
|
|||
23 жовтня 2019 16:00 |
Open tender announcment.doc
|
|||
23 жовтня 2019 16:00 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:15
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:57
Шановний Замовник, просимо роз'яснити, згідно яких чиних нормативних документів, або законодавчих актів, в тендерній документації є вимога щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучатись до надання послуг (не менше 30 осіб), та надання підтверджуючих документів. Питання стосується саме кількості осіб. Просимо роз'яснити, або внести зміни щодо п. 1.2 Додатку №2 тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року № 73, система технічного обслуговування та ремонту ліфтів передбачає виконання за графіком робіт з метою забезпечення безперебійної, безпечної роботи ліфтів, а також запобігання передчасного спрацювання обладнання і підтримання їх належного технічного стану.
Відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76, ліфти підлягають щоденному огляду виконавцем послуг.
Вимога щодо мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучатись до надання послуг, випливає з необхідності постійного контролю та підтримки працездатності 1647 ліфтових установок, зокрема:
- перевірки та підтримання у належному технічному працездатному стані устаткування;
- проведення місячних та квартальних ремонтів, періодичних чергових та позачергових технічних оглядів ліфтового обладнання;
- усунення дрібних пошкоджень;
- заміру опорів ізоляції;
- вживання заходів щодо запобігання та усунення аварійних ситуацій;
- щотижневого прибирання та забезпечення належного санітарного стану машинних приміщень, приямків та кабін ліфтів.
Враховуючи значні обсяги послуг, що повинні будуть якісно, своєчасно та на регулярній основі надаватись переможцем процедури закупівлі протягом наступного року, вважаємо зазначену нами необхідну кількість залучених працівників цілком закономірною та обґрунтованою.
Крім того, виходячи зі змісту норм Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року № 73, система технічного обслуговування та ремонту ліфтів передбачає виконання за графіком робіт з метою забезпечення безперебійної, безпечної роботи ліфтів, а також запобігання передчасного спрацювання обладнання і підтримання їх належного технічного стану.
Відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76, ліфти підлягають щоденному огляду виконавцем послуг.
Вимога щодо мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучатись до надання послуг, випливає з необхідності постійного контролю та підтримки працездатності 1647 ліфтових установок, зокрема:
- перевірки та підтримання у належному технічному працездатному стані устаткування;
- проведення місячних та квартальних ремонтів, періодичних чергових та позачергових технічних оглядів ліфтового обладнання;
- усунення дрібних пошкоджень;
- заміру опорів ізоляції;
- вживання заходів щодо запобігання та усунення аварійних ситуацій;
- щотижневого прибирання та забезпечення належного санітарного стану машинних приміщень, приямків та кабін ліфтів.
Враховуючи значні обсяги послуг, що повинні будуть якісно, своєчасно та на регулярній основі надаватись переможцем процедури закупівлі протягом наступного року, вважаємо зазначену нами необхідну кількість залучених працівників цілком закономірною та обґрунтованою.
Крім того, виходячи зі змісту норм Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Право володіння або користування
Дата подання: 26 жовтня 2019 11:06
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 09:38
Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 Ви вимагаєте : "Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням обладнання та інструментів, які будуть використовуватись для надання послуг за договором, відмітивши правові підстави володіння або користування). Питання: як саме учасник повинен відмітити правові підстави володіння або користування обладнання та інструментів? Написати власне чи орендоване?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Так, учасникам необхідно зазначити в довідці, чи мають вони у власності зазначене обладнання та інструменти, чи орендують його.
Так, учасникам необхідно зазначити в довідці, чи мають вони у власності зазначене обладнання та інструменти, чи орендують його.
Строк дії тендерної прпозиції
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:38
Дата відповіді: 05 листопада 2019 12:52
Шановний Замовнику, доброго дня. Просимо корректно прописати стрк дії тендерної пропозиції у п. 1.3. Додатку 1.
В п. 4 Розділу 3 тендерої документації "Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" Ви вказали, що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій.".
Однак, в пункті 1.3 Додатку 1 "Тендерна пропозиція" містяться певні протиріччя, а саме "1.3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій."
Просимо внсти зміни в п. 1.3 Додатку 1 "Тендерна пропозиція", прописавши "1.3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Протиріччя у вказаних пунктах тендерної документації відсутні.
Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій (тобто, можуть бути дійсними і впродовж більшого проміжку часу, в разі зазначення).
Враховуючи, що тендерні пропозиції учасників будуть доступні для перегляду лише після допуску учасників до аукціону, п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації уточнює, що учасники повинні дотримуватися умов своїх тендерних пропозицій впродовж 90 днів саме з дня їх розкриття.
Протиріччя у вказаних пунктах тендерної документації відсутні.
Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій (тобто, можуть бути дійсними і впродовж більшого проміжку часу, в разі зазначення).
Враховуючи, що тендерні пропозиції учасників будуть доступні для перегляду лише після допуску учасників до аукціону, п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації уточнює, що учасники повинні дотримуватися умов своїх тендерних пропозицій впродовж 90 днів саме з дня їх розкриття.
Щодо довідки про грошове прокриття
Дата подання: 12 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:14
Доброго дня. Довіка про грошове прокриттяповинна бути паперова? Сканована копія оригіналу довідки про грошове прокриття?
Відповідь: Доброго дня.
Учасники можуть надавати довідку як у формі електронної копії оригіналу паперового документа, так і в формі електронного документа, що підписаний ЕЦП/КЕП.
Учасники можуть надавати довідку як у формі електронної копії оригіналу паперового документа, так і в формі електронного документа, що підписаний ЕЦП/КЕП.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 листопада 2019
Найменування: | КП "ККОЖФ Святошинського району" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
22 528 089,12
UAH з ПДВ
|
22 528 089,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
22 542 081,00
UAH з ПДВ
|
22 542 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
22 528 089,12
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:31
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:34
|
Договір № 532 від 23.12.2019.pdf | укладений |
24 грудня 2019 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |