Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП для інклюзивних та спеціальних класів).
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000620-b bae3ea66ac9d4c4b98ce50bdfe6f7fca
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 64 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП для інклюзивних та спеціальних класів).
Фінансування: Субвенції з державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93416, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Вілєсова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів у розмірі 100% , з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:07
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Так допускається. Тендерні вимоги складені відповідно до ч.1.п.3.ст 22 закону України "Про публічні закупівлі" . Якщо є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, вираз "або єквівалент" є необхідним. Таким чином, ви маєте право у своїй тендерні пропозиції запропонувати інший вид засобу який не відрізняється , за технічною специфікацією, від умов Замовника. До участі до закупівлі допускаються усі учасники. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна з урахуванням ПДВ(без ПДВ у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством). Питома вага цінового критерію 100%. Під час подання тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, учасник зазначає ціну з урахуванням податку на додану вартість. Якщо учасник не є платником ПВД, або якщо предмет закупівлі не облагається ПДВ, то він зазначає ціну без ПДВ. Зазначена цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 53 808,00
UAH з ПДВ
53 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 10:23
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:02
21.Висновок СЕС на МФУ.pdf
04 листопада 2019 18:02
14.Додаток 4. Проект Договору.pdf
04 листопада 2019 18:02
11.2.Договір оренди складу.pdf
04 листопада 2019 18:02
11.1.Договір оренди офісу.pdf
04 листопада 2019 18:02
5.4.Паспорт +код.pdf
04 листопада 2019 18:02
4.Статут.pdf
04 листопада 2019 18:02
2.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 18:02
2.1.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
04 листопада 2019 18:02
1.Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 листопада 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій