Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір, канцелярські товари, офісне приладдя
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000712-c 3aedeaa2248448de9c53d6a99c9ac9a2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:20
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
209 штуки
папір, канцелярські товари, офісне приладдя (джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 29 718,96
UAH з ПДВ
29 718,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 29 761,08
UAH з ПДВ
29 761,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:01
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Установчий договір.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Статут.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Паспорт, код - директор.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Довідка 4-ОПП.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Висновки ДСЕЕ - 4.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Висновки ДСЕЕ - 3.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Висновки ДСЕЕ - 2.pdf
25 жовтня 2019 16:31
Висновки ДСЕЕ - 1.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:50
Згода з договором.pdf
25 жовтня 2019 16:50
ЕКО4768_Проект Договору.pdf
25 жовтня 2019 16:50
Довідка щодо поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 29 718,96
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
29 718,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Специфікація_до_договору_на_постачання_товару_№197_від_21.11.2019_р..PDF укладений
22 листопада 2019 03:03
Договір_на_постачання_товару_№197_від_21.11.2019_р..PDF укладений
22 листопада 2019 03:02